Klasa A - grupa Gdańsk II - sezon 2007/2008

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Czarni II Pruszcz Gdański 24 58 19 1 4 59 - 23
2. Atlas Goręczyno 24 56 18 2 4 71 - 23
3. Błękitni Sobowidz 24 51 16 3 5 62 - 27
4. Lechia III Gdańsk 24 47 14 5 5 84 - 40
5. Sokół Ełganowo 24 40 12 4 8 41 - 39
6. Wisła Steblewo 24 39 12 3 9 58 - 49
7. Wisła Długie Pole 24 32 10 2 12 43 - 35
8. Osiczanka Osice 24 32 9 5 10 35 - 36
9. Oruński KP 24 24 6 6 12 52 - 56
10. Fosfory Wiślinka 24 23 6 5 13 30 - 58
11. GKS Kowale 24 17 5 2 17 28 - 64
12. Orzeł Straszyn 24 16 5 1 18 29 - 90
13. Bałtyk Sztutowo 24 12 3 3 18 29 - 81
14. Champion Gdańsk 0 0 0 0 0 0 - 0
Ostatni komentarz dodał Zdrówko_Jr 27.04.2009, 17:35:34

* Champion Gdańsk wycofał się po 7. kolejce. Wyniki ich meczów zostały anulowane.


>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 13 - 10/11. listopada 2007


Wisła Długie Pole 1 - 3 Osiczanka Osice 10 listopada 2007 - 13:00
Orzeł Straszyn 0 - 3 Błękitni Sobowidz 10 listopada 2007 - 13:00
vo,niezg?oszenie się na kontrol? to?samo?ci,na boisku 2:0
Sokół Ełganowo 2 - 3 Atlas Goręczyno 11 listopada 2007 - 14:00
Oruński KP 6 - 1 GKS Kowale 11 listopada 2007 - 13:30
Lechia III Gdańsk 1 - 3 Czarni II Pruszcz Gdański 10 listopada 2007 - 13:00
Fosfory Wiślinka 2 - 9 Wisła Steblewo 11 listopada 2007 - 11:00
Pauza: Bałtyk Sztutowo,

Komentarze:



 adachooo   10.10.2007, 20:47:11
Wisla Steblewo !!! :D Powodzenia
 Fragles   04.11.2007, 11:39:43
Sorry!!! Ze tak pó?no ale co wy na to zeby si? pobawi? w typera, wyniki bed? podoawane w komenatarzach a ja b?de podawa? wyniki z ka?dej kolejki i klasyfikacje generaln? . Zapraszam do typowania :D
 Fragles   04.11.2007, 11:42:46
Wis?a D?ugie Pole 3- 1Osiczanka Osice
Orze? Straszyn0 - 2 B??kitni Sobowidz
Sokó? E?ganowo 2- 0 Atlas Gor?czyno
Oru?ski KP 3- 1GKS Kowale
Lechia III Gda?sk 1- 2 Czarni II Pruszcz Gda?ski
Fosfory Wi?linka 0- 4 Wis?a Steblewo
 binladen1988   04.11.2007, 22:23:45
wiselka-osice 1
orzel-blekitni 2x
sokol-atlas 2
orunski-kowale 1
lechia-czarni 1
fosfory- steblewo 2
 Tubo   05.11.2007, 20:28:04
wisla-osice x
orzel-blekitni 2
sokol-atlas 2
orunski-kowale 1x
lechia-czarni 1
fosfory- steblewo 2
 servantes   06.11.2007, 08:51:26
wis?a - osice 1
orze? - b?ekitni 2
sokó? - atlas 2
oru?ski - kowale 1
lechia *- czarni 1
fosfory - steblewo x2
 buzka   06.11.2007, 20:20:57
servantes jak milo ze typujesz na atlas...zapewne chodzi Ci bardziej o porazke sokola,ale i tak bym nie przypuszczal
:))
 buzka   06.11.2007, 20:25:48
wisla -osice x
orzel-blekitni 2
sokol-atlas 2
orunski-kowale 1x
lechia-czarni 1
wislinka-steblewo 2

juz takie typy sa ale te wydaja mi sie najbardziej prawdopodobne..ale kto wie....moze bedzie kolejka cudow :P
R E K L A M A
 karas   06.11.2007, 21:19:50
wisla -osice x2
orzel-blekitni 2
sokol-atlas x2
orunski-kowale 1
lechia-czarni 2
wislinka-steblewo 2
 adachooo   09.11.2007, 18:29:14
wisla -osice 1
orzel-blekitni 2
sokol-atlas 1
orunski-kowale x2
lechia-czarni 2
wislinka-steblewo 2
 kibic2403   09.11.2007, 23:05:15
wisla-osice 1
orzel-blekitni 2
sokol-atlas x
orunski-kowale 1
lechia-czarni 1
fosfory- steblewo 2 8)
 ruudzio   10.11.2007, 16:12:59
lechia III 1-3 Czarni II :)
 serek1   10.11.2007, 17:40:33
Jaki wynik w Dlugim Polu????
 Tubo   10.11.2007, 17:52:14
Orze? wygral z B?ekitnymi 2:0...obie bramki pad?y po stalych fragmentach gry, i w tym wlasnie Straszym mial przewage.Liczy sie wynik ,a nie kto lepiej wizualnie prezentowal sie na boisku ...
 serek1   10.11.2007, 21:48:59
Wstyd mi za was!!!!!! :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
 serek1   10.11.2007, 21:57:18
Mi?? niespodziank? sprawi? orze?, to jest pi?ka nie zawsze wygrywa lepszy . Pozdro szczególnie dla Mieszka
 geowani   10.11.2007, 22:57:52
serek nie wsty? si? grali?my w bardzo os?abiony sk?adzie si?gneli?my po g??bokie rezerwy je?li mo?na to tak nazwa? ale brawo dla ch?opaków za walke a zw?aszcza dla cygana i radka
 maly84   11.11.2007, 03:07:34
Spoko . Damy rade. Wiosna nasza..........
R E K L A M A
 serek1   11.11.2007, 11:15:10
Mam nadzieje ?e wiosna nasza!!!!!!! Pozdrowienia dla wszystkich :D :D :D :D :D
 adachooo   11.11.2007, 15:27:10
kto gole dla Wiselki steblewo...???????????????? :)
 klekot10   11.11.2007, 16:19:22
a jak pozostale wyniki??
 Machciu   11.11.2007, 16:39:46
OKP-Kowale 6-1(5-0)
8)
 aaxxe   11.11.2007, 21:29:50
?uki przypominam o Poweradzie:) Wkrótce b?d? ju? dwa za te opó?nienia!! pozdro
 elektron   11.11.2007, 22:13:05
adachooo!Slaby napastnik KOSA 5,mlody Krolik 3 i Marek Dwojak 1.Pierwsza polowa wyrownana lecz druga nalezala do Wiselki S.Gospodarze prubowali powalczyc lecz szybkie katry byly wykozystane z zimna krwia.Zycze powodzenia w rundzie wiosennej i do zobaczenia na boisku.Grupa jest bardzo mocna i to co Drruzyny pokazaly ze nie ma lekko i tak dalej a bedzie cikawie i przyjemnie POWALCZYC. POZDRO :D :blink:
 adachooo   11.11.2007, 22:40:50
Brawo KOSA :D tak dalej na wiosne:)))))
 elektron   11.11.2007, 22:49:26
ADACHOOO!!!POZDRO i wracaj a bedzie ciekawie :D .AEJAOOOOOOOOOOO 8)
 lampa47   11.11.2007, 23:31:26
trzeba cos przyznac kibice z eleganowe tylko jacys gapie jest ich 20 i jedyne co potrafia powiedziec do swoich zawodnikow to podaj, podaj lub sedzia gdzie masz kartke wogole nie dopinguje swoje druzyny przegrali slusznie mecz z goreczynem 3-2 a jezeli chodzi o kibicow atlasu to pokazali klase bylo ich malo ok 10 ale i tak b.dobrze dopingowali swoj zespol
pozdro dla calej druzyny ATLASU
ATLAS to jest potega
ATLAS najlepszy jest
ATLAS trzeba szanowac
ATLAS i GKS
 serek1   12.11.2007, 20:56:23
Ok 10 , ale czego? Tysi?cy????
 serek1   12.11.2007, 20:58:35
Pokazali klas? , ale chyba w szkole heheheheheh
 buzka   12.11.2007, 21:07:05
eee spokojnie spokojnie...sokol elganowo to naprawde dobra i waleczna druzyna...zasluguje na wysokie miejsce w tabeli,graja mlodymi chlopakami i daja z siebie wszystko-pozdrowienia dla nich.
atals tego dnia byl jednak lepszy prawie we wszystkim i chyba udowodnil,ze jest naprawde w stanie powalczyc o 1-wsze miejsce..a sokol jeszcze nie raz pokaze na co go stac,wygrywajac niejeden mecz (do tych wszystkich,ktorzy smieja sie z "galganowa")

atlas atlas atlas...:)
 serek1   15.11.2007, 13:22:51
Kiedy zaczyna si? runda wiosenna, chodzi mi o konkretn? date?????????
 Tubo   29.11.2007, 20:26:31
Orze? Straszyn-B??kitni Sobowidz ..3 pkt. dla B??kitnych!
co prawda Orze? ma 2tyg czasu na odwo?anie jednak w?tpie a?eby to odwolanie mialo miejsce... www.sobowidz.info
 viva2   30.11.2007, 10:42:17
Przy zielonym stoliku!! Nie ma co si? chwali?...
 maly84   30.11.2007, 20:06:24
Pewnie ?e nie ma si? czym chwali?..... wa?ne 3 pkt. :D
Ale je?li kto? oszukuje....
musi zosta? ukarany :@
 serek1   04.12.2007, 13:43:50
Prawda jest taka ?e sobowidz jak tylko przegra to odrazu sprawdza karty , nie potrafi? zniesc pora?ki. A najwi?kszym m?cicielem jest ten K?pa, znam go dobrze jeszcze z lat "90" z juniorów w Tr?bkach. Go?ciu z przero?ni?tymi ambicjami. pozbyli sie go z Tr?bek do podczepi? si? pod Sobowidz !!!!!!!!!!!!!!
 maly84   04.12.2007, 18:42:49
To chyba normalne, ?e sprawdzamy karty po przegranym meczu. Bo chyba nikt nie sprawdza ich po meczu wygranym. Mieli?my w?tpliwo?ci co do sk?adu to sprawdzili?my karty i okaza?o si? ?e mamy racje....
 serek1   04.12.2007, 19:55:23
Inne dru?yny po meczu przegranym tego nie robi? tylko wy!!!!!!!! Jeste?cie ?redniakami w A klasie a macie przero?ni?te ambicje tak jak ten karakan K?pa!!!!!!!!!!!!!!!11
 dobcio   05.12.2007, 00:11:48
serek nieosmieszaj sie...prosze...gdyby w tej lidze zespo?y nieoszukiwa?y to by nie by?o podstaw do sprawdzania kart...ale realia naszej ligi sa niestety inne i wybacz ale kazdy ma prawo do sprawdzania kart...


a tak wogóle jak piszesz po nazwisku to tez podaj swoje... aby wiedziec jaki z ciebie pi?karz??> :P
 klekot888   05.12.2007, 09:34:39
To ?e kto? ma du?e ambicje graj?c w pi?k? to komplement - dzi?kujemy "serek" ?e to dostrzegasz.
O poziomie dru?yny w lidze ?wiadcz? nie tylko wyniki czysto sportowe ale tak?e poziom organizacyjny. Je?li jaka? dru?yna nie potrafi zorganizowa? 11 uprawnionych zawodników do gry to trzeba takie sytuacje jak najbardziej pi?tnowa? - w Salezjance nie gra

 klekot888   05.12.2007, 09:36:00
...my
 serek1   05.12.2007, 16:12:56
Powiedzenie ?e kto? ma du?e ambicje to dla tej osoby jest naprawde komplementem, ale PRZERO?NI?TE ambicje to nie to samo co du?e!!!!!!!!!!
 livebox   05.12.2007, 20:30:04
Panowie po co te k?ótnie po cz??ci kazdy ma swoje racje i serek który widac rzuca nazwiskami wiec zna i wie co mówi i po cz??ci panowie z b??kitnego mieli prawo do sprawdzenia kart i je sprawdzili ale gadanie g?upot ze mieli podstawy s? przesadzone, gdyz tak jak serek napisal nikt kart nie sprawdza a wy panowie z b??kitnego jestes zwyk?ymi frajerami gdyz piszac ze mielsicie podstawy jaki podstawy mecz by? równo??dny i bramki straciliscie ze sta?ych fragmentów ta druga to nie wiem czy nie byla samobójcza bo przesz?a przez wszytskich i nikt w pi?ke nie móg? trafi?, wiec pierd****** bla bla bla jest chore lepiej bys cie sie zachowali przyjmójac pora?ke z honorem. A inna sprawa kazdy wie ze macie s?dziów po swojej stronie czy? nie b?czny to was znajomy hehe
ps. i powiem ze szacunek dla b??kitnych s? bogaci sta? ich 400z? robi swoje hehe
 Zybi   05.12.2007, 21:48:28
Panowie B??kitni nie macie si? czym przejmowa?. Je?li jest podejrzenie, ?e gra nieuprawniony zawodnik wi?c zgodnie z przepisami macie pe?ne prawo zg?oszenia tego faku do s?dziego celem sprawdzenia pi?karza. Wiele dru?yn to robi, bo znaj? zasad? fair play. Je?li kto? nie wie na czym ta zasada polega, nie powinien nazywa? si? sportowcem a oszustem. Tego rodzaju piractwo jest, jak czytam, t?pione przez wiele innych dru?yn. Zawodnicy czy dzia?acze znaj?cy si? na sporcie tej zasady przestrzegaj?. Przestrzega to równie? trener Kempa. Panowie serek 1 czy livebox je?li wiecie na czym polega sportowa rywalizacja wi?c miejcie szacunek dla innych, bo B??kitni z tego co wiem ka?d? uczciw? pora?k? przyjmuj? z pokor? .Wi?c radz? aby w Waszej czy Waszych dru?ynach zwyzci??a?a sportowa rywalizacja a nie oszuka?cza.
 geowani   06.12.2007, 12:13:43
niewie?e ?e b??kitnym nigdy niezda?y?o si? gra? lewusami
 LEWIATAN   16.12.2007, 16:08:10
Panowie! Po co te wrzuty jedni na drugich - pokora to nie tylko chylenie g?owy po pora?ce ale w ogóle - wiem dobrze, ?e niektórzy zawodnicy zachowuj? si? jakby przynajmniej z Ronaldihno codziennie "grywali" i najwa?niejsze dla nich to ?el na w?osach i impreza po meczu. pokora polega na u?wiadomieniu sobie podstawowej rzeczy - TO JEST "A" KLASA!!! Je?eli niektórych sta? na to, ?eby jecha? na innych jacy to s?abi albo w ogóle to dlaczego nie sprawdz? si? w jakiej? lepszej ekipie? Zaczyna si? sezon przygotowawczy - zimowe ?adowanie akumulatorów, wi?c mo?na poszuka? zespo?u z "wakatem". Wtedy mo?na jecha? na ludzi i si? przechwala?, ?e si? gra w ... lidze. A na razie to niech boisko zweryfikuje umiej?tno?ci i mo?liwo?ci. Pozdro.
 BrucA   18.12.2007, 12:48:13
"a wy panowie z b??kitnego jestes zwyk?ymi frajerami"



troche pajacu przesadziles!

tylko wrzucac na nas potraficie. zobaczymy na wisne!

B??kitni Sobowidz #10 !!!
 BrucA   18.12.2007, 12:51:31
niewie?e ?e b??kitnym nigdy niezda?y?o si? gra? lewusami <---- kolego! nigdy w ?yciu! mamy naprawde szerok? kadre i nie oszukujemy co -najwazniejsze! nawet w B-klasie tego nie robilismy!
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE