Baner

Liga Juniorów C - grupa Słupsk I - sezon 2009/2010

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Salos Słupsk 18 54 18 0 0 179 - 17
2. Pogoń Lębork 18 43 14 1 3 60 - 30
3. Gryf 95 Słupsk 18 32 10 2 6 52 - 45
4. Start Łeba 18 29 9 2 7 64 - 47
5. Swe Pol Link Bruskowo Wielkie 18 25 8 1 9 43 - 77
6. Stal Jezierzyce 18 22 7 1 10 31 - 68
7. Chrobry Charbrowo 18 20 6 2 10 30 - 70
8. Jantar Ustka 18 16 5 1 12 31 - 61
9. Sparta Sycewice 18 12 4 0 14 30 - 77
10. Polonez Bobrowniki 18 11 3 2 13 29 - 57
Ostatni komentarz dodał Shibby 18.06.2010, 11:32:32



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 6 - 10/11. października 2009


Start Łeba 5 - 0 Stal Jezierzyce
Polonez Bobrowniki 10 - 1 Sparta Sycewice
Pogoń Lębork 8 - 1 Swe Pol Link Bruskowo Wielkie
Salos Słupsk 9 - 0 Jantar Ustka
Gryf 95 Słupsk 1 - 1 Chrobry Charbrowo

Komentarze:



 Sparta121   05.10.2009, 18:12:28
Start Łeba Dowalcie Stali Jezierzyce !!!!!!
 Glks_Ostr   05.10.2009, 19:04:54
Łeba nie ma szans z Stalem Jezierzyce :D Pozdro dla stala

Chrobry :love:
 tomi11   05.10.2009, 20:34:00
dzieki chrobry. :D Stawiam że wygracie z gryfem.
Pozdro dla Chrobry :) i Salosu :)
Stal :love: :love: :love:
 slsos   06.10.2009, 20:58:15
Pozdrawiamy Stal.
Salos
 GLKS_Killer   06.10.2009, 21:03:15
ciezki meczyk sie dla nas szykuje ale obrona jest wzmocniona zobaczymy jak to bedzie . Stawiam ze Łeba nie ma najmniejszych szans

CHROBRY :love: :love:
 Glks_Ostr   07.10.2009, 15:10:25
No co ty Łeba nie mam szans z Orlikami ale podobno Gryf sie coraz lepszy robi ;/

Chrobry :love:
 hubertvip7   07.10.2009, 16:02:10
Łeba nie ma szans ze stalą 8)
Pozdrowienia dla chrobry i życzę wam wygranej z gryfem...
Stal :love:
 Glks_Ostr   07.10.2009, 16:08:56
Dzieki i nawzajem :D

Chrobry : love
R E K L A M A
 Sparta121   07.10.2009, 18:46:43
Łeba ma duże szanse ze Stalą.
Graja u siebie i to też w pewny sposub ich motywuje.
POzdro Dla łeby xD
 hubertvip7   07.10.2009, 19:16:01
A sparta tacy kozacy u siebie zobaczym jak do nas przyjadą
Stal 8)
 Sparta121   08.10.2009, 14:29:21
Ok zobaczymy;)
 pogonista15   08.10.2009, 19:42:57
obstawiam ze pewnie wygramy ze Swe Pol Link Bruskowem Wielkim :D :D
 GLKS_Killer   08.10.2009, 20:14:36
to sie okaze co dla leby bedzie dobre bo nie zawsze gra sie lepiej na swoim terenie ale przewazne ale stal ma wiekrze szanse niz leba i to duzo wiekrze
 GLKS_Killer   09.10.2009, 21:47:56
tylko uwaga na stal bo oni nie potrafia grac jak przegrywaja i to jest chamskie na maxxa
 seba90   10.10.2009, 13:49:32
Łeba wygrała ze stalą 5-0
 tomi11   10.10.2009, 14:42:01
Stal 0 - 5 Łeba :(
Mieliście dużo szczęścia poniewaz nie mieliśmy pierwszego składu i ławy, a na dodatek graliśmy w 10. Mam nadzieje że jeszcze pozbieramy się i uda nam się wskoczyc wyżej w tabeli :D
Jak tam reszta wyników??
Pozdro dla Chrobrego i Salosu :)
Stal :love: :love: :love:
 Róża_Polonez   10.10.2009, 15:34:25
Polonez Bobrowniki vs Sparta Sycewice 10:1 :D :D

Polonez Mistrz!!! :) :)
 slsos   10.10.2009, 16:27:46
Salos- Jantar 9:0 pozdrowienia dla Stali i powodzenia w dalszej części sezonu .
R E K L A M A
 Gryf-King   10.10.2009, 16:44:45
Gryf Słupsk - Chrobry Charbrowo 1:1

Gryf Słupsk :love: :love: :love:
 GLKS_rogal   10.10.2009, 18:45:54
Chrobry vs. Gryf 1:1:P Pozdro dla Salosu i Stali


Chrobry :love: :love: :love: :love:
 pogonista15   10.10.2009, 18:45:59
Pogoń 8:1 Swe Pol Link Bruskowo Wielkie !!!

a co to tego meczu polonez-sparta naprawde był taki wynik bo coś mi sie nie chce wierzyć :huh: :huh: :P :P

Pogoń !
:love: :love: :love:
 slsos   10.10.2009, 19:52:08
Tak to prawda Polonez tyle wygrał, jest na oficjalnej stronie PZPN. Chrobry pozdrawiamy i gratki za remis na trudnym terenie.
 tomi11   10.10.2009, 20:07:34
Łeba też ma boisko zrąbane :)
 Glks_Ostr   10.10.2009, 20:24:13
Boisko w Łebie latem służy jako Parking dla samochodów :D

Chrobry :love:
 seba90   11.10.2009, 11:18:53
ty Glks_Ostr zamknij modre pedale :P
 jeziera123   11.10.2009, 11:19:21
Start Łeba 5 : 0 Stal Jezierzyce :D
 seba90   11.10.2009, 11:19:49
i tak wygramy z Chrobrym
 jeziera123   11.10.2009, 11:22:41
No a jak oni przegrali ze stalą :)
 jeziera123   11.10.2009, 11:24:00
I tak dostaniecie Glks_Ostr
 Glks_Ostr   11.10.2009, 16:41:40
Grozisz mi zobaczymy jak przyjedziecie do charbrowa i zobaczymy czy tak bedziecie kozaczyc :D Cwaniaki szkoda ze jeszcze nie zasadzili na tym boisku ziemniaków :D

Chrobry :love:
 tomi11   11.10.2009, 17:05:52
jeziera123 gdzie ty grasz :unsure:
 Sparta121   12.10.2009, 17:58:49
Przegralismy z POLONEZEM dlatego ze maja takie Fajniutkie boisko My nie przyzwyczajeni na takim grac a onipewnie od dziecka na takim graja;P
 GLKS_Killer   12.10.2009, 21:27:18
cwaniaki zobaczymy co pokazecie :D

GLKS :love: :love:
 adixx   13.10.2009, 16:45:34
pożyjemy zobaczymy ...
 BałtykGdy   13.10.2009, 22:47:36
Co ja tu widze za wynik;>

10:1 z jakims Polonezem?
Widać ze ten skład to nie ten sam co w tamtym sezonie gdzie z Polonezem wysoko umielismy wygrać:]
Widac ze Ci najlepsi wybrali dobra droge i odeszli do takich klubów jak Bałtyk Gdynia,Gryf Słupsk czy Bałtyk Koszalin:D
Tylko mnie bardzo dziwi ze macie taka wysoką pozycje i z 9 druzyną ligi tyle przegrywacie:/
Widac ze nie ma takiego u was napastnika z prawdziwego z dazenia jakim był Jarek czy Adrian:]
Zycze wam powodzenia:]
 mati-polonez   15.10.2009, 17:05:11
powodzenie się przyda :P
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2022 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE