Baner

Klasa B - grupa Malbork IX - sezon 2008/2009

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Zawisza Czarne Dolne 18 48 16 0 2 57 - 11
2. Spójnia Sadlinki 18 43 13 4 1 51 - 14
3. Jurand Lasowice 18 38 12 2 4 47 - 24
4. Ruch Gościszewo 18 33 11 0 7 60 - 28
5. GKS Straszewo 18 29 9 2 7 30 - 32
6. Olimpia II Sztum 18 22 7 1 10 40 - 49
7. Balaton Klasztorek 18 19 6 1 11 33 - 52
8. Tęcza Szropy 18 16 4 4 10 24 - 41
9. Zacisze Pawlice 18 13 4 1 13 22 - 50
10. Racovia Rakowiec 18 1 0 1 17 6 - 69
Ostatni komentarz dodał kamilo 20.07.2009, 12:54:54



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 7 - 18/19. października 2008


GKS Straszewo 2 - 1 Zacisze Pawlice 19 października 2008 - 14:00
Ruch Gościszewo 13 - 1
(4-0)
Racovia Rakowiec 18 października 2008 - 15:00
Zawisza Czarne Dolne 3 - 0 Spójnia Sadlinki 18 października 2008 - 13:30
Balaton Klasztorek 1 - 2 Jurand Lasowice 19 października 2008 - 13:30
Tęcza Szropy 0 - 0 Olimpia II Sztum 18 października 2008 - 15:00

Komentarze:



 lampard   13.10.2008, 21:46:26
Lider z vice liderem...oj b?dzie si? dzia?o;]

MKS :love:
 Zawi.kawa   14.10.2008, 13:47:20
No ciekawa koleka ponownie si? zapowiada, gdyz spotyka sie lider z wiceliderem..Kazdy wynik jest prawdopodobny, ale licz? ?e Zawisza wygra i utrzyma fotel lidera..Ale na pewno sie nie poddamy..po drugie..Spotkaja sie dwie dru?yny które maj? najmniej straconych bramek..
 MarchewaSpojnia   15.10.2008, 09:13:50
fakt najmniej straconych bramek:] ale spojnia jest jedyn?druzyna bez porazki wiec bedzie sie dzia?o
 garbpaw   15.10.2008, 10:24:00
teraz pójdzie lepiej zaczisze,ze szropami s?dzia da? DUPY. pozdro :s :s
 LYSY1999   15.10.2008, 12:34:19
co do meczu zacisza ze szropami to co do sedziego to jednym slowem zal ale jeszcze trawi do zacisza na mecz i w tedy bedzie inaczej a on sam juz wie co bedzie sie dzialo a nawet jak bedzie robil na zlosc to co nie któ? kibice go zniszcza pozdro panie sedzio i zapraszamy ponownie ;)))
 zieloni_m   15.10.2008, 17:49:10
ho ho co ja widze liga ca?kiem ciekawa moim zdaniem najciekawsza seria b od lat pozdrowienia dla ca?ej ligi od zielonych Marz?cino 8)
 ZnawcaBklasy   15.10.2008, 19:21:32
No mecz zdecydowanie mecz kolejki:
Zawisza vs Spojnia
Ciekawie podejrzewam tez ze bedzie w Straszewie gdzie dwie druzyny beda walczyly o 6 pozycje a moze nawet i o 5;]
Moje typy:
GKS Straszewo 2 - 1 Zacisze Pawlice
Ruch Go?ciszewo 3 - 1 Racovia Rakowiec
Zawisza Czarne Dolne 1 - 0 Spójnia Sadlinki
Balaton Klasztorek 2 - 2 Jurand Lasowice
T?cza Szropy 2 - 6 Olimpia II Sztum
 lampard   15.10.2008, 19:27:48
Mam pytanie do kogos z Sadlinek.
Czy jacys kibice Spojni maja zamiar przyjechac na mecz pokrzyczes pospiwac?;>
R E K L A M A
 LYSY1999   15.10.2008, 19:45:55
kolego "ZnawcaBklasy" co do meczu straszewa z zaciszem to powiem tak bylem na meczu racowi ze straszewem i straszewo cudem nie przegralo i sadze ze zacisze nie powinno miec wi?kszych problemow jesli zagraja swoim podstawowym slkadem choc roznie to bywa pozdrawiam :D :D :D
 Weso?y   15.10.2008, 23:54:28
Znawca jesli s?dzisz ?e w meczu Klasztorka z Jurandem b?dzie remis to nie?le na g?owe upad?es...
 ZnawcaBklasy   16.10.2008, 09:14:20
Panie Weso?y to s? tylko moje typy i nic Panu do tego.
Pozdrawiam :P
 MarchewaSpojnia   16.10.2008, 10:35:38
no Niby jest wynajety autobus dlakibicow icaly bedzie inimi zapakowany tak slyszalem
 KKZawisza   16.10.2008, 18:39:15
Heh fajnie ze przyjada kibice z Sadlinek;] Mam nadzieje ze beda tez kibicowac a nie tylko ogladac mecz.
Pozdrawiam:)

KK Zawisza
 olimpiastm   16.10.2008, 19:02:57
t?cza-OLIMPIA 1-5 :D :D :D
 majki   16.10.2008, 19:08:41
do olimpiastm @ co to za ?miech my?lisz ?e taki b?dzie wynik po czym tak wnioskujesz
 olimpiastm   16.10.2008, 19:30:20
do majki kolego to jest mój typ!!!Ty sobie typuj inny wynik!!!a jak Ty myslisz ?e bedzie 4-1 dla t?czy to jest ?miech!!!pozdro
 ZnawcaBklasy   16.10.2008, 20:14:50
Panowie po co te klotnie?
No ale olimpiastm ma racje PO CO[?] sie czepiacie Jego typow?
Wszystko zweryfikuje boisko
Pozdrawiam cala B klase |)
 Pitas   18.10.2008, 09:58:27
Cisza przed burz? 8)
R E K L A M A
 Piotrek_spójnia   18.10.2008, 12:29:21
jeszcze godzina do rozpocz?cia meczu lidera i vicelidera....Spójnia do boju!!!!
wszyscy w sadlinkach maj? nadzieje ze Spójnia dzi? zgarnie fotel lidera i pozostanie na nim do ko?ca sezonu :D :D do boju ch?opaki!!!!
 Wyniu   18.10.2008, 15:08:53
jak narazie zawisza 2:0 prowadzi :D:D:D
 Czarny15   18.10.2008, 15:25:58
Zawisza - Sadlinki 3-0:))
 lampard   18.10.2008, 15:50:51
Zawisza-Spojnia 3:0 :D 8)

Heh mecz wyrownany ale wnikik jest taki jaki jest :P :P

MKS! :love:
 carlo   18.10.2008, 17:04:57
Ruch-Racovia 13-1
 GKShooligan   18.10.2008, 17:40:18
Zawisza Czarne Dolne - Spójnia Sadlinki 3-0
 piwoszgosci   18.10.2008, 17:53:48
moze ktos wie jak Olimpia se poradzi?a z Szropkami:)
 wylly   18.10.2008, 17:55:21
Olimpia II o-o Szropy
 szybki   18.10.2008, 18:41:39
:( :unsure: :O co jest? mieli?cie obj?c fotel lidera. jak najbardziej mo?emy zagrac sparing na wiosn?, zrobimy grila. pozdrawienia dla was.
 pablo1978   18.10.2008, 19:22:30
Rakowiec przyjecha? w 13-14 ch?opa. jak rozmawialem z nimi po meczu, zabrak?o 3-4 z podstawowego sk?adu, ale to juz nie nasze zmartwienie.Duza mobilizacja w szeregach Ruchu a z drugiej strony nie najmocniejszy sk?ad Racovii i taki mamy wynik. Oby dwa nast?pne mecze by?y zwycieskie to bedziemy mileli po co wypruwa? ?y?y w zime.I w ostatni weekend marca na kukurydzowym polu pokaza? kto zas?uguje na awans.
 Xenon   18.10.2008, 20:19:37
Kolejny mecz T?czy bez strzelonego gola, cho? mia?a 3-4 100% sytuacj?. ?al straconych 2 pkt. Olimpia zagra?a m?odymi zawodnikami, nie którzy z du?ym potencja?em. Pozdrawiam B klase.
 rudy52   18.10.2008, 20:40:30
No takRakowiec mia? sklad nie najciekawszy i dlatego macie taki wynik. A pisa? teraz sobie mo?ecie ?e na polu kukurydzianym poka?ecie kto zas?uguje na awans. Mogli?cie pokaza? w ostatnich dwóch kolejkac ale nie pokazali?cie. takze nie ma co sie teraz m?drowa?, a wasze "ziemniaczane" boisko du?o lepsze nie by?o i nie jest..Ale Gratulacje za wynik i zapraszamy na kukurydziane boisko..
 pablo1978   18.10.2008, 20:48:55
Staralem si? maksymalnie obiektywnie i z z uwaga aby nikogo nie obrazi? napisac komentarz... po komencie rudy52 widze nie ma to sensu. Awansujcie sobie, a my bedziemy robic dalej swoje. A do twojego poziomu zni?a? si? nie zamierzam i to by? mój ostatni wpis tu.
 olimpiastm   18.10.2008, 20:50:36
Olimpia przyjecha?a na mecz w 11(w tym 2 bramkarzy i zawodnik ze skr?con? kostk?) wi?c wynik 0-0 jest dla nas dobry!!!pozdro :idea:
 graba10   18.10.2008, 21:51:41
Olimpia powinna si? cieszy?, ?e nie wyjecha?a z 5 ze Szrop ch?opaki nie poddawa? si? T?cza do boju.
 graba10   18.10.2008, 21:53:09
Olimpia teraz musi si? jako? usprawiedliwia? moga powiedzie? ?e Szropy gra?y du?o lepiej i ?e mieli du?o szcz??cia.
 olimpiastm   18.10.2008, 22:39:32
nikt sie tu nie usprawiedliwia...wynik jest jaki jest!!!ale s?dzia ca?y mecz gwizda? przeciwko nam!!!ale no cóz taka jest pi?ka...pozdro
 majki   19.10.2008, 11:18:30
co ty ch?opie gadasz s?dzia ne meczu olimpi ze szropami by? z gda?ska i mimo i? nie biega? du?o na boisku naprawde du?o widzia? to by?chyba najlepszy s?dzia który s?dziowa? nam mecz i z ch?ci? zaprosimy go znowu do szrop
 majki   19.10.2008, 11:21:01
po za tym olimpia pisze o dwóch bramkarzach i skr?conej kostce nie by?o nictakiego starali?cie sie jak mogli?cie ale byli?cie s?absi remis dla was to istny cud t?cza po prostu za ma?o szcz??cia bo powinno by? 5-0 i sztum by nic nie powiedzia? po prostu nie istnieli?cie pod ?adnym wzgl?dem pozdro dla t?czy i nie?ama? sie wreszcie zaczn? pada? bramki
 kibolll   19.10.2008, 12:09:04
heh tecza najerzdza na olimpie ze slabo zagrali to spojrzcie jak wy gracie jak olimpia gra w 10 a wy bramek nie umiec strzelac heheh i tak naprawde siebie osmieszacie a nie olimpie wiec szropiaki zamiast trenowac picie pod sklepem to potrenujcie strzaly na brake :D
 graba10   19.10.2008, 14:59:24
kibolll ty naucz si? pisa?
 miskolabor1979   19.10.2008, 15:59:15
Jurand wygra? 2 -1 z Balatonem.
 Czarny15   19.10.2008, 16:24:40
Czarni Straszewo-Zacisze Pwalice 2-1. Pozdrawiam:)
 piwoszgosci   19.10.2008, 17:27:45
Lasowice co taki cienki wynik ? co sie sta?o?
 -riot-   19.10.2008, 18:28:54
jak sie cienko gra to jest cienki wynik :(

z przykroscia stwierdzam ze wynik remisowy byl by jak najbardziej obiektywny
 olimpia_sztum   19.10.2008, 19:29:44
majki glabie widac jeak sie znasz na pilce ze nie potrafisz nawet dostrzec zawodnika kontuzkowanego i bramkarza ktorzy zagralli na ataku a po za tym nie duzo sczescia tylko nasz bramkarz pokazal wam jak sie broni sytuacje sam na sam a reszta waszej gry to padlina !!!
 majki   19.10.2008, 20:17:03
kolego padlina to wasza gra i koniec tematu pozdro
 majki   19.10.2008, 20:18:06
riot niestety bardzo cienka gra powinniscie przegrac ale có? mieli?cie wi?cej szcz??cia ni? balaton pozdro
 olimpiastm   19.10.2008, 20:36:40
zgadzam si? z kibolllem i olimpi?_sztum.majki co Ty wogóle kole? gadasz???we? spójrz na gre szrop wyjazd do przudu i tyle ale nie podziala wasza taktyka bo obroncy wybijali wasze smieszne pilki!!!pozdro majki
 -riot-   19.10.2008, 20:43:10
cienko to wygladalo z obu stron :P jedni atakuja a drudzy w 11 bronia i kontratakuja



a tak na marginesie
nie rozumie jak to jest mozliwe ze druzyna gra w trzech roznych strojach????? mam namysli kilku zawodnikow gra w niebieskich koszulkach dwoch w zielonych a kolejnych dwoch w niebiesko-bialych!!!!

b-klasa to nie zawodostwo ale jakies normy powinny chyba panowac????? :P :P :P :P
 olimpiastm   19.10.2008, 20:48:04
do -riot-???gdzie Ty widzia?e? zebysmy sie w 11 bronili???to chyba kole? mecze pomyli?es!!!co Ty wogole za farmazony piszesz???
 ?ysy fun   19.10.2008, 20:55:42
Straszewo - Pawlice 2-1 (2-0)

W pierwszej po?owie mecz w miare wyrównany. Bramka dla straszewa strzelona po akcji a druga z karnego którego chyba tylko s?dzia widzia? , smiech na sali. Brawa dla bramkarza ze strzszewa po gdyby nie on to by?oby do przerwy conamniej 2-4 dla Pawlic. W drugiej po?owie Straszewo to tylko na biosku poporstu by?o. Mia?d??ca przewaga Pawlic i tylko znów dzi?ki bramkarzowi i s?dziemu który po prawie ka?dej akcji Pawlic gwizda? spalonego (a by?o ich w pizd.....e). Ten mecz powinny wygra? Pawlice. w drugiej po?owie 20% posiadnia pi?ki straszewo a 80% Pawlice.
 Czarny15   19.10.2008, 21:04:57
Hehe widze, ze kolega patrzy obiektywnie;) hehe:D Dobrze, ze wynik Ci sie nie pomylil:P Mieliscie przewage w drugiej polowie, ale bez przesady.... I mozesz podac jeszcze raz wynik??:)) Pozdrawiam:D
 -riot-   19.10.2008, 21:11:32
juz sie zaczyna :P

w drugiej polowie widzialem :P :P :P :P :P :P

a na temat strojów co masz do powiedzenia????? :blink:
 ?ysy fun   19.10.2008, 21:19:07
Na temat strojów ???????????????
 olimpiastm   19.10.2008, 21:27:59
nie kolego ja nie chc? nic zaczyna?...ja tam nie patrze na stroje ale no widzialem zawodnicy teczy mieli rózno kolorowe.dobra skonczymy juz temat jest 0-0 i tyle.pozdro
 majki   19.10.2008, 22:18:04
do olimpiastm kolego ty to jestes nie kumaty oni pisza o meczu balatonu z lasowicami wiec co mogles widziec ty nawet pewnie nie byles na meczu teczy wiec gówno widzia?e? by?o 0-0 fakt ale ci?zko wam sie przyznac ze nic nie graliscie i mozecie nam podziekowac za remis pozdrawiam
 majki   19.10.2008, 22:21:35
po zatym to szropy robi?y takie akcje i tak was klepali ?e niewiedzieli?cie co sie dzieje i brawo dla nich to wy grali?cie do przodu i mo?e ze dwie akcje mieli?cie nam po prostu zabrak?o szcz??cia zreszta w drugiej po??owie wasza obrona st?ka?a ?e nie ma si?y ale có? trudno sie przyzna? pozdro
 Miklauda   19.10.2008, 23:00:00
STRASZEWO 2-1 Pawlice
I wszystko jasne dalsze komentarze s? zb?dne.
A za tydzie? mecz z p?aczkami z Go?ciszewa :P
 Zawi.kawa   20.10.2008, 07:37:01
Witam wszystkich!
No to ja chcia?bym napisa? cos na temat naszego meczu z Sadlinkami. Brawo brawo brawo - najlepsze okre?lenie do tego co prezentuj? koledzy z Sadlinek. Naprawd? bardzo dobry poziom jak na nasz? B- klas?, jak dla mnie to do tej pory najlepsza dru?yna z któr? w tym sezonie przysz?o nam zagra?. Los chcia? ?ebysmy to my wygrali to spotkanie, ale panowie w pierwszej po?owie na boisku panowa?y praktycznie sadlinki. To ?e nie stracili?my bramki to tylko zas?uga tego ?e konsekwentnie sie bronili?my i naszego bramkarza, no i jedna z dwóch wykorzystanych sytuacji w pierwszej po?owie pozwoli?a nam osi?gn?c dobry rezultat..Bardzo fajny meczyk mi?a atmosfera i bez ?adnych z?o?liwo?ci..Brawo Kamil i spó?ka..Powodzonka ?ycz?.
 Zawi.kawa   20.10.2008, 07:39:05
P.S Fajnie ?e kibice nasi i wasi dopingowali zespo?y jak grali?my Szacuneczek dla naszego KK i waszych kibiców..Pozdro
 deyna1983   20.10.2008, 11:42:09
Do pablo1978:do pola kukurydzianego pasuje taki burak jak ty!!!!!!!!.Co moze tak nie jest! Pozdro :
 LYSY1999   20.10.2008, 20:23:09
no fakt w pierwszej polowie meczu straszewo-zacisze to mecz byl nawet wyrownany i ten karny to sedzia naprawde chyba zostal oslepiony tym sloncem ktore akurat wyszlo z za chmur i gdyby nie wasz bramkarz to po pierwszej moglby byc remis jak nie prowadzenie zacisza a w drugiej polowie to z calym szacunkiem dla zawodnikow straszewa ale zacisze mialo mia?d??c? przewage i dzieki sedziemu i znowu bramkarzowi wynik byl jaki byl ;/ ale jest jeszcze runda rewan?owa i napewno sedzia bedzie inny ale do tego jeszcze dlugi czas pozdrawiam
 olimpiastm   20.10.2008, 21:51:34
do majki!!!dobra kolego nie mam zamiaru sie z Tob? k?ucic wynik jest jaki jest.trzeba bylo na boisko pokazac co potraficie a nie tu na forum teraz cwaniakujesz!!pozdro
 Victory4Racovia   26.10.2008, 10:29:10
dzisiaj Racovia :P jesli bedzie ponizej 5 bramek dla przeciwnika to bedziemy sie cieszyc :D
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2022 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE