27. czerwca 2024 22:45

Radunia Stężyca wycofała się z rozgrywek II ligi

Zarząd Raduni Stężyca poinformował, że klub nie przystąpi do rozgrywek Betclic II ligi w sezonie 2024/25.

Miniony sezon Radunia zakończyła na siódmym miejscu w ligowej tabeli.

Komentarze:

~GromFan (niezalogowany)  28.06.2024, 06:40
Balonik napompowany przez wójta został wreszcie przez kogos przebity :D i zaraz koniec piłki w Stezycy 2 lata i 5 liga góra i tak samo będzie w Nowym Stawie

cristal  28.06.2024, 06:42
Teraz spada do niby 4 ligi i ciekawe czy ja powiekszą czy rezerwy spadną

~Kibic (niezalogowany)  28.06.2024, 07:26
Wszyscy mówią również o wycofaniu się Wisły Puławy oficjalniej decyzji jeszcze nie było.

Ale wychodzi na to że Wikęd ma co coraz większe szanse na utrzymanie się w III lidze .Czekam z niecierpliwością na więcej informacji.

~Dss (niezalogowany)  28.06.2024, 07:27
Po prostu zagrają na miejsce Radunia 2 to ich klub.

~Dede (niezalogowany)  28.06.2024, 07:28
Nowy Staw sztucznie pompowany przez chorą dotacje z gminy. Tam też kwestia czasu aż zakręcą kasę.

~Niku (niezalogowany)  28.06.2024, 07:34
cristal nie ma takiej opcji aby w jednej lidze grały dwie drużyny jednego klubu. W takim przypadku Powiśle się utrzyma , jeśli Wikęd zostanie w III lidze

~............. (niezalogowany)  28.06.2024, 07:59
Chora sytuacja. Jak widać PZPN nie wyciąga wniosków już nie raz zdarzały się takie wpadki i jak widać grunt że kasa się zgadza. Były trener zakończył istnienie własnego klubu na wysokim szczeblu tak to już jest- Treba uzdrowic Polską piłkę

~Marek (niezalogowany)  28.06.2024, 09:32
Kij z nimi sztuczny klub bez kibiców tożsamości takie zespoły maksymalnie powinny grać w 4 lidze a nie poziom centralny ludzie dajcie spokoj ściągani najemnicy za grube pieniądze jaki to ma sens wogole

~............. (niezalogowany)  28.06.2024, 09:48
Podobnie jest z futsalem tu tez jest masakra

~Mirrko (niezalogowany)  28.06.2024, 09:57
Wisła Puławy również się wycofuje :idea:


~marko (niezalogowany)  28.06.2024, 10:43
Mirrko czy to już pewne, że Puławy się wycofują czy na tę chwilę plotka?

~UST (niezalogowany)  28.06.2024, 11:48
To jest kolejny dowód na to że w Polsce za bardzo jest rozbudowany szczebel Centralny. Pierwsze trzy poziomy rozgrywek maksymalnie 16 drużyn, Ekstraklasa nawet 14. A tu jeszcze był pomysł aby rozbić drugą ligę na dwie grupy jak dawniej bez sensu

~kibic (niezalogowany)  28.06.2024, 12:33
Skra Częstochowa wydała komunikat, że grają w II lidze za Radunię. Dotacja Nowego Stawu z Miasta to kosmos dla innych Klubów, blisko 600tys, ale co mają tego nie brac jak Burmistrz daje? Każdy Klub pewnie by chciał mieć taką kasę nie zapracowując się z szukaniem sponsorów jednak podkreślam, jak dają to biorą i każdy by tak zrobił.

~kibic (niezalogowany)  28.06.2024, 12:35
Oficjalnie Puławy się wycofały z II ligi , więc utrzymuje się Lech II a co za tym idzie Wikęd , Powiśle itd

~farmer (niezalogowany)  28.06.2024, 13:42
kibic - Skąd info ?


~tu (niezalogowany)  28.06.2024, 13:53
https://sport.tvp.pl/78990524/radunia-stezyca-i-wisla-pulawy-wycofaly-sie-z-betclic-2-ligi

~farmer (niezalogowany)  28.06.2024, 13:56
a jakiś komunikat klubu ? bo tylko tam cicho

~futbolista (niezalogowany)  28.06.2024, 16:40
czyli w tym wszystkim to to,ze : winna nastapic ogolnokrajowa reorganizacja po ligach. lecz do tego nie dojdzie, poniewaz " szkola Lwowska ", ta wschodnia mentalnosc tylko obraca sie wokolo kasy i tego, ze su najmundrzejsi ! a Extra winna miec nie wiecej niz 14, I liga
tez 14, 2 II ligi [ Polnoc - Poludnie ] po 16. i bez III, tylko IV po wojewodztwach i tylko po 12, i potem juz w zaleznosci od tego co pozostaniem po nizszych klasach. no i, by nie bylo tego za pelno i to po to, by roslo sie w sile, laczyc kluby po regionach w silne organy z jedna kasa, jednym kierownictwem i tym samym lzejszoscia dla sponsorstwa i przejrzystoscia !!!!!!!! :love: :idea: :love:

~Wikęd (niezalogowany)  28.06.2024, 17:25
Wikęd swoją grą zasłużył na utrzymanie,essa

~futbolista (niezalogowany)  28.06.2024, 18:00
wszystko niechaj odbywa sie podle przepisow; kto ma wiec spasc, niech spoda, tyn, co ma zostac, niechoj pozostanie, a te, co mysla, ze nie podolaju, niech za wczasu o tym dadzu znoc, i ani muk przy moltychu ! :idea: :idea: :idea:

~Amator (niezalogowany)  28.06.2024, 18:19
A ten pseudo futbolista znów tu swoje idiotyczne wypociny wali :(

cristal  28.06.2024, 19:24
Pewnie nie ma co spekulowac kto spadnie to spadnie i tyle

~qqq (niezalogowany)  28.06.2024, 19:28
Nareszcie :) won do b klasy!

~Fals (niezalogowany)  28.06.2024, 20:33
Futbolista to taki pożyteczny idiota, niech więc pisze dalej, to nawet zabawne jest.

~Zbychu (niezalogowany)  28.06.2024, 20:41
Futbolista to naczelny reformator piłki nożnej, chodzą słuchy, że dzięki jego zabiegom jest wielka szansa na połączenie Atletico z Realem, Barcelony z Espanyolem, Betisu z Sevillą, Liverpoolu z Evertonem, Romy z Lazio, Interu z AC Milan, Juventusu z Torino, Partizanu z Crveną Zvezdą, Slavii ze Spartą, a nawet (to już byłoby epokowe wydarzenie na miarę "Sensacji XXI wieku" w całym wszechświecie) Widzewa z ŁKS-em... Powodzenia, wyślij nam tylko jeszcze pozdrowienia z Tworek! :D

~futbolista (niezalogowany)  28.06.2024, 20:54
to jakies huncfoty, te wasze okreslenia was tym co piszeta. tu nie idzie o polaczenie sie mocnych, tylko tych co chca i tego pragna dla swgo dobra. w sile i solidarnosci moc, a, ze bedzie tego coraz bardziej w UE brakowac, to dostanieta Nowa Stara Unie i to utworzona po przez PODSTEP i bedzieta oniemieni, lecz bedzie to wam katastrofa i z tego sie nijak nie ujdzie ani wykreci. a religijnosc bedzie was przec do posluchu totalnego, poniewaz ten, co bedzie w UE u wladzy, nosic bedzie miecz i gesto go bedzie uzywac ! to szybko nadchodzi, ni sie obejrzyta. Trojmiasto winno miec jeden mocny klub, jak to zostalo pokazane juz wiele lat temu, kiedy to, przeciwko Atalancie Bergamo w zwycieskim meczu ido tego pieielnie bardzo fajnym i ladnym, druzyna zostala skompletowana, grajkami Arki, Lechii i Stoczniowca ! pametata :love: do roboty i pozbyc sie chorej mentalnosci tego nacjonalizmu podworkowego, bo to tylko marazm i katastrofa. obaczyta i gitara ! :idea:

~Gość (niezalogowany)  29.06.2024, 06:20
A kto powiedział że utrzymanie luzina daje utrzymanie Powiślu?

boixo  29.06.2024, 18:19
Skoro Luzino sie utrzymuje w 3 lidze z 4 ligi spada tylko 5 zespolow.Powisle gra dalej w 4 lidze.Jak mozna cos pisac nie znajac zasad awansow i spadkow?

~arek (niezalogowany)  30.06.2024, 19:42
futbolista, czasy twojej młodości, gdzie się kluby łączyły, nazywając się Związkowcem, Stalą, Unią itd. już minęły. Przypominam - to były czasy stalinowskie. Nie twój interes, czy jakiś klub istnieje, czy nie, bo jeśli ktoś chce go prowadzić, to będzie prowadzić, a nie będzie się łączyć, bo taki mądrala jak ty tak chce. Te czasy minęły, jakoś 70 lat temu. Mówisz, że łączyć się mają ci co chcą, ale ci co chcą, to już się łączą teraz, bez twoich "znakomitych" podpowiedzi. Trójmiasto może winno mieć jeden silny, klub, ale nie ma, tylko ma kilka dobrych i kilka słabych i jakoś łączyć ze sobą się nie chcą. Kiedyś w Tczewie zrealizowano twój pomysł - Wisła i Unia połączyły się, tworząc Gryf i projekt oczywiście nie wypalił. Jak jesteś taki mądry, to połącz się w bloku z sąsiadami, poróbcie sobie drzwi między mieszkaniami, albo wyburzcie ściany, aby mieszkać w jednym salonie o wielkości całego bloku - bo dosyć z podwórkowym nacjonalizmem, dosyć z dzieleniem się murami w budynkach wielomieszkaniowych :) Takie to głupotki piszesz tu od lat, oderwany od rzeczywistości.

~futbolista (niezalogowany)  30.06.2024, 22:26
wtecz przeciwnie, nie jestem oddalonym od rzeczywistosci. Arka powstala na drodze polaczenia z bardzo dobrym rezultatem, takze ten mecz polaczonych [ Arki, Lechii i Stocznowca ] z Atalanta, ile to bylo wtedy parcia, by cos takiego w koncu Trojmiasto winno miec. tu nie mieszajmy wspolnego z mieszkancami, a patrzmy tylko na dobro sportu w terenie. tylko do tego trza zmiany mentalnosci, gdzie hamulcowymi beda zawsze ci, co rzadza, bo patrza tylko na sie, a nie na to by byla jedna silna kasa, jedno zarzadzanie silne i jedno cale pozostale, co przyniesie klubowi i terenowi slawe i sukces. mnie to wisi
czy sie do tego podejdzie czy nie ze sensem i z logika. ja jednak widze w tym ogromny sukces, tylko jak wspomnialem, z rozsadkiem i checia, jak i bez ogladania sie na osobiste interesy. bo by miec sukces, to nalezy najpierw wydac i czekac, a, ze pilka to luksus i to drogi, nie wszedzie i nie wszystkich na to stac i tak tak, ten chory podworkowy nacjonalizm, zawsze bedzie ogromna przeszkoda posrod ludzi, majacych swe inne korzenie w pochodzeniu i w tym trwaniu, bo uwazaja, ze tylko uni maja racje. milych wrazen na meczach i to bez tego podmiotu, ze tylko ten musi i powimien,a nie tamten. :love: :love: :love:

~arek (niezalogowany)  30.06.2024, 23:11
Może i by było super, jakby była jakaś jedna silna drużyna w Trójmieście. Ale nie kosztem małych drużyn, nie kosztem przymusowego łączenia się - nie na siłę. Arka powstała nie tylko na drodze łączenia się klubów, ale również na drodze dzielenia się :) To dość złożona historia. Jednak pamiętaj, że były to inne czasy - te słusznie minione. Dziś tak się nie robi. Ale nawet wtedy też czasem wygrywał podwórkowy nacjonalizm, jak np. w 1952 roku, gdy część panów z klubu Kolejarz chciało mieć oddzielny klub i się odłączyło, tworząc osobne Koło Kolejarz Arka (bo akurat obecna nazwa klubu pojawiła się z powodu podziału, a nie z połączenia). Jeśli dziś ktoś założył sobie klub, zarządza nim i gra nim w A klasie/okręgówce, ogrywając miejscową młodzież, to nie można mu go zamykać, zabierając najlepszych graczy do nowo tworzonego molocha. Tak się już dziś nie robi. I to jest właśnie dobro sportu w terenie, na które się powołujesz - aby istniały małe kluby i aby ich było dużo, a nie zrobienie kosztem małych ekip, jakiegoś molocha, klubu-korporacji, który każdy będzie miał gdzieś, oprócz zarządzających nim ludzi, którzy będą trzepać na nim kasę. O - tu dopiero by istniały osobiste interesy na niewyobrażalną skalę. Porzućmy gigantomanię i monopolizowanie piłki. Próbowano to już robić w latach 60. i nie wyszło. Lepiej mieć w Trójmieście 20 klubów od B klasy do III ligi, gdzie trenuje i gra młodzież, niż jeden wielki, trójmiejski moloch w Lidze Mistrzów, a na dole nic. Że piłka to drogi luksus - prawda, dlatego trzeba obniżyć koszta małym klubom, a nie je likwidować.

~futbolista (niezalogowany)  01.07.2024, 00:14
ja widze jednak to inaczej: jeden a potezny i silny klub pod kazdym wzgledem, a ta mlodziez o ktora tak dbasz [ nic jednak z niej, po osiagnieciu wieku ], winna byc po tych wszystkich klubach, lecz czysto amarorskich, gdzie na ich meczach winni sie stawiac skalci tych poteznych i po wyluskaniu tego czy tamtego, winni slono zaplacic sowita kasa temu klubowi czysto amatorskiemu, by dalej krztalcic mlodz i tym samym egzystowal. lecz ligi, to prawdziwe kapitalistyczne zawodostwo i wcale nie wielkie liczbowo po ligach [ lepiej niech graja ze soba po 4 mecze na sezon i potem jeszcze dosyc dluga droga do osiagniecia mistrzostwa, na wzor, gdzie to ma miejsce po innych kapitalistycznych krajach, ktore wiedza czym to kapitalizm jest i pachnie [ nie jak nasz PiS czy inna prawica konserwowa, ktora tez kocha i kapitalizm, ale po naszemu i kocha UE, ale tez po naszemu ] !
wszystko w Europie odbywa sie i dzieje podle tego co powiedzial pan Spaak o europejskich krajach, z ktorych to co po niektorzy albo tego nie rozumieja i nie pojmuja, albo, zwyczajnie nie chca i beda tracic tym samym, a juz w szczegolnosci, iedy dojdzie do tych ogromnych zmian w UE i to, jak nam mowi Pismo, podstepem ! zajrzyj se i do Pisma i do Encyklopedii. a mowie ci, WARTO !!!!!!!! :idea: :idea: :love: :idea: :idea:

~arek (niezalogowany)  01.07.2024, 00:20
Nic z młodzieży po osiągnięciu wieku? A o Urbańskim słyszałeś? Jeszcze niedawno grał w Lechii. I takich chłopaków z Trójmiasta i okolic jest więcej. Sowita kasa mówisz? Raczej to jest drenowanie tych małych klubów z tych piłkarzy, a taki przepotężny trójmiejski klub, typu hegemon, drenowałby te klubiki jeszcze bardziej i żadnej sowitej kasy by nie dostawali. I nie wiem, czy można się powoływać na pana Spaaka, który raczej opisywał rzeczywistość lat 50. i 60., a nie obecną. A ty znowu o Piśmie... Naprawdę myślisz, że jedyny czytasz encyklopedię, a inni nie widzieli jej na oczy? Ja ci za to polecam uświadomienie sobie, że nie żyjemy w latach 50. zeszłego wieku, tylko w XXI wieku, w roku 2024 i coś się jednak od tamtej pory zmieniło. Na świecie i w piłce.

~futbolista (niezalogowany)  01.07.2024, 01:17
mylisz sie, mimo, ze nie znam tych lat to widze i to wyraznie, ze nic ! a co do tych amatorskich klubow, to takze winno byc wszystko pod kuratela PZPNu, jak i OZPN. i nikt nikogo by nie wykiwywal, szczegolnie, kiedy u steru beda ludzie prawdziwie polscy. no i nie chodzi tu oto, czy inni Pismo widzieli czy nie [ bo tego nikomu nie zaprzeczam ] tylko czy do Niego podchodza tak, jak to nam poleca Ap.Pawel [ w rozmowie na teamat ten z ksiedzem, to cie od razu przepedzi ], bo nie sluchajac rady Ap.Pawla pod tym katem, nie ma tego Pisma prawidlowego zrozumienia [ i podpowiem ci, ze ludzie i to nawet bardzo wykrztalceni mowili i ich czytalem, ze Ap.Pawel z tego min. powodu nie powinien miec swego miejsca w tym Pismie ]. to samo tyczy pana Spaak'a, z powodu ktorego jego poglad na europejskie kraje, zachodnia czesc Europy poglada te wschodnia, gdzie czy to PiS, czy inna opcja konserwatywno prawicowa nie chce tego uznac i z tego powodu pragnie w swej pysze, bucie i zarozumialosci, jak i pogardzie UE, ale po naszemu, do czego nigdy nie dojdzie, ze wzgledu, dlaczego ? ponownie z powodu Proroctw Pisma ! wszystko w wspanialy sposob sie zazebia i to na zlosc zywym i jak to Marcel mawial: ani mi tu muk przy moltychu ! trzym sie !!!!!!!!
zas co do zaburzen, to: spokojna twa rozczochrana :love: :love: :love:

~arek (niezalogowany)  01.07.2024, 01:33
"Ludzie prawdziwie polscy" to kolejny frazes. Ludzie to ludzie, polscy, czy nie polscy, to są tacy i tacy - jednym zależy na swojej kieszeni, a innym na sporcie i szkoleniu młodzieży. Ale którzy są którzy, to nie zależy od tego, czy są polscy, czy nie polscy. Nie ma miernika, który to wiarygodnie mierzy. W gadki o Piśmie mnie nie wciągniesz, nie wiem, po co o tym piszesz w ogóle i nawiązujesz do tego. Unię mam w nosie, śmieszy mnie ten projekt i tyle na ten temat.

~futbolista (niezalogowany)  01.07.2024, 17:08
krocz wiec swa droga. co do ludzi, to sa z pod roznych szkol ideologicznych i pragna sobie podle swego wszystko i wszystkich podporzadkowac, do tego majac wobec wszystkich i wszystkiego okropna bute, pogarde, ignorancje i sie siebie wywyzszanie, takze w nazwach, gdzie na swym podworku niech to sobie trzymaja, lecz bez narzucania innym. to, ze masz w nosie to i owo, to twa sprawa, mi nic do tego. zas z pisma, to sie dowiesz tego, czego ci w kosciele nie powiedza, poniewaz im najwazniejszym jest religijnosc, a nie wiara. bo idzie o wiare Bogu, a nie w Boga. ogromna roznica i sobie, we wolnym czasie wydedukuj, jak takis madry i cwany ! i tym sie potem raduj, bo reszta, to tylko pic na wode, do niczego potrzeba :idea: :idea:

~arek (niezalogowany)  01.07.2024, 17:19
No powiem ci, że akurat w wywyższaniu się to nie ma tutaj w komentarzach lepszego mistrza od ciebie. I to od lat. Dyscyplina narzucania innym różnych rzeczy to też akurat twoja specjalizacja, no bo czym innym, jak nie narzucaniem własnej woli, jest przymusowe łączenie klubów piłkarskich?

~futbolista (niezalogowany)  01.07.2024, 19:38
to przymusowe laczenie, to tylko ma sugestia, zadnemu klubowi tego na pismie nie podalem. ja tylko widze tym, same sukcesy, jezeli ma sugestie zaakceptuja. wiec nie troj o wywyzszaniu, bo wogole nie mam zamiaru tego soba czynic, a wrecz przeciwnie, ciebie uwazam za madrzejszego i lepszego odemnie. naprawde ! po tej linii, uwazam takze, ze Ukraina juz dawno winna poddac sie Rosji i to na kanwie tego, co jest napisane o przezyciu w ST. a czesc ta, dana nam jako nauka i wiedza i tylko trudno ludziom to pojac, nie mowiac, o zastosowaniu w praktyce !!!!!!!! :love: :idea: :love:

~arek (niezalogowany)  01.07.2024, 20:04
Sugerowanie przymusowego łączenia się klubów - niezły fikołek, a sam pomysł rodem z księżyca. Owszem, nie podałeś tego na piśmie żadnemu klubowi, bo nie masz takich uprawnień. Jakbyś miał, to by nasza piłka wyglądała tak, jak wyglądała w latach 50. poprzedniego wieku. Wtedy to dopiero były sukcesy... Ale nadal możesz to zasugerować klubom, to by cię wyśmiali, tak jak zresztą jesteś wyśmiewany na co dzień, jako specyficzny dziwak, odklejony od rzeczywistości. I absurdalnym jest oczekiwanie od jakiegokolwiek napadniętego państwa, że podda się bez walki. Jakby tak było, to byś dzisiaj pisał te swoje pomysły z kosmosu po niemiecku na pommerscherfussball.de, chociaż tobie to pewnie wszystko jedno. Oby były tabletki i opiekun :)

~futbolista (niezalogowany)  01.07.2024, 20:56
masz racje, jest mi to wszystko jedno, a ty, na dzis tego pojac nie potrafisz, poniewaz obce ci slowo " OJCZYZNA ". nie masz zielonego o tym slowie pojecia, tak jak i nie masz o tym, ze mnie uwazasz za przyjaciela Rosji. a wiedz to, ze powiem ci co ja czeka. totalna zaglada i to razem z jej przymierzencami [ bedzie ich 7 miu i modl sie, by miedzy niemi Polski nie bylo ], totalna zaglada ich armii, z czego juz NIGDY sie nie pozbieraja, a zachod, a zachod bedzie sie tylko z tego smial, nie kiwnie i nie uzyje swego palca w tej totalnej zagladzie. dlatego tez to slowo " Ojczyzna " duzo winno dac ci do myslenia, a powiem ci, ze warto. tak wiec sam widzisz, zem nie po stronie Rosji, mimo tego, ze uwazam, ze w celu przezycia winno sie Rosji poddac !

~arek (niezalogowany)  01.07.2024, 21:02
Przecież to pierwsze zdanie jest wewnętrznie sprzeczne. Jak może być komuś obojętne, czy jest pod jurysdykcją niemiecką, czy polską, a równocześnie coś mówić o ojczyźnie? Absurd. Reszta wpisu to oczywiście wpis foliarza-wariata, bez komentarza. Daj go do przeczytania opiekunowi, albo komuś życzliwemu, kto jest obok ciebie, to na pewno zarekomenduje ci odstawienie internetu, jeśli jeszcze tego nie zrobił.

~futbolista (niezalogowany)  01.07.2024, 21:12
~arku, wszystko ze soba scisle polazone i jak pisalem, nie pojmiesz tego na dzis, moze z czasem w zaleznosci od tego, jakie jest twego serca nastawienie i pobudki [ lecz to tajemnica kazdemu, bo powiem ci, ze i tych twego serca nie znasz ani pojmujesz ]. za wszelkie epitety wobec mnie ci dziekuje, bez na to wobec ciebie jakiegokolwiek urazu.
milego wypoczynku ci zycze, jak i milych, moze zagranicznych wakacji. i to takich, gdzie zachlysnac sie mozna spora historia, np. Vatykan, gdzie masz mase, pochodzaca jeszcze z czasow przeszlych biblijnych poteg swiatowych [ tym bardziej, ze jeszcze jedna potega MUSI dokonac swego powolania i dokona i we wielu wypadkach; na zlosc zywym !!!!!!!! ].

~arek (niezalogowany)  01.07.2024, 21:57
No tak, ja nie pojmę, ale ty, który posiadłeś wiedzę niedostępną dla zwykłego śmiertelnika, rozumiesz przecież wszystko doskonale. I nadal twierdzisz, że się nie wywyższasz? :) Każdy wyznawca spiskowych teorii uważa, że wie więcej, a inni go nie rozumieją. Kaftan, tabletki i opiekun - musowo. I znowu mi życzysz czegoś tam, bezsens.

~futbolista (niezalogowany)  01.07.2024, 22:05
ta wiedza dostepna kazdemu i to na wyciagniecie reki, ani gdzies w glebinach, ani gdzies pod chmurami. kazdego sprawa, jak sie do tego zabieze. o jakichs tam spiskach pojecia nie mam i miec nie chce. i nie ma w tym jakiegos tam sie wywyzszania, bo kazdy, kto to pojmie i zrozumie, caly czas jest na rowni pod tym samym mianownikiem. na tym wszystko wlasnie polega, by nie mozna sie bylo szczycic czyms, co bedzie sprawialo, ze jeden lepszym od drugiego. i w tym cale piekno i madrosc !

~arek (niezalogowany)  01.07.2024, 23:00
"Każdy kto pojmie i zrozumie..." - szurstwo i foliarstwo podlane jehowitowo-protestanckim sosem poczucia, że żyjemy w czasach ostatnich, bo zmiana tuż-tuż. Lekarza! :) A w piłce o to chodzi, aby jeden był lepszy od drugiego, bo bez rywalizacji nie ma rozwoju, zresztą w każdej dziedzinie. Jak taki z ciebie futbolista i chociaż kiedyś kopnąłeś piłkę, to powinieneś wiedzieć, że w sporcie chodzi także o rywalizację i również po to się wybiega na boisko. A nie po to, aby sobie rekreacyjnie pokopać, aby było pięknie. To kolejna mrzonka, w którą wierzysz.

~futbolista (niezalogowany)  01.07.2024, 23:49
rywalizacja pomiedzy grajacymi, racja ! lecz, obled, ze to ten a nie ten ma wygrac. po linii podworkowego nacjonalizmu. tak wiec, skoro masz ochote sie kisic w KK to sie kis. nie ma bajka. daj ci, w koncu zrozumienie i madrosc, bo na dzis, tym sobie szkodzisz. powodzenia !

~arek (niezalogowany)  02.07.2024, 00:16
Kibice mają prawo kibicować drużynom, które wspierają. Na tym polega kibicowanie i tego też nie zmienisz. Piłka nie jest tym, czym ty byś chciał, aby była. Ona tym była - ale właśnie za głębokiej komuny i to są twoje resentymenty. Protestanci = sekciarze i nienawistnicy. Kropka. I w końcu zdecyduj się, bo raz twierdzisz, że jestem od ciebie mądrzejszy, a innym razem, że jednak mi tej mądrości brakuje. Ty za to na pewno się wywyższasz i czujesz się lepszy od innych, choć niby sam to krytykujesz.

~futbolista (niezalogowany)  02.07.2024, 01:17
to wszystko zalezy jak te madrosc sie popatruje i za co ja uwaza ? ty jestes madrzejszym odemnie cwaniactwem i pogladem, jaki czytam we wiadomosciach po pogladaniu naszego dziennikarstwa sportu i naszych sportowcow. a przeciez sport, to tylko zabawa dla publiki po trudach codziennosci, ktora sama w sobie ma wylacznie wartosc. milosnik sportu, cieszy sie widokiem zawodow, bez znaczenia tego, kto powinien byc lepszym i wygrac. bo to prowadzi tylko do tego chorego podworkowego nacjonalizmu. nie jestem tez lepszym od innych. Ap.Pawel wyraznie nam pisze,ze: WSZYSCY JESTESMY POD TYM SAMYM MIANOWNIKIEM i WSZYSCY ZASLUGUJEMY NA TO SAMO, rowno ! ja tez mam wybrane kluby, ktorymi sie mocno interesuje, lecz nie, ze one musza a drugie nie. sa memi ze wzgledu na sentyment.
jeden to juz kilka lat temu zwinal manele [ byl z Makowarska ]. pozostalo mi juz tylko ich 4. jedne lepiej przeda, drugie slabiej. 2 z nich sa w III, a 2 w B klasie. tak madrosc, jak i ojczyzna, wyrazy, ktorych znaczenia, ja tez kiedys inaczej pojmowalem [ do 2012 r. ].
lecz ktos mnie cos podpowiedzial, lecz wyjsnien dac nie chcial. dal mi tylko do zrozumienia, ze we wolnosci w jakiej zyjemy, samemu musze sobie poradzic. i dalem rady, samemu i rozumiem i tych co dali rady, tych co probuja i tych co, jak to ponad 100 lat temu Francuzi mowili i w swych gazetach pisali o srodkowej i wschodniej Europie, ze: jest 100 lat za ksiezycem. a od tamtych czasow istnieje jeszcze i to powiedzenie: Ze co Francuz wymysli, to Polak polubi. tego okropnie nie moga zaakceptowac Polacy o ich wschodnim pochodzeniu, inaczej, ci co od pokolen mieszkaja na zachdzie i polnocy kraju.

~arek (niezalogowany)  02.07.2024, 02:01
Sport, a szczególnie piłka nożna, już dawno przestał być zabawą. Znowu myślenie z Polski lat 50., że sport to zabawa. Nie myl sportu z rekreacją. Owszem, sport to rozrywka, ale też wiele innych spraw, na które zamykasz oczy, choć one istnieją i istnieć będą. Nacjonalizm podwórkowy, czy globalny, też istnieje i istniał będzie, a w piłce szczególnie, i nic z tym nie zrobisz. Nie wiem, co ci tam podpowiadano, ale myślę, że lekarze też ci coś podpowiadają hehe I się do tego stosuj, z pożytkiem dla siebie.

~futbolista (niezalogowany)  02.07.2024, 16:47
za komunizmu ten chory podworkowy nacjonalizm byl jeszze gorszym, nie tylko ten regionalny, lecz i miedzy krajowy. a, ze sport to zabawa, to widzialem to, ogladajac rozne mecze w USA, gdzie ludzie prawdziwie sie odprezaja po trudach codziennosci na stadionach. z pifkami w dloniach, bez bluzgow i z ogromna radoscia. i obojetnie w jakiej czesci kraju mieszkaja, na swych samochodach reklamuja swa milosc do danego klubu, nawet oddalonego od miejsca ich zamieszkania, setkami mil. i co ? nikt ich z tego powodu nie wysmiewa, wrecz przeciwnie, pyta sie o ten klub i milo razem czas swoj spedzaja. inna mentalnosc, tylko brac z tego przyklad.leb do gory
bay bay

~arek (niezalogowany)  02.07.2024, 19:06
Nacjonalizm był, jest i będzie - choć od lat przed nim przestrzegasz tu w komentarzach. Na próżno twoje pisanie, bo on trzyma się dobrze. W USA jest jeszcze większa rywalizacja na wielu polach życia, niż w Polsce. Dla piwkujących kibiców może i jest to rozrywka, ale są jeszcze inne punkty widzenia. Widziałeś to, co chciałeś widzieć.

~futbolista (niezalogowany)  03.07.2024, 23:48
wiec tkwij w tym, jak ci to pasuje, a jeszcze, prucz spotkania z ksiedzem, nie pojmij znanych ci adresow. po za tym, badz zdrow i wesol, bo szczescia ci zyczyc nie potrzeba, bo widac, ze maz tego pod dostatkiem [ jezeli wiesz i rozumiesz, o co chodzi ]. :love:

~arek (niezalogowany)  04.07.2024, 00:02
A ty mi nie będziesz dyktował, z kim mam się spotykać. Ja nie tkwię w nacjonalizmie - ja tylko informuję, że on istnieje. I że często piszesz niezrozumiale - trudno, ale chociaż nie wal ortograficznych byków. Nie chodziłeś do podstawówki?

~futbolista (niezalogowany)  04.07.2024, 00:07
ja ci nie dyktuje, bos dosyc starym ludowym chlopem, tylko sugeruje, byc nie pozapominal. tak wiec, jak powyzej i basta, jak mowia starzy madrzy Niemcy ! no i Polacy tez, w szeczgolnosci od zarania zamieszkujacy ziemie; Kujaw, Pomorza i Wielkopolski, jak i Warmii.

~arek (niezalogowany)  04.07.2024, 00:18
A ja ci sugeruję, żebyś odstawił internet, bo twoje słodkie pierdzenie w komentarzach jest zbędne. I żebyś nie zapominał o lekach, które pozwalają ci funkcjonować. I znowu na koniec dałeś jakieś zbędne wstawki zdziwaczałego dziadziusia. Nie umiesz czegoś napisać normalnie i konkretnie? Poza internetem też snujesz takie bzdety?

~futbolista (niezalogowany)  04.07.2024, 00:53
najwazniejszym, ze ty sie tym zajmujesz, mimo zgryzoty, nie mogac mnie zniesc. napisz e otym ksiazke, bedziesz mial wziecie i zarobisz jeszcze przy tym, by miec na wejscie na Traugutta, a i na bilet 12 tez.

~Pomorzak Zachodni (niezalogowany)  04.07.2024, 09:47
Arek daj sobie spokój z futbolistą,który raz w życiu piłkę kopnął - gdy wpadła z podwórka do jego ogródka!!!!!!

~arek (niezalogowany)  04.07.2024, 15:07
Wiesz Pomorzaku, zazwyczaj ludzie ze schizofrenią mają opiekunów, którzy starają się, żeby ich podopieczni nie korzystali z internetu. Widocznie u tego gościa nikt nie jest w stanie tego kontrolować.

~futbolista (niezalogowany)  04.07.2024, 17:34
no, ale mam ciebie gamoniu, to wystarczajace, czy nie ? adresow nie omin, o ksiedzu tez nie zapomnij, po za tym, badz zdrow i wesol, pa pa :idea: :love: :idea:

~arek (niezalogowany)  04.07.2024, 18:17
To źle, że masz mnie, bo moje intencje są wobec ciebie bardzo złe. Nie zapominaj o lekach.

~futbolista (niezalogowany)  04.07.2024, 23:21
a ty z ksiedzem i to o sobie, jak juz nie pamietasz adresow. zas me intencje, wprost przeciwne, wobec ciebie, w porownaniu twych do mnie. ksiadz ci ogromnie pomoze, tylkos ty, jak zbuntowany buntownik. lecz mozesz to zmienic, nad soba popracujac. i tak tez bedzie z czasem w koncu. miejmy obopolna nadzieje, mimo, ze matka glupich, to jednak, umiera ostatnia. ze szczerego serca [ na prawde ],
zycze ci wszystkiego dobrego i najlepszego, w calym twego ycia calokrztalcie. i to jeszcze; jak najdluzszego, a wrecz WIECZNEGO !!!!!!!

~arek (niezalogowany)  05.07.2024, 00:33
I po co to rozpisywanie się po moich dwóch zdaniach? Jeśli ktoś potrzebuje pomocy, to jest to takie schizofreniczne dziwadło jak ty. A że tobie się zrobiło przykro, bo przeczytałeś trochę prawdy - a co mnie to obchodzi? Znikaj stąd, bo będziesz punktowany za każdym razem, gdy zobaczę twoje brednie. Nie chcę życzeń od ciebie, bo są tylko mechanizmem obronnym z twojej strony.

~futbolista (niezalogowany)  05.07.2024, 00:47
wiec ustosunkowujac sie do twego zyczenia o brak ci zyczliwosci, to tylko poprawie to,co tyczylo sie tobie zycia zyczenia Wiecznosci ! po czemu ? ano, poniewaz tak czy siak oboje bedziemy zyc wiecznie, zalezy tylko, po ktorej stronie barykady. tak tak.....barykady. bo jak wiez [ powinienes, nawet bez konsultacji zksiedzem ], jestesmy stworzeni do tej Wiecznosci ! toc to sama logika jak i sens nam podpowiadaja to. na przykladzie smego Boga, czlowieka Stworzyciela, ktory nas stworzyl na swoj obrazi podobienstwo. tak wiec idac droga po linii i logiki i sensu, mozemy [ jezeli sie to komus chce ] wydedukowac, ze to podobienstwo odnosi sie takze do Bozej Wiecznosci w ktorej On egzystuje. dlatego tez, juz bez tobie zyczenia, zyc bedziemy WIECZNIE, a dobrym byloby, by po tej wlasciwej stronie barykady. i tym samym, koncze te z toba wspaniale chwile czasu spedzonego !!!!!!!! :love:

~arek (niezalogowany)  05.07.2024, 15:04
No dobrze z tą wiecznością, ale po co się o tym rozpisujesz? Nikt cię nie pyta, ja mam cię gdzieś, a ty tworzysz te swoje wpisy. Dlatego właśnie jesteś tutejszym dziwolągiem. Napisz książkę, to się zrealizujesz, ale ta strona nie jest od takich wpisów ty schizofrenio :)

~futbolista (niezalogowany)  05.07.2024, 16:40
po to, bys sie z tym zapoznal, nawet i tutaj, bo widac, ze nigdzie indziej sie o tym nie dowiesz. i malo tego; kiedy spotkasz sie z ksiedzem na rozmowe, to podaje wam do tej rozmowy klucz :
to bedzie i jest podstawa, mnie, tobie i KAZDEMU droga do zbawienia!
oto ten klucz : 1 do Kor. 15: 1-4 !!!!!!!!
zrozumiec, zaakceptowac i uwierzyc, nastepnie swym zyciem w tym stac !
i wiesz co ? juz nic ale to nic, nie musisz do tego dokladac. wszystko za nas, za WSZYSTKICH zostalo zalatwione krwia na krzyzu. co tylko do nas teraz nalezy ? po te zaplate nam nalezy wyciagnac tylko swa reke. taka droge do zbawienia nam Bog wyznaczyl, w Jego Dyspensie Laski w okresie ery Kosciola na ziemi, od powolania Ap.Pawla na Apostola dla pogan i az po, moment tego Kosciola do nieba PORWANIA. potem juz pozostaje, tym pozostawionym, 7 lat Ucisku biblijnego, czyli okres Dnia Gniewu Pana, inaczej ez zwanym okresem w Pismie: Problemem dla Jakuba !!!!!!!1
twe spotkanie z ksiedzem, bedzie super interesujace dla obydwu. tak wiec; powodzenia z radoscia ! nie omieszkaj tego ni przegap !!!!!!!! :love:

~arek (niezalogowany)  05.07.2024, 16:50
Rany, człowieku, ty nie rozumiesz, że ja te wysrywy czytam łebkach? To nie jest portal o religii. Co się dziś dzieje? Nie wziąłeś leków? Zrób to natychmiast, tak jak codziennie prosi cię o to medical care. Znowu się uważasz za najmądrzejszego, podczas gdy bidoku jesteś po prostu zaburzony, masz prawdopodobnie schizofrenię. W stopniu lekkim, ale jednak. Przykre. Ten twój powyższy wpis jest typowym wpisem schizofrenika, szura i wariata - nie chodzi o treść, ale o formę, o stopień niezdrowego uniesienia i histerii. Powodzenia w dalszej terapii, masz szczęście, że Bóg nie zapomina również o niepełnosprawnych :)

~futbolista (niezalogowany)  05.07.2024, 17:20
nic dodac nic ujac, dostales wskazowki, z nich korzystaj dla twego i twego otoczenia dobra, a przede wszystkim, po spotkaniu z ksiedzem
[ nawet i kiedys po meczu ], ku chwale Bogu ! analiza po twej stronie.
jak i powziecie prwidlowej i wlasciwej decyzji, ktorej nie pozalujesz.

~arek (niezalogowany)  05.07.2024, 18:26
A kim ty jesteś, żeby mi dawać jakieś wskazówki? Wysyłasz mnie do księdza, bo to jakiś twój mechanizm obronny, jak już nie masz argumentów. Wszystko ci napisałem schozofrenio, lepiej zniknij z tej strony, lepiej będzie dla ciebie.

~futbolista (niezalogowany)  05.07.2024, 23:18
zwyklym smiertelnikiem, lecz mowi sie, ze jak nie pomoze to czy owo, to niech slucha wiec psiej skory. tak wiec, o ksiedzu nie zapomnij, to bedzie wam obydwu wspanialym spotkaniem, takze, te adresy, ktore mi podawales, sam ich sobie nie pozapominaj. a Marian by jeszcze dodal, bys; poszedl w kibinimater.
nie ma znaczenia, kto wygrywa, wazne ze dla oczu mamy piekne widowiska. a jak dzis w gazecie podal artukul, ze nasza repra, wcale na tych ME nie byla zasluzona, by tam wogole byc. czytales ? pewnie ta mniejszosc ma jednak racje, a nie wymachiwanie choragiewkami, jak i na ten temat jest piekny artykul w gazecie, o calej Skandynawii.

~arek (niezalogowany)  06.07.2024, 00:06
Nie wiem gamoniu o jakiego Mariana ci chodzi i o jakie adresy. Żyjesz we własnym świecie urojeń i gadasz głupoty. Dla ciebie nie ma znaczenia kto wygrywa, dla innych kibiców ma znaczenie, kumasz to? Czy masz za daleko do łba? To, że coś ci się wydaje, to nie znaczy, że tą drogą ma podążać cały świat. Są ludzie normalni i są schizofrenicy tacy jak ty i się z tym pogódź.

~futbolista (niezalogowany)  06.07.2024, 01:50
ty palisz glupa. wiesz bardzo dobrze o co chodzi, szczegolnie z tymi adresami. i nie odwracak kota ogonem, bo jak ja mysle, to i badzo wielu, np. ten wczorajszy artykul, ze nasza repra nie zasluzenie byla na tych obecnych ME ! znasz jak dojechac, a o ksiedzu tez nie zapomnij, by z nim ten kluczowy i to dla kazdego czlowieka, omowic, zrozumiec i przyjac, nie wspominajac, by polozyc swa osobista wiare.wiedz tez i to, ze: wszystko winno sie obracac wokolo Zlotej Reguly, wstydem jest jednak to, ze; tzw. chrzescijanie za nic tego do swych serc nie chca przyjac i w codziennosci stosowac. rozumiesz ? tez o tym z twym ksiedzem parafialnym omow, jak to zastosowac.

~arek (niezalogowany)  06.07.2024, 16:31
No dobrze, może nie zasłużenie ta reprezentacja była na ME, ja ja nie mówię, że się z tym nie zgadzam. Ale nigdy nie zgodzę się na twój sposób rozumowania, sposób pisania i bycie schizofrenicznym dziwakiem, jakim jesteś. Nie jesteś w stanie tego pojąć? Pod prawie każdym tematem piszesz coś w rodzaju: "superowo, tęczowo, kolorowo, piękna piłeczka, wszyscy razem na mecz, a potem do knajpki, kochajmy się, a wynik nieważny, porzućmy podwórkowy nacjonalizm, jak to już mawiał pan Spaak" - takie coś jest chore :) Ile razy będziesz mnie wysyłał do księdza, tyle razy ja będę cię wysyłał do psychiatry po zwiększenie dawki leków i na pewno lekarz ci mówi, żebyś odstawił internet, ale go nie słuchasz.

~futbolista (niezalogowany)  06.07.2024, 17:22
naiwny ? w swej madrosci, sprycie, w swej spostrzegawczosci, a jakze, i w super dobrym zdrowiu, masz czelusc odwracac kota ogonem. wez se czas i przejrzyj w spokoju wszystkie twe wpisy i pojmij, to nie zapomnienie sobie swych adresow, ktore mi proponujesz. zas co do ksiedza, to potrzeba juz chwili, kiedy moglbys wiele spraw o ktorych i slyszeysz i widzisz, wziasc sobie pod uwage. ja na ten temat juz nie mam zamiaru z toba rozmawiac, lecz z nim, bedzie to obu wam przyjemnoscia. i rozszerzy horyzonty myslowe, tak jak np. spoleczenstwu skandynawskiemu, politycznie wobec prawicy. z tym, ze
rozmowa z ksiedzem i powyciaganie WLASCIWYCH wnioskow, beda ogromna pomoca w zrozumieniu ojczyzn, chorego podworkowego nacjonalizmu, przywiazan w rozny sposob do systemu [ a idzie na zaglade ], jak i stosunku wskazanego z " gory " na pogladanie KAZDEGO blizniego ! Zlota Regula i nawet jeszcze dalej co mamy przykladem podane [ no, ale to juz z i w dyskusji z ksiedzem ]. ja, zadnym autorytetem nie jestem i byc nikomu nie chce !!!!!!!!

~arek (niezalogowany)  06.07.2024, 19:59
Ale się znowu rozpisałeś. Coś cię boli chłopie, i to mocno. To ty przejrzyj swoje wpisy, a najlepiej daj je do przeczytania komuś życzliwemu, kto ci poradzi - pewnie nie po raz pierwszy - żebyś jednak odpuścił sobie internet. Nie musisz się powtarzać z tym księdzem, dziękuję za polecenie, natomiast ja ci polecam rozmowę z psychiatrą i - niestety - zwiększenie dawki leków. Bo obecne dawki nie pomagają. Napisałem ci już - nie da się kochać i lubić każdego bliźniego. Są bliźni, których ani nie zamierzam szanować, ani lubić, ani poważać. Ty możesz sobie kochać wszystkich, jak to schizofrenicy mają w zwyczaju, nie rozumiejąc, że świat jest pełen różnych zagrożeń i nie zawsze życzliwych ludzi. Bo nie wygląda on tak, jak tu opisujesz, że jest milutko i cieplutko, szczególnie na meczach, co byś wiedział, jakbyś na te mecze faktycznie chodził, a nie był zamknięty gdzieś w wariatkowie.

~futbolista (niezalogowany)  06.07.2024, 20:41
twe zachowanie wcale nie odbiega od tego bylego ministra, pana Czarnka w tej tv dyskusji [ ogladales ? ]. tym bardziej, ze jezeli oboje uwaacie sie za ludzi wierzacych, ktorzy winni kroczyc droga naslaowania i Pana Jezusa [ pod ewangelia Krolestwa ] o Ap.Pawla
[ pod ewangelia Laski ]. nie da sie lubic kazdego [ to prawda ], lecz kazdego nalezy milowac [ jak to wyzej wspomniane osoby o to prosza i soba daly wspanialy nam wszystkim przyklad ]. prosza nas do tego jeszze, by nawet, jzeli sa nam wrogami, to mamy im dobrem sie odwzajemniac i modlic sie za nich. co powiesz Bog, ze sie z tym nie zgadzasz, kiedy bedziesz musial zdac sprawe ze swego zycia ? a to co nam o tym Pismo pisze i przekazuje, jest przeciez natchnione Duchem Swietym, czyli autorem tego jest sam osobiscie BOG ! wiec nie igraj z ogniem, nawet jezeli od tego ksiedza spotkania sie bedziesz migal.
porzuc wiec w sobie zbuntowanego buntownika osobowosc, nawet, jezeli ci z Bogiem nie po drodze. ja ci zycze i na duchu i na ciele zdrowka. tym samym, nie mam zamiaru wiecej cie meczyc !!!!!!!! :love: :idea: :love:

~arek (niezalogowany)  06.07.2024, 22:03
Dokładnie tak - dobre porównanie. Czarnek jest agresywny, nieprzyjemny, ale przynajmniej obnaża głupotę co poniektórych. Ludzie, tacy wrażliwi jak ty, go nie lubią, bo wali prosto z mostu i innym robi się przykro, a w dzisiejszym świecie to nieładnie, aby innym robiło się przykro. Ja nie powiem Bogu, że się z nim nie zgadzam, ale powiem tobie, że nie zgadzam się z tobą. Przestań grać wszystkowiedzącego moralizatora. To, że tobie jest przykro i trudno ci ze mną rozmawiać, to nie znaczy, że denerwuję Boga. Denerwuję ciebie i bardzo mi z tym dobrze. Buntuję się, ale nie przeciwko Bogu, tylko przeciwko tobie i twojemu słodkiemu pierdzeniu i twojej wizji świata, którą snujesz, ale której nie ma. Wystarczy wyjść na ulicę, aby się o tym przekonać. Ale schizofrenicy, tacy jak ty, często myślą, że są rodzajem bóstwa, więc pewnie myślisz, że jak obrażam ciebie, to obrażam Boga. Na to już nic nie poradzę. Ty mi życzysz zdrówka na duchu? Ty bidoku, który jesteś pod opieką psychiatry i bierzesz silne leki? Do lustra sobie pożycz, przyda się. I mówię ci - odstaw internet.

~futbolista (niezalogowany)  06.07.2024, 23:00
pieknymi emocjami dzisiejszy sport napelnil nam nasz oczy. warte byly uwagi zachodu co do tego meczu pani Igi. otoz co tam bylo charakterystycznego ? otoz przez caly jej mecz, publika caly czas i to glosno dopingowala te Moskiewska Rosyjanke z Kazachstanu, a o pani Idze, eksperci mowili, ze na trawie juz dawno powinna umiec grac. zas co do twego wpisu, to jestes nadenty i nabuzowany pycha, buta, pogarda i zarozumialstwem. masz sporo do poprawy i jeszcze raz, polecam ci to spotkanie z ksiedzem i to koniecznie, bys sobie wyprostowal w swym wspanialym zdrowiu ciala [ o ducha ogromna watpliwosc ] z nim rozmowe na temat tego, jak to i kiedy wyglada rozmowa z Bogiem. bo, wierzacy pod Ewangelia Pawlowa [ Laski Bozej ] tej rozmowy nie potrzebuja, Bog sam za nich juz powiedzial, o czym nas [ informuje Pismo ! ]. niechaj i inni to osadza, a ty okazuj, caly czas pokore, dla dobra innych i swego, a ku chwale Bogu !!!!!!!! mnie masz juz dosyc, wiec niechaj inni sie teraz z toba zajmuja.badz im mily

~arek (niezalogowany)  07.07.2024, 18:27
No widzisz, czyli na tenisie był doping dla jednej zawodniczki, a dla drugiej go nie było - czyli nie wszystko jest takie, jakbyś sobie życzył. Wystąpił podwórkowy nacjonalizm i ludzie kibicowali tej zawodniczce, której dopingować chcieli, a drugiej nie. Tak w ogóle to ty jesteś największym nacjonalistą, ale rosyjskim. Taka jest prawda. I tak, mam pogardę dla takich dziwolągów jak ty i zawsze twoje słodkie pierdzenie skontruję ostrym wpisem, który spowoduje, że zrobi ci się przykro. Bo życie jest surowe, ciężkie, trudne, pełne zła i przemocy i nie zamierzam udawać, że tak nie jest i że wszystkich kocham i że świat jest cudowny, że mecze na B klasie są piękne, a motylki pierdzą tęczą. Chcę być nadęty i butny, aby być przeciwieństwem do twoich schizofrenicznych wpisów, w których mówisz ludziom, co mają robić i jak żyć - mówisz, jak mają traktować piłkę i jak mają patrzeć na świat. Ty możesz tak patrzeć, bo jesteś zaburzony, ale nie wciskaj tego innym. Mówisz ludziom, gdzie mają iść i z kim rozmawiać. I kto to mówi? Protestant, który nienawidzi kościoła katolickiego, papieża i Matki Boskiej. Takich nienawistników słuchać nie będę. Ty mnie namawiasz do pokory, a przecież jej w sobie nie masz ani za grosz, ciągle mówiąc, że ty wiesz najlepiej, jak wygląda świat, piłka i wiara. Ale to domena protestantów, którzy nawet z szatanem pójdą pod rękę, aby dowalić KK. I schizofreników. Pytam więc i ja - czy ty byłeś już u psychiatry? Czy zwiększono ci dawkę leków? Przecież to konieczność.

~futbolista (niezalogowany)  07.07.2024, 18:53
londynczycy kibicowali nie z powodu nacjonalizmu podworkowego, poczytaj co i dzisiaj zachod o tej naszej Idze pisze ?! ty mylisz pojecia, lecz se w tym tkwij, jak ci to na lape, takze i to, ze ksiedza chcesz ominac, ku swej nie poradnosci zrozumienia tego, czegos powinienes !

~arek (niezalogowany)  07.07.2024, 20:01
Ty za to nie omijaj psychiatry. Zawsze narzekałeś na kibicowanie, bo to nacjonalizm podwórkowy, ale jak jakąś ruską ktoś popierał, to nagle ci się spodobało ty nacjonalisto, który by Ukrainę oddał w łapy Putina.

~futbolista (niezalogowany)  07.07.2024, 20:23
odwracasz kota ogonem. ja tylko podalem reakcje londynczykow w stosunku do Igi. nie pisalem, ze to popieram, wbrew temu, co ty w ostatnich wpisach na temat kibicowania pisales. zreszta poczytaj najwiekszy periodyk tyczacy tenisa, co pisze dzisiaj o Idze ? ty wiesz jak do wszystkiego szybko dojsc. a, po za tym, to caly czas papuzysz, pewnie w domu masz [ co wcale nie jest zadna przeszkoda w milosci do zwierzat ]. tylko pewnie caly czas sobie na glos dyktujesz to co przelewasz, ona to slyszy, sie nauczyla i powtarza, a ty za nia. super okaz inteligencji. zas me powtarzanie tobie ksiedza, wynika tylko z jednego: twego dobra i na duchu i na ciele, co do przyszlosci, ktora pieknie sie kluje u nas minionymi wyborami, w WB i we Francji. nie omieszkaj obserwacji, bo wszystko to prowadzi do naglych zmian i to na kanwie biblijnej. tak wiec, niestety za przeproszeniem, twa osobowosc widac rowna mowie trawy, lecz, jak nam podaje w liscie Ap.Pawel i na to mamy spojrzec pod katem do blizniego milosci, wiec idac ta droga, jestes madrzejszy wobec wszem i wobec. gratulacje !

~arek (niezalogowany)  07.07.2024, 21:21
Wcześniej w innym miejscu napisałeś, że Ukraina powinna się poddać Rosji czym prędzej. I dlatego to napisałem. Ja się nie interesuję tenisem, więc nie wiem, po co wywołujesz ten temat. Nie papużę, po prostu piszę, co o tobie myślę. Owszem, czasem się powtarzam, ale wybacz - ty masz zgraną płytę na tej stronie od lat i od lat pisujesz te same brednie. Więc nie zarzucaj mi tego, co sam robisz. Księdza nie musisz mi polecać. To, że jestem dla ciebie niemiły, a czasem butny i nieprzyjemny, to nie znaczy, że mam jakieś problemy natury duchowej. Doceniam, że nagle zacząłeś pisać w miarę zrozumiale i nawet z jakimś sensem i jest się do czego odnieść. Pewnie zwiększona dawka leków - brawo!

~futbolista (niezalogowany)  07.07.2024, 22:46
nadal papuzysz,ale mi to lata kolo nosa. zas co do Ukrainy sie poddania, to, ponownie sie odniose do tego, ze ci jednak ksiadz potrzeba, a to ze wzgledu na to, ze; jezeli uwazasz sie za chrzescijanina, to Pismo i tylko Pismo winno ci byc autorytetem. a tam mamy napisane jak byk, co sie winno uczynic w celu checi przezycia, tym bardziej, z; ogolnie wiekszosc Ukrainy, to tez uwazajacy sie za chrzescijan, a ich obecny przywodca, chyba tez od Pisma nie jest daleko. niechak cie takze naprowadzi i na to, bys we wlasciwy sposob pojal to co Pismo nam mowi [ przede wszystkim zrozum od kogo Go mamy, jak i po co ? ]. bo wszystko co sie dzieje wokolo nas, pod kazdym wzgledem, czy politycznym, czy religijnym, czy po calej reszcie jest scisle ze soba co do przyszlosci powiazane. tego sie nie chce zauwazyc ogolowi, lekcewazac, ze bogiem tego swiata jest szatan, ktory z kolei jest za nos wodzonym przez Boga, w celu wypelnien Proroctw Bozych na jego dokladnie c zas wyznaczony. ksiadz wiec potrzeba ci, do doglebnego zrozumienia juz czasow w ktorych zyjemy.
tyczy to tak mnie jak i ciebie i cala reszte rowniez. co do tenisu, to tez sie nim nie interesuje, lecz tylko zwrocilem ci uwage, ze to ty popierasz
te forme pokaana przez tych londynskich fanow, majac w pogardzie me spojrzenie na sport, jako zabawe po trudach codziennosci, ktora tylko i wylacznie ma wartosc i to przede wszystkim w oczach Boga wobec nas ludzi. w swej inteligencji i kulturze, wzrastaj radoscia dnia kazdego !

~arek (niezalogowany)  08.07.2024, 00:06
A ty nadal zarzucasz mi coś, co sam robisz, czyli powtarzasz wciąż tę samą zdartą płytę. Zaprzeczasz sam sobie - księdza mi potrzeba, ale z drugiej strony Pismo powinno wystarczyć. Więc się zdecyduj. Znowu mówisz mi, co mam robić. Powtarzasz to i powtarzasz - to nie jest zdarta płyta? Dziękuję, zrozumiałem, księdza mi potrzeba. Coś jeszcze? My natomiast doskonale wiemy - tzn. ty, ja i z tego co widzę, inni na tej stronie także - że jesteś w jakiś sposób zaburzony. Ja podejrzewam jakiś rodzaj schizofrenii, choć łagodną jej postać. Na szczęście posłuchałeś moich sugestii i zwiększyłeś dawkę leków i nagle poznikały te głupawe emotki, poznikały wykrzykniki i z tych bredni, które tu wypisujesz, nawet da się coś wyłuskać. Jeśli idzie o meritum - sport jak najbardziej można traktować jako zabawę po codziennych trudach, ja nie mam z tym problemu. Tylko sęk w tym, że można, a nie trzeba. Bo każdy może traktować sport tak, jak chce. I tylko o to mi chodzi. Ty tymczasem swoimi komentarzami od lat wmawiasz ludziom - i właśnie wmawiasz na siłę "i basta, jak mówił profesor Wilimberg, pan Spaak i mądrzy Niemcy" - że mają traktować sport, czy konkretnie piłkę, dokładnie tak, jak ty to robisz. I nie inaczej. Bez podwórkowego nacjonalizmu, oglądając piękno piłki i nieważne kto wygra, a po meczu do knajpki się poznawać. Tymczasem może inni tak nie chcą. Rozumiesz to? Może chcą inaczej, bo może dla nich piłka to coś innego, niż dla ciebie. I mają do tego prawo, więc może przestań łaskawie tę swoją wizję piłki wtryniać innym na siłę. Bo robisz to na siłę, wypisujesz to od lat jak jakiś chory człowiek. A zauważ, że i tak każdy cię olewa i brzmi to strasznie głupio i naiwnie i jak pisanie potłuczonego. A przede wszystkim jest to jakiś rodzaj indoktrynacji twojej jedynie słusznej wizji i postępowania. Ma być tak, tak i tak, bo tak napisał futbolista "i basta". Przecież ludzie się tu z ciebie śmieją człowieku i nikt cię nie traktuje poważnie. I jak będziesz mi dalej odpisywał, to ja nadal będę ci odpisywał i będę pisał to samo, tylko innymi słowami. Bo ty też piszesz ciągle to samo. Aż może wreszcie posłuchasz mądrzejszych, którzy są wokół ciebie, i ograniczysz pisanie w internecie. Oni na pewno ci to mówią, po prostu ich posłuchaj.

~futbolista (niezalogowany)  08.07.2024, 00:38
tak jest Pismo winno ci wystarczyc, lecz ci potrzeba ksiadz, by cie naprowadzil [ jak oczywiscie sam bedzieto dobrze rozumial, bo jak widac, to cale tzw. nominalne Chrzescijanstwo, jego takze sekty i kulty, krocza ta sama droga, pomimo wzjemnego sie oskarzania, ze druga strona nie ma racji. jednym slowem; mieszaja obydwie ewangelie w jedna i z tym zrozumieniem Pisma im dobrze, czego, jak podaje nam Ap.Pawel, nie nalezy czynic. Proroctwa musza byc oddzielone od Tajemncy ! nie mozna ich ze soba w jedno mieszac, jak i nalezy odrzucic klamliwa teorie Orygenesa odnosnieNarodu Wybranego, bo idzie to nie po linii tego, co nam o tym Narodzie pisze w liscie Ap.Pawel ]. dlatego tez, potrzeba ci ksiadz i to o pokornym sercu ku nastawieniu wobec Boga. sportu popatrywania nikomu nie narzucam, tylko podaje me do niego podejscie [ to raczej ty, swym wpisem uwazasz, ze winien wygladac chaosem, podworkowym nacjonalizmem itd.itp. ja ciebie doskonale rozumiem, twe podejscie do ludzi i wcale niczego wobec mnie nie mam ci za zle. zyj swa droga rozumowania, tym bardziej, ze ci leki nie potrzeba. ciesz sie codziennoscia, tylko nie omieszkaj obserwacji swiata, a w szczegolnosci.....Bliskiego Wschodu !
zas, co do pogladu na ojczyzne, to nadal uwazam, ze w tym zrozumieniu, jednak pomoc ksiedza bylaby ogromna pomoca. mijajacy zas czas, szybko bedzie cie korygowal, sam to pojmiesz i zrozumiesz !
no i teraz oczekuj z niecierpliwoscia na kolejne mecze ME, jak i na rozpoczecie kolejnego sezonu i kolejnej okazji dla wielu, w niedlugo, rozpoczynajacym sie kolejnym sezonie pilkarskim, oczywiscie w obydwu wypadkach, bez podworkowego podle mnie, nacjonalizmu, raczej z radoscia sportu przezywanie, takze tego, co bedzie w Paryzu. i niechaj wygrywaja ci, co im to wyjdzie i sie uda !!!!!!!! :idea: :idea: :idea:

~arek (niezalogowany)  08.07.2024, 14:04
Super, dałeś kolejny egzaltowany wywód o religii i wierze, po raz kolejny zrealizowałeś się w krzewieniu i orędownictwu Słowa i Pisma, znowu dałeś się ponieść religijnemu rozgorączkowaniu, "buzia w tęczu" też zobaczona - ale to nie jest miejsce na takie pisanie. Nie masz z kim o tym pogadać? Ja mam to gdzieś, nie wnikam, nie analizuję, nie odnoszę się. I nie, to nie jest tak, że ty piszesz o swojej wizji sportu - ty ją usilnie narzucasz innym. Chcesz dowód? To przeczytaj swój ostatni akapit - znowu zrobiłeś dokładnie to samo :) Ja jestem za tym, aby każdy robił, co chce i oglądał mecze tak, jak chce i traktował je jak chce, na tym polega różnica. I nie piszę tego od lat na tej stronie, tak jak ty. A ty nie umiesz inaczej, koniecznie musisz mentorsko mówić ludziom, co mają robić. Zaraz ukaże się jakiś kolejny terminarz, a ty znowu napiszesz: "hurra, piękne meczyki, potem knajpeczka, miło spędzony czas, jak mawiał pan Spaak i proszę bez podwórkowego nacjonalizmu, tylko cieszyć oko piłką, a jak ktoś ustalił terminarz, to się do tego nie mieszajmy, bo miał rację, jak to mawiał profesor Willinberg - i basta". No tak zrobisz :) Nie uważasz, że to jest chore? Wczytaj się w te brednie, które tu wypisujesz, a które ja parodiuję. Takie beznadziejne słodko-pierdzące dziadostwo znowu tu napiszesz i robisz to od lat, wmawiając innym, co i kiedy mają robić. I zrobiłeś to ponownie i jeszcze mówisz mi na co mam oczekiwać, że na mecze ME i na rozpoczęcie sezonu - po co mi mówisz, co mam robić i na co oczekiwać? Odwal się :) Twoje pisanie to pisanie chorego na głowę dziadka. Leki brać, lekarza słuchać i będzie dobrze, ze schizofrenią można żyć, tylko nie wkurzaj ludzi wokół, a ty wkurzasz. Ciekawe, czy masz odwagę robić to też poza internetem, ale tam tobą gardzą, odsuwają się, bo widzą chorego, a w necie możesz udawać, że jesteś normalny.

~futbolista (niezalogowany)  09.07.2024, 01:57
....vel.... !ale najlepiej pasuje b.A. i po co te nadecia ? daj se na wzdecie i wyluzuj, bo szkoda twych nerwow i zdenerwowanego podniecenia. zacietrzewiles sie jak jakis cietrzew. i po co ? co ci to daje ? i wiedz, ze mnie niczym tu nie uraziles, lecz urazow twych jest od liku i wiedz, ze beda zapamietane i to nie przezemnie ! dam ci fajna rade na odprezenie [ czy ja wykorzystasz, twa pogarda niechaj decyduje. ino sie nie denerwuj. trzym fasun i mknij do przodka ]. i to nawet nie jedna, a poglebi twe horyzonty myslowe, ktorymi bedziesz sie mogl chelpic w rodzince jak i po miedzy twema kumplami. pierwsze
[ a podaje, poniewaz lubisz dociekania ], to to, co przez lata uniwersytet harwardzki dociekal, gdzie, pod jaka szerokoscia geograficzna, zyja najszczesliwsi ludzie [ bardzo ciekawie, do czego to badanie doszlo ]. druga sprawa, takze tegoz uniwersytetu, to to; jaka jest roznica miedzy milosnikiem psa a milosnikiem kota ? [ nie chodzilo oto, ze sie jedna nacje od drugiej odrzuca, lecz chodzilo oto, jaka jest roznica miedzy tymi ludzmi, ktorzy posiadaja w domu psa, a tymi, ktorzy kota ? [ ponownie ciekawa roznica i to ogromna. sam to posprawdzalem ]. no i dwie jeszcze kolejne zagadnienia, lecz z politycznego pola. otoz prez. Nixon, swemu bliskiemu doradcy [ a notabene, byl nim pewien Polak o nazwisku Jaworski ] zbadac to, kto ponosil wine za to, ze Kuba przeszla na strone moskiewska ? no i takze mu kaal zbadac, jaki, ktory system polityczny na swiecie, bedzie tym ostatnim ? tzn. nim sie stanie to, co mowi nam ksiega Daniela 2: 44 ?
i ponownie, bardzo interesujace i ciekawe odkrycia ! lubisz wiec dociekania i na tym dociekaniu sie dobrze znasz, to ci w porzyteczny czas bedzie uplywal i to bez zdenerwowania, a przy tym nbedziesz ciekawej wiedzy, ktora bedziesz sie mogl chelpic wobec wszem i wobec !!!!!!!! bo inaczej, to co ci pozostanie ? tylko to, ze, jak to pan inzynier spiewal: grunt to rodzinka, grunt to rodzinka, grunt to rodzinka tate ma, bo na lato on buty ma, a w ziemie to sobie w cyrku na bebnie graaaaa ! wiec stac cie na wiecej i bez bunczucznosci, lecz szczerze w pokorze ducha i bez pychy i zarozumialosci. a i miesnie powroca do normy, takze i na twarzy, co sprawi odrodzenie swierzosci calego twego organizmu. dziekuje szczerze za mile z toba czas miniony. ....vel.... ! nie pomijaj mnie pod innemi tematami tutaj :love:

~arek (niezalogowany)  09.07.2024, 09:58
Nadęcia moje są po to, aby stanowić kontrast do ciebie. To, że napisałem coś więcej, to nie znaczy, że się zacietrzewiłem. Akurat o rozpisywaniu się coś chyba wiesz, bo sam się rozpisujesz. Oczywiście mógłbym skorzystać z twoich znakomitych rad (no tak, znowu jakieś porady od ciebie), ale nie potrzebuję ich, bo pogarda moja jest jedynie do ciebie i twojego sposobu pisania, patrzenia na świat i sport, oraz do tego, że próbujesz to narzucać innym. Na twe rozważania czniam - mam nadzieję, że postępująca schizofrenia i amerykanizacja nie spowodowały, że zapomniałeś znaczenie tego słowa :) Nie jesteś dla mnie partnerem do rozważań, przekazywania jakiejś wiedzy itd., gdyż uważam cię za osobę zaburzoną. I jako taka osoba udajesz serdeczność i szczerzysz się bez powodu - a ja przynajmniej w swojej grzesznej niechęci i czarnkowym chamstwie jestem szczery i nikogo nie udaję. Znowu dałeś tu jakąś przyśpiewkę nie wiadomo po co, ani dlaczego. Do niczego się nie odniosłeś, tylko dałeś kolejny wywód, nad którym nikt nie będzie się zastanawiał. No chory, chory pacjent, co tu kryć. Ty pamiętaj o lekach i tylko to mogę ci poradzić, oprócz odstawienia internetu, ale to słyszysz na pewno od lekarzy, tylko nic z tym nie robisz.

~futbolista (niezalogowany)  09.07.2024, 22:52
odnioslem sie, odnioslem, lecz ty w swej pysze i oczywiscie wspanialym zdrowi, bez potrzeby pigulek, rzniesz glupa do szescianu. nerwy spiete, naprezone, jak u prezesa i tego calego zbojstwa, ktore za wszelka cene, nie chce doposcic do na swiecie zmian. o tak, tego chca, tylko gledza i w tym kierunku pra, by tylko nie za naszego pokolenia [ dobry przyklad milosci blizniego, miast brac juz teraz wszystko na swa klate ]. madroscia to tez nie grzeszysz z tobie podobnymi. nie dziwota, ze jak ulal, pasuje, HUNCFOT ! dlatego tez ci po raz ktorys radze [ i niestety, jednak szczerze ], lecz decyzje po twej madrosci stronie, bys, na rozluznienie miesni, uspokojenie nerwow i dojscia do calkowitego spokoju i ciala i ducha, golnal se jydnego i poszol spac ! bo ci to ukojenie potrzeba czasu, szczegolnie, przed twym kibolskim nastawieniem przezywania na stadionach swiata, gry :idea: na zdriwie nicponiu, jak to konczyl pan Felix z Odrzanskiej !

~arek (niezalogowany)  10.07.2024, 00:10
Zarzucasz mi, że się denerwuję, podczas gdy sam jesteś zdenerwowany. To taki mechanizm obronny, że się swoje odczucia przerzuca na innych. Może i się odniosłeś - po swojemu i pokracznie, a nie jak normalny człowiek. Mądrości mam więcej od przypadkowego wariata z internetu, możesz mi wierzyć. I jeszcze raz powtórzę - mnie kibolstwo niespecjalnie interesuje, ale na pewno nie interesuje mnie usilne wpajanie innym, że to twoja słodko-pierdząca wizja futbolu jest jedyna słuszna. Ty trochę piszesz do siebie - jakiś pan Felix z Odrzańskiej, czyli kolejna wstawka z dupy, której nikt nie rozumie. Leki dziadku, leki brać i kuracji psychiatrycznej zażywać, to ci radzę i basta!

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.www.pomorskifutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.
© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE