POMORSKIE CENTRUM MECZOWE - SPRAWDŹ KTO DZISIAJ GRA MECZ
2. lipca 2021 12:00

Bytovia Bytów zagra w IV lidze

Zarząd klubu Bytovia Bytów poinformował, że klub po spadku z II ligi, nie zagra w III lidze. Drużyna została zgłoszona w sezonie 2021/2022 do rozgrywek pomorskiej IV ligi.

Jednoceśnie wycofana zostanie drużyny rezerw, która dotychczas grała w słupskiej V lidze.

Komentarze:

~Artur King (niezalogowany)  02.07.2021, 13:05
O co chodzi z Bytovia ? $ z drutexu się skończyło czy jak ?

~futbolista (niezalogowany)  02.07.2021, 16:37
trudno i smutno zarazem w Morence, lecz decyzja wywazona co do zamiarow i sie afiszowania. tylko innym, kulejacym brac przyklad. dobra decyzja i powodzenia okrytym oblokiem radosci z pilki. :love: :love: :idea: :love: :love:

~viva (niezalogowany)  02.07.2021, 17:48
To nie jest żadna dobra decyzja , raczej przykra konieczność. :$ :$

~futbolista (niezalogowany)  02.07.2021, 18:12
czytaj uwaznie: dobra wywazona decyzja ze wzgledu na przyszlosc klubu ! i, oczywiscie, ze powiazana z koniecznoscia. innym tylko brac przyklad w takich sytuacjach, bo igrzysk bez kasy nie ma i, nie powinna nadchodzic z podatkow, tylko z kibolstwa kieszeni i tych, co pragna ciezko zarobiony grosz wydawac na luksus, czasami
zwanym, jednym slowem : BLOTEM 1 :idea: :idea: :idea:

~. (niezalogowany)  02.07.2021, 23:06
Co to oznacza dla spadkowiczów?

~Xxx (niezalogowany)  03.07.2021, 07:47
Oznacza to, że w przypadku kiedy ljpusz wystartuje w 4 lidze do grona spadkowiczow dołącza Luzino.

~lobby (niezalogowany)  03.07.2021, 08:42
No niestety. Wszystko wygląda na to, że Lipusz jednak wystartuje

kardet86  03.07.2021, 08:46
Do 3 ligi powinna awansować 2. drużyna z ligi 4. Bez sensu powiększać grono spadkowiczów skoro utrzymanie wywalczyli na boisku.

~Bez sensu (niezalogowany)  03.07.2021, 11:03
Teraz niech się okaże że jednak Radunia, Baltyk i Starogard tez nie ma sianka i chce do 4 ligi, to spada cala grupa spadkowa. To jest kabaret.

~UST (niezalogowany)  03.07.2021, 12:23
Za bardzo rozbudowana jest 3liga,za dalekie wyjazdy co za tym idzie wysokie koszty.Wiele klubow na dluzsza mete na to nie stac,i po sezonie jak nie spadna,to sie wycofuja.Przykladow w Polsce wiele z ostatnich sezonow,a na Pomorzu chocby Grom N.S.czy teraz problemy Bytovi.Obecnie paradoksem jest 4liga Opolska,z ktorej ani zwyciesca,ani zespol z drugiego miejsca nie jest zainteresowany gra w 3lidze.Jedynym wyjsciem jest chyba,jak juz kiedys pisalem 3liga w kazdym wojewodztwie,jak dawniej.I 16stu zwyciescow systemem pucharowym baraze,do wylonienia najlepszej czworki ktora awansuje do 2ligi.I takim sposobem awansowalyby kluby,ktore naprawde chca i je na to stac,i pod wzgledem finansowym i wymogow licencyjnych.Napewno byloby sie ciezej dostac na szczebel centralny,ale nie byloby przypadkowych druzyn,i z pewnoscia gruba kreska oddzielona zostalaby pilka zawodowa od tej czysto amatorskiej.

~futbolista (niezalogowany)  03.07.2021, 15:35
bylo tak kiedys, kiedy mistrzowie 4 lig byli podzieleni na grupy [ chyba po 4 druzyny ] i w nich grajac kazdy z kazdym [ nie pamietam juz, czy tylko jeden mecz czy dawa ? ] w koncu byl zwyciezsca danej grupy i ich 4-ro awansowalo do II ligi. to bylo dobre, lecz tez ci w 4 nie zawsze mieli zamiar isc wyzej, mimo, ze 4 lige wygrywali w cuglach. jednym sie oplaca innym nie. ten problem jest po wszystkich wojewodztwach i to z powodu, wedlug mnie, tego chorego podworkowego nacjonalizmu, gdzie winno sie wziasc pod uwage laczenie druzyn w terenach. przy tym sa oszczednosci, ladna kadra i nie ma slepego nastawienia do danej miejscowosci, by byla gora w swej pysze. dzisiaj dobrym tego przykladem, obecne ME w pilce, gdzie gra sie po wielu miastach i krajach, gdzie przy tym nacjonalizm jest od razu stlumionym, bo sie kibicuje nie swoim. no, ale to ma zwiazek juz z przyszloscia UE, przedprog do UE przyszlosci.III ligi niechaj pozostana tak jak jest, tylko z ograniczeniem do 14 druzyn w kazdej [ bycie w tych ligach, daje namiastke bycia w centralnej lidze, mimo, ze ograniczonej terenem ]. takze dla maruderow po wojewodztwach [ ze wzgledu najczesciej na brak kasy na luksus, bo takowa pilka jest ], winny byc jakies ligi czysto amatorskie, tylko grania dla grania i bez takiej ligi oposzczania, bez awansow i bez spadkow ! reszta zatem, teraz juz nalezy do Zwiazkow P N po wojewodztwach. ich problem jak wszystko poukladac, a nam kibicom, tylko potem przyklasnac i frajda na mecze, cieszyc pilka oczy ! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

~lewy (niezalogowany)  03.07.2021, 17:44
poczytajcie uchwałę nr 4/65 z 29.04 21 zarządu PZPN. Artykuł 12 punkt 2 drużyna która przed rozpoczęciem zrezygnuje z uczestnictwa zostaje przesunięta o 2 klasy niżej i ukarana grzywną. OZPN powinien przyjąć Bytovie do 5 liigi inaczej da DUPY.

~UST (niezalogowany)  03.07.2021, 18:15
Lewy zgadza sie,ale gdzies czytalem ze maja czas do końca czerwca,sie wycofać,bo jeszcze nie rozpoczal sie nowy sezon i formalnie sa jeszcze drugoligowcami.I pewnie tak zrobili stad 4liga dla Bytovii.

~futbolista (niezalogowany)  03.07.2021, 20:45
zreszta to nie pierwszy przypadek i zostawmy to Zwiazkowi i jak zdecyduje to nic nam do tego i przy moltychu ani muk ! kto wie, czy nie bedzie moze wiecej klubow w 4 lidze w nadchodzacym sezonie ! UST~ dobre wyjasnienie ! :idea: :love: :idea:

~j23 (niezalogowany)  03.07.2021, 21:46
Fakt! Zagrają w IV lidze jak im pomorski związek pozwoli!

~Dd (niezalogowany)  03.07.2021, 23:23
Radzę zapoznać się z regulaminem, a nie pieprzyć głupoty na portalu

~lewy (niezalogowany)  04.07.2021, 16:22
13.06 rozegrali ostatni mecz w 2 lidze. Od tego dnia są 3ligowcami. A więc wg regulaminu moim zdaniem albo 3 liga albo 5 liga ewentualnie znowu 21 drużyn.

~futbolista (niezalogowany)  04.07.2021, 16:31
pewnie bedzie wiecej w IV, zreszta poprzednio tez juz cos takego bylo, chyba z Lechii rezerwami. a, wogole, to ta IV liga winna miec tylko 14 druzyn, tak samo wszystkie III-cie
po wszystkich okregach wojewodzkich, te same problemy. winna mentalnosc polskiej nacji, gdzie w porownianiu do zachodu, zbyt czesto przymyka sie na wszystko oczy. i chce po swojemu. dlatego tez sa niezadowolenia wzgledem UE i Vatykanu ! i to sie w tym kraju nie zmieni, az otworza oczy i uszy po zmianach w UE ! :idea: :love: :idea:

~Futbolista2 (niezalogowany)  04.07.2021, 21:08
Futbolista jeśli latanie po całej Europie drużyn na ME jest plusem to ty jesteś skończonym imbecylem ale to już chyba wszyscy dawno wiedzą????

~niezależny (niezalogowany)  04.07.2021, 21:14
Futbolista 2-na pewno to już wszyscy wiedzą!!! Masz całkowitą rację!

~futbolista (niezalogowany)  04.07.2021, 22:02
ja wiem, ze wy kibole, nie nadarzacie za mna. ja podalem powod tego grania po wielu krajach i miastach [ lecz wy macie to i tak w 4 literach, bo wisi wam ten powod ]. wiedzcie, ze nim nastaja zmiany polityczne, zawsze sie zaczynaja posunieciami sportowymi. a, niedlugo takowe w UE nastana, dlatego zawczasu sie ludzi w UE do tego przyswaja ! mimo, ze + to nie jest ! tak czy siak, dziekuje wam za to, ze me wpisy czytacie ! i zycze powodzenia i radosci w codziennosci, kazdemu z was, bez obrazy !! :love: :love:

~mirek (niezalogowany)  05.07.2021, 08:59
MKS Władysławowo utrzymna sie w 4 lidze.. jest 21 zespołów teraz nie moga zrobic tak bo co tydzien byłaby pauza kazdego zespołu

~Spokojny (niezalogowany)  05.07.2021, 11:56
@mirek A dlaczego nie może być nieparzysta liczba drużyn, skoro w dopiero zakończonym była? Znając "pomysłowość" działaczy, nic mnie nie zdziwi - nawet dwie grupy... "Tzw. 4.liga dla wszystkich chętnych!".

~xx23 (niezalogowany)  05.07.2021, 12:14
Lipusz się wycofał z IV ligi i już jest parzysta liczba drużyn :)

~qwe (niezalogowany)  05.07.2021, 13:11
czyli lipusz po wycofaniu startuje w V lidze czy od a-klasy?

~xx23 (niezalogowany)  05.07.2021, 13:35
Wda ma rezerwy, który utworzyła rok temu i awansowali do A klasy, więc zapewne przemianują rezerwy na pierwszy zespół i będą grali w A klasie


~miłosz (niezalogowany)  05.07.2021, 15:28
Władek wskakuje w miejsce Lipusza... 21 zespołów w tym sezonie w 4 lidze.. podział na grupe mistrzwoska i spadkowa jak w tym roku

~@miłosz (niezalogowany)  05.07.2021, 16:18
My wracamy do normalności nie patologii

~asd (niezalogowany)  05.07.2021, 16:35
21 zespołów? to się nie zdziwię, jak zrobią 22 zespoły by było parzyście i uratują powiśle

~lewy (niezalogowany)  05.07.2021, 17:28
Wda na swojej stronie podała że wycofała się z 4 ligi i wg przepisów zagra w A klasie. A więc Bytovia wg tych samych przepisów zagra w 5 lidze.

~Dp (niezalogowany)  05.07.2021, 18:26
Jest coś takiego w PZPN, że po sezonie kluby zgłaszają się do rozgrywek.
Same, nie zwiazek!

W przypadku jeżeli jakoś klub nie stać na dana ligę, może zgłosić się o ligę niżej. Tak też zrobiła Bytovią

Wda też mogła się zgłosić do okregowki, ale widocznie lepiej im będzie uporządkować klub w A klasie

I proszę, przestańcie już tutaj pisać swoje bzdurne wywody.

~futbolista (niezalogowany)  05.07.2021, 18:34
jak beda tabele w nowym sezonie wygladac, tak beda. to wszystko w gestii i zwiazku i zainteresowanych klubow, nam nic do tego. Lechie tez tam kiedys dookoptowano i byla cisza. wiec, ani mi tu muk przy moltychu ! jest gitara ! :love: :love: :love:

~Abc (niezalogowany)  05.07.2021, 19:24
A wiadomo, kiedy będą podane tabele danych lig?

~futbolista (niezalogowany)  05.07.2021, 19:38
po w spokoju wszystkich kontrowersji unormowaniu, wspolnie w zwiazku z zainteresowanymi stronami. z naszej strony, potrzeba cierpliwosci ! :love: :idea: :love:

~przepis (niezalogowany)  07.07.2021, 00:32
Ale Bytovia robi wszystko zgodnie z przepisami przecież. Jest prosta uchwała PZPN-u z 2019 roku: "w sytuacji, gdy klub/kluby spadający z danej klasy rozgrywkowej do klasy niższej nie otrzyma licencji uprawniającej do udziału w rozgrywkach klasy niższej lub zrezygnuje z udziału w tych rozgrywkach, klub ten zostanie przesunięty do kolejnej niższej klasy rozgrywkowej". I tyle w temacie.

~lewy (niezalogowany)  07.07.2021, 10:36
przepis mówisz o uchwale z 2019 ja napisałem o uchwale z 4.21. i ona powinna decydować

~Do lewy (niezalogowany)  07.07.2021, 17:06
Tutaj widać ewidentnie twój brak zrozumienia co do przepisów.
Przed rozpoczęciem ligi: to znaczy od chwili kiedy zespół zgłosi się do danej klasy rozgrywkowej a związek zakończy ich przyjmowanie.
Czyli do 30.06 był czas. Gdyby teraz Bytovia się wycofała to w sezonie 22/23 grała by w a-klasie.

29.06 Bytovia figurowała jako spadkowicz z II ligi i wg przepisu mogła się zgłosić do III lub kolejnej IV ligi.

I zakończ już ta swoją polemikę, bo nie masz racji


~Obserwator (niezalogowany)  09.07.2021, 11:35
Wda nie mogla wystartowac w 5 lidze mimo ze chciala wiec zaczynaja od A klasy. :)

Bytovia teraz 4 liga a za rok i tak 5 liga. Bez drutexu nie istnieja.

Za rok zobaczycie ile druzyn znowu sie wycofa po tym ze znowu jest 21 druzyn w 4 lidze.

Przeciez budzet przez to biednieje o 25 - 30 procent na sedziow , dojazdy , ochrone itd.

Dodatkowo mecze beda pewnie odbywac sie co ktoras srode wiec ludzie beda musilei z pracy urywac sie wiec wieksze wymagania od klubow.

Patologia.

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.www.pomorskifutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.
© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE