POMORSKIE CENTRUM MECZOWE - SPRAWDŹ KTO DZISIAJ GRA MECZ
28. maja 2018 21:30

IV liga powiększona. Lechia II Gdańsk dołączona jako 19 drużyna

Na dzisiejszym zebraniu Zarząd Pomorskiego ZPN podjął decyzję o dołączeniu Lechii II Gdańsk jako 19. drużyny do IV ligi w sezonie 2018/2019.

Nie spowoduje to spadku dodatkowej drużyny, jednak sezon zostanie wydlużony do rekordowych 38. kolejek, a każda z drużyn rozegra 36 meczów ligowych w sezonie.

Komentarze:

~kolo (niezalogowany)  28.05.2018, 22:17
Jutro zgłaszam Orkan Huta, po co się męczyć w b-klasie.Szybki awans i pauzy w graniu nie będzie ,20 drużyn,a co tam.Leśne dziadki ,nie dają o sobie zapomnieć -przykre.

~Myszewo (niezalogowany)  28.05.2018, 22:19
Real Myszewo potwierdza gotowość do gry jako 21 drużyna. Kiedy zarząd przegłosuje nasz awans?

~Kabareton (niezalogowany)  28.05.2018, 22:20
W Anglii w Championship grają 24 drużyny. Czemu mamy być gorsi? przyjąc jeszcze 5 drużyn chętnych i też będziemy mieli kolejki świąteczno - noworoczne w grudniu

~Bojkot (niezalogowany)  28.05.2018, 22:23
Tylko bojkot meczów Lechii II . Niech kluby zbiorą podpisy i wyślą do PZPN

~jj (niezalogowany)  28.05.2018, 22:29
Równi i równiejsi jak widać. 19 ekip, a po co komu kolejna, chyba że zrobią równe 20 i wydłużą sezon ale niech zrobią to sprawiedliwie.
Zreszta widział bym z chęcią w niektórych ligach po 2 ekipy więcej jak i awanse z np.okręgówek po 2 ekipy, poniżej też jak i mecze barażowe by podnieść poziom gry i walki o awans bo jak 1 ma już sporą przewagę to reszta z góry gra o pietruchę.

~xx (niezalogowany)  28.05.2018, 22:30
Zgłaszać wszelkie inne kluby do gry w 4 lidze, ciekawe co wtedy powiedzą.

~Dramat (niezalogowany)  28.05.2018, 22:34
Spokojnie sprawa w ciągu miesiąca ucichnie.
Swoją drogą koniec rozgrywek 23.06 początek pewnie na koniec lipca czyli tydzień wcześniej niż zwykle. Drużyny amatorskie a trenować trzeba jak w ekstraklasie a sorry w ekstraklasie jest dłuższą przerwa niż w IV lidze brawo

~Reda (niezalogowany)  28.05.2018, 22:38
jedyny zadowolony to Lechia. P. Nowak i prezes Madziara nie chcieli grać w III lidze bo to liga ogórkowa... a teraz jak PZPN sypnie kasą za grę młodzieżowcami w III lidze to szybko chcą tam wrócić aby zgarnąć kaskę za grę prawie w każdym meczu młodzieżowcami, czysta matematyka finansowa

R.Abramowicz  28.05.2018, 22:48
Chciałbym przypomnieć że w takim sam sposób Arka zgłosiła drugi zespół do 4 ligi w sezonie 2011/2012. Także nie rozumiem co to za wielkie halo?!

~Reda (niezalogowany)  28.05.2018, 23:30
R.Abramowicz - jedni i drudzy tacy sami. Łapać młodzież z niższych klubów za darmochę, mieszać im w głowie, obiecywać szkoły, matury, internaty a współpracy z dołem jak wy to nazywacie zero! Gdyby w małej mieścinie lub większej wiosce była taka baza treningowa jak u was i do tego kasa dla trenerów na waszym poziomie to Polska piłka poszła by w górę. A tak kicha chłopak pogra kilka lat w zespole zaściankowym, coś wymiata i zgłasza się Jeden lub Drugi - obiecują rodzicom złote góry, namawiają samych młodocianych zawodników itp. A co z waszymi wychowankami od podstaw - popatrzcie ilu ich macie i w Lechii i Arce. Taka jedynka ma więcej wychowanków na chwilę obecną niż cały pion szkoleniowy Arki. A w Lechii jest jeszcze gorzej. Chore to. Kasa i tylko kasa. ogłupiacie rodziców.

Szkolenie odbywa się poza tymi klubami. I z tych malutkich wywodzą się gwiazdy.

Następne wybory w PomZPN za rok czy dwa, bo już nie mogę się doczekać...


~Kto na prezesa (niezalogowany)  28.05.2018, 23:52
Czy jest na Pomorzu normalny, kandydat na prezesa, który szanuje małe kluby?
Wybory za 2 lata, ale tego kluby nie mogą zapomnieć.
Zarząd i dyrekcja bierze miesięcznie ponad 30 tysięcy złotych od naszych klubów za to, że wspiera coś takiego jak darmowe miejsce w IV lidze.
IV liga to dla wielu zespołów szczyt marzeń, cel do którego dąży się kilkanaście czy kilkadziesiąt lat. To jest prawdziwy sport!
To co zrobił dzisiaj zarząd to upodlenie się za pieniądze Lechii.

~futbolista (niezalogowany)  28.05.2018, 23:55
~Reda, czy to na reke czy nie, jednak to prawo kapitalizmu. i nie mozna ani tego zabronic ani krytykowac.
obecna calego swiata pilka na tych sposobach bazuje. dlatego mnie smiesza kibolstwa wybryki i ich wrzawa o milosci do flag, herbow, historycznych sukcesow i tradycji !
to wszystko jest chore oparte na podworkowym nacjonalizmie, ktory nie juz swego bytu. niedlugo bedzie Nowa Stara Europa i co wtedy uczynia ? nic ! tylko beda musieli byc poslusznymi, tym nowym nadchodzacym wladzom ! :love: :@ :@ :love:

~... (niezalogowany)  29.05.2018, 00:06
Niesmak zostanie na długo.

~Biała Skarpeta (niezalogowany)  29.05.2018, 00:14
Jak dla mnie - wszystko super :P :D

~działacz (niezalogowany)  29.05.2018, 00:27
Nie wstyd wam członkowie zarządu?
To jest sportowa rywalizacja? Po co nasi zawodnicy trenują w A klasie, V lidze?
Jesteśmy gorszymi działaczami od działaczy Lechii?
My swoich klubów nie zadłużamy, a IV ligi nie dostaniemy za darmo.
Mamy swoje stadiony, które utrzymujemy, a co ma Lechia?
Nigdy NA WAS NIE ZAGŁOSUJĘ!

~Sympatyk (niezalogowany)  29.05.2018, 00:34
Zróbcie baraż dla V ligi o te jedno wolne miejsce, jak już jesteście Panowie z Zarządu tacy sprawiedliwi....doceńcie tych co walczą na boisku o tą lige..

~,,,,,.... (niezalogowany)  29.05.2018, 07:52
Jest to parodia na wielką skalę,policzek w twarz ze strony związku.
Jeśli chodzi o mieszanie w głowach młodym zawodnikom to wystarczy zobaczyć co się dzieje w piłce kobiecej.Tam to dopiero szopki nad szopkami.Kadry są po prostu śmieszne na każdym poziomie z najbardziej dennego meczu opis jest tak wspaniały jakby mistrzostwo kraju zdobyły.Panowie trenerzy kadr kobiecych w teren bo kopiuj wklej na powołaniach nie działa!!!!!!!!!

~obserwator (niezalogowany)  29.05.2018, 08:18
Związek i cały zarząd właśnie napluł w twarz wszystkim klubom, których zespoły trenują tygodniami, miesiącami sezon za sezonem często za darmo, ale wierzą w ducha sportu sportowo.
Kukiełki podniosły rękę jak Lechia chce

~Henryk (niezalogowany)  29.05.2018, 08:44
A Matołki wczoraj łykneły że usuną 1 zespół z IV kosztem Lechii. Dzisiaj już tylko się oburzają straszną niesprawiedliwością dziejową. Musicie sobie uświadomić że są kluby profesjonalne i kluby amatorskie, i zawsze możecie zaskarżyć decyzję związku do naczelnika państwa Polskiego (skarga nadzwyczajna). Jak wyleczy kolano to na pewno się tym zajmię.
pozdro

~Zmiany (niezalogowany)  29.05.2018, 08:51
Czy Henryk to szef Komisji Rewizyjnej Andrzej N? Kogo nazywa matołkami? Kluby? Jeśli tak to brawo

~Pajac (niezalogowany)  29.05.2018, 10:05
Tak, to Andrzej N. Gość, który na niczym się nie zna, ale do powiedzenia zawsze ma najwięcej.

semafor12  29.05.2018, 10:38
Witam.
Proponowałbym żeby żadna drużyna nie rozegrała meczu z Lechią !
Taki " Sokół " dwoi się i troi aby dokończyć ligę. A Lechia pyk i IV liga na tacy. "Pogański kraj pogańskie obyczaje.

~Działacz (niezalogowany)  29.05.2018, 10:44
Lechia klasycznie na innych zasadach traktowana

~kibic (niezalogowany)  29.05.2018, 11:30
Zobaczycie teraz 19 drużyn a za rok znowu 18 jedna więcej będzie spadać to dopiero nie sprawiedliwe.Oby tym dodatkowym zespołem była Lechia ale pewnie i wtedy coś wymyślą oszuści do B klasy grać!


~Henryk (niezalogowany)  29.05.2018, 12:49
Matołkami nie nazywam klubów, bo kluby/prezesi wiedzą że Lechia zwiększy atrakcyjność ligi, zwiększy liczbę widzów na meczach czy da szansę młodym piłkarzom na promocje. Matołkamii są tutaj wszyscy pieniacze bo wiemy doskonale że jeżeli wy będziecie czy wasza lokalna drużyna będzie grała z tą "niechcianą Lechią" i przyjedzie killku seniorów to z językiem wywieszonym do kolan przybiegniecie na mecz (nawet kosztem niedzielnej mszy). Boicie się że w przyszłym sezonie spadniecie albo nie awansujecie ??? To już dziś bierzcie się do treningów, do szukania nowych zawodników, sponsorów a nie całę swój jad i nieudacznictwo wylewacie w internecie.
pozdrawiam

~kolo (niezalogowany)  29.05.2018, 13:07
Oj, pieniactwo prze pana przemawia ,Henryku! .Widać ilu z 'wywieszonymi językami' przychodzi na ekstraklasę Lechii,a na tą drugą ,będzie chodzić tyle co na drugi zespół Arki,czyli grupka kilku osób.Nie przesadzajmy o atrakcyjności drugiej Lechii,żart jakiś na poprawę nastroju.

~Matylda (niezalogowany)  29.05.2018, 13:11
Henryku z Władka - skąd taka miłość do Lechii???

~Biała Skarpeta (niezalogowany)  29.05.2018, 13:28
My z Heniem bardzo dobrze się rozumiemy :$

~kibic (niezalogowany)  29.05.2018, 13:29
Henrykowi szkoda pieniędzy na bilet na Lechię a na drugi zespół będzie za darmo to się cieszy że będzie mógł sobie pokibicować.

~Reda (niezalogowany)  29.05.2018, 13:31
Ale macie info ciekawe skąd - ponoć AN z Władka był przeciwko ale nie ma prawa glosu bo nie jest w zarządzie. Skład głosującej 12 jest na stronie związku.

~kibic (niezalogowany)  29.05.2018, 13:43
Radosław Michalski Prezes
O to ludzie odpowiedzialni za to że Lechia będzie grać 4 lidze a powinna w B klasie SKANDAL!!! Andrzej Szwarc Wiceprezes ds. Szkolenia
Maciej Wierzbowski Wiceprezes ds. Rozgrywek
Józef Dąbrowski Sekretarz
Olaf Dramowicz członek
Marek Gałczyński Członek
Marek Jankowski członek
Paweł Kryszałowicz członek
Anna Moritz Członek
Jan Ponulak Członek
Ireneusz Stencel Członek
Rafał Szlas Członek

~Paź (niezalogowany)  29.05.2018, 13:45
AN jest przewodniczącym organu kontroli. Nie ma prawa głosu, ale ma możliwość uczestnictwa w posiedzeniach Zarządu. Brawo Heniu! Trzymamy się razem :D

~kibic (niezalogowany)  29.05.2018, 14:12
Paź trzymaj się z Henrykiem razem będziecie oglądać drugi zespół Lechii bo na pierwszy szkoda pieniędzy na bilety ha ha!

~Maksimus (niezalogowany)  29.05.2018, 14:31
Kibic ostrożnie z tą odpowiedzialnością, bo tylko 4 głosy były za przyjęciem Lechii w poczet klubów IV ligi...nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Tak najłatwiej zrobić.

~kibic (niezalogowany)  29.05.2018, 14:42
To 4 głosy wystarczą nie trzeba większości kpina.1 głos jak by był za to też wystarczy?

~Henryk (niezalogowany)  29.05.2018, 15:50
Ale myśliciele z was, ja mówie o was że każdy w waszej koziej wólce gdzie mieszkacie będzie leciał na mecz żeby zobaczyć rezerwy Lechii, także czyt. ze zrozumienie. Ja już tylko mecze przy piwku w domu oglądam, więc mnie w to nie mieszajcie. Podsumowująć decyzja zarządu jest zrozumiala w końcu przyjazd rezerw Lechio to jak drugie dożynki u was.
pozdrawiam

~kibic (niezalogowany)  29.05.2018, 16:02
Henryk ty naprawdę chyba z domu nie wychodzisz tylko telewizor i piwo jedz sobie do Stężycy lub do Nowego Stawu tam żadnej Lechii 2 nie potrzeba i tak wysoki poziom gry.Ty myślisz że bez Lechii 4 liga jest nudna naprawdę żenujące twoje pisanie panie z wielkiego miasta.

~Dudix (niezalogowany)  29.05.2018, 17:44
A dlaczego od razu do II czy też III ligi ????

~Ja (niezalogowany)  29.05.2018, 17:56
Ten pan Henryk chyba nie wie ze niektórzy z 4 ligi tez kasuja za wstep na mecz wiec nici ze za free wejdzie

~4 ligowiec (niezalogowany)  29.05.2018, 19:40
Mam pytanie czy w zwiazku z tym ze lechia dołącza do IV ligi zmienia sie jakos system awansów czy jak to bedzie wygladac bo mamy przeciez 3 okregowki

~Henryk (niezalogowany)  29.05.2018, 20:07
To nie jest jeszcze do końca jasne. W planie, który będzie najprawdopodobniej zrealizowany (na 90%) to po prostu spadnie 1 drużyna więcej z 4 ligi i wtedy z okręgówki awansuje tyle zespołów co miało (czyli 3).
pozdrawiam

~... (niezalogowany)  29.05.2018, 20:15
Z tych wszystkich, mam nadzieję trollowatych, wypowiedzi najbardziej uchachała mnie bzdura, że niby gra z zesłanymi Lechii dla kogoś jest atrakcyjna... Sorry, ale dla mnie to powinna istnieć osobna liga rezerw, a nie, że wypaczają ligę swoją kadrą, która raz ma "11" jak na Ekstraklasę, raz jak na ligę juniorów, a innym razem wystawia leniwe, zesłane gwiazdeczki, które ani myślą okazać szacunku przeciwnikowi i się wysilić (ze skutkiem wiadomym). Lechia jeszcze do tego w przeszłości musiała co jakiś czas zaliczyć walkower, bo ktoś się nie doliczył, że ktoś już zagrał za dużo spotkań w pierwszym zespole. Amatorka, to jest klub z E-klasy? Z tym, że ta liga rezerwa byłaby wtedy ze spadkami i awansami, a nie tak jak była Młoda Ekstraklasa, bo tak to liga o pietruszkę... bez sensu. Gdybym już miał chodzić na 4 ligę, to już za atrakcyjniejszego przeciwnika miałbym taką Kaszubię, Cartusię, czy Wikęd.

~... (niezalogowany)  29.05.2018, 20:22
Tak, z tymi gwiazdeczkami to też w sumie temat na książkę. Przypomina mi się mecz z zespołem rezerw, właśnie Lechii, w którym było można zobaczyć bardzo smutny obrazek. Dwojenie i trojenie się juniorów, którym się chciało, chcieli grać, ciągnęli do przodu, a ich starania rozbijały się o gwiazdy ekstraklasy... którym się kompletnie nie chciało. Nie pamiętam jaki był wynik, ale do przerwy rezerwy zbierały piękne baty.

~do Nowego Stawu (niezalogowany)  29.05.2018, 21:15
Lechia zamierza awansować w przyszłym sezonie do III ligi, bo tam można dostać kasę z PZPN za Pro Junior System.
Tak więc w przyszłym sezonie mamy pewnego kandydata do awansu.
A wam i Gryfowi Słupsk przyjdzie znów wydawać kasę na nierealny do zrealizowania cel.

~Czysta żołądkowa (niezalogowany)  29.05.2018, 22:02
A Mareczek vel Biała Skarpeta ma to gdzieś.

~Pol (niezalogowany)  29.05.2018, 22:42
Złodzieje i wyzyskiwacze tylko kasę ciągną tak samo jest jak jest zamknięte okienko transferowe pojedziesz z kasą do pewnego pana i już masz możliwość zgłoszenia zawodników

~członek Pomorskiego (niezalogowany)  29.05.2018, 23:08
Na Pomorzu tylko liczą się Lechia i Arka. Pozostałe kluby niech wreszcie zrozumieją, że powinny pracować na ich dobro.
I tak małe kluby nic nie osiągną i niepotrzebnie się spinają.
Dawać najzdolniejszych do Arki lub Lechii i wtedy poziom naszej piłki na Pomorzu się poprawi. Kogo wychowały małe kluby, chyba tylko marnowały talenty chowając je u siebie

~kibic (niezalogowany)  29.05.2018, 23:37
do członek Pomorskiego może niech Arka i Lechia zrobią sobie sami ligę i graja po co im inni do szczęścia :)

~... (niezalogowany)  30.05.2018, 08:07
Czuję, że komentarze tutaj mi jeszcze sporo śmiechu dostarczą :)
Że wychowankowie Arki i Lechii mają podnieść poziom pomorskiej piłki?

DOBRE!

~władca (niezalogowany)  30.05.2018, 08:31
Lechia to potęga i jeden z najbardziej utytułowanych i szanowanych klubów w Polsce i nie zmienicie tego zazdrośnicy.
Lechia ma najlepszych trenerów i juniorów, bo wygrywa z wami, a wy płaczecie.
Zmieńcie sport, a nie narzekacie na Lechię!

kielo Napisz do autora   30.05.2018, 08:50
Ty władca barana se strzela właśnie było widać w ekstraklasie jacy trenerzy są w Lechii

~kibic (niezalogowany)  30.05.2018, 09:33
Legia i Lech to mają bardzo zdolnych juniorów,super szkółki i dobrych trenerów żeby ich szkolili ,ale nie Lechia.Lechia musi młodych aż z Indonezji ściągać żenada

~Biała Skarpeta (niezalogowany)  30.05.2018, 09:37
Tylko Lechia :s :$ :roll:

~Biały Miś (niezalogowany)  30.05.2018, 09:40
Kluby V ligi podobno masowo wysyłają do związku zapytania o baraż do IV ligi i dobrze, niech małe kluby też potraktują z powagą a nie tylko Lechię czy Arkę , wiadomo z racji extraklasy te kluby mają najwięcej delegatów.

~jOHN (niezalogowany)  30.05.2018, 11:48
zapewne zrobia baraże o 20 miejsce w IV ,bo tak bedzie zawsze pauza i dobrze z V ligi 3 zespoły powalczą o IV - JEDYNY PLUS tej Lechii - ALE PRZYNAJMNIEJ WYWALCZĄ TO W CIĘŻKICH PEWNIE MECZACH MIĘDZY SOBĄ :idea: :idea: :idea:

~On (niezalogowany)  30.05.2018, 12:18
Lechia najbardziej utytułowanym klubem w Polsce? Słońce Ci chyba za mocno przygrzało.

~Gdańsk (niezalogowany)  30.05.2018, 15:27
Niech reaktywują Stoczniowiec Gdańsk i napisze, że chce 4 ligę. Wychował wielu dobrych piłkarzy i im się należy

~Lechia i sukcesy (niezalogowany)  30.05.2018, 15:29
Proszę o podanie znanego wychowanka Lechii.
Do wygrania cenne nagrody.
* znanego, czyli takiego który zagrał minimum 20 meczów w reprezentacji Polski

~kibic (niezalogowany)  30.05.2018, 15:59
Przemysław Frankowski

~Do kibic (niezalogowany)  30.05.2018, 16:42
Ile meczów zagrał w rep. A?

~Jj (niezalogowany)  30.05.2018, 17:12
Lechia Gdańsk A co to kurwa jest? Że co, bo jak na razie to są śmieci i nic więcej.
W 1 składzie swoich ZERO więc.o czym kibice Lechii pierdolą !!!
Wszystko zaciąga z innych klubów więc jaki poziom, jacy trenerzy, jacy wychowankowie? Śmieć i nic więcej, ZERO gdańszczan.
A na trybunach macie procentowo co do stadionu i miejscowości (ludność miasta) tyle kibiców że wstyd bo na 4 ligowych boiskach w Słupsku, Lęborku,Miastku,Kartuzach,Kościerzynie i innych miejscowościach, haaa nawet okręgówki jest więcej kibiców. Więc jaki poziom, jakie ilości dodatkowych kibiców do oglądania meczu z nimi.
Ktoś chyba wcześniej przed tą skonfiskowana przyczepą campingową z Łeby, co policja znalazła z krzaczkami konopi, zurzył kilka i dobry miał film.

~Bałtyk (niezalogowany)  30.05.2018, 18:25
Pomorski zpn nie traktuje równo wszystkie kluby. Prezes jest ewidentnie biało-zielony. Szkoda, że nikt z zarządu nie ma własnego zdania

~... (niezalogowany)  30.05.2018, 18:44
Swoich próbują pakować do klubów I i II ligi, gdzie przez dwa lata dopiero uczą się jak należy grać w piłkę, a potem kończy się wiek młodzieżowca i dalej są za słabi by grać w wyjściowym składzie. :)

~DK (niezalogowany)  30.05.2018, 20:34
Dzisiaj na stronie Pomorskiego ZPN oświadczenie Zarzadu w sprawie Lechii II, Gratuluję wiedzy merytorycznej. O ile pamiętam to w sezonie 2015/16 z III ligi wycofał się Chemik Bydgoszcz, a w tym samym sezonie Lechia II po prostu z ligi spadła i nie przystąpiła - nie zgłosiła się do rozgrywek IV ligi sezonu 2016/17. Powoływanie się na wycofanie drużyny Lechii z III ligi to po prostu nieprawda, takie informacje trzeba sprawdzać przed podjęciem jakichkolwiek decyzji !!!

~bewen (niezalogowany)  30.05.2018, 21:58
A jeszcze Bytovia czeka w kolejce :) Po wycofaniu Drutexu nie będzie pewnie kasy i zaczną od III albo IV :)

~Pytek (niezalogowany)  30.05.2018, 22:21
Można wiedzieć co dostała Biała Skarpeta za głosowanie za przyjęciem Lechii??? Różnie się o tym mówi w Starogardzie i okolicach...

~Jj (niezalogowany)  30.05.2018, 22:45
Jednym słowem nie przystępować do rozgrywek z tymi pajacami i bojkotować decyzję zpn że niesłusznie itd.

~Kibic (niezalogowany)  30.05.2018, 23:02
Czyli same korzyści dla związku: dwa mecze więcej, więcej kartek, kasa dla sędziów. Dla klubów same straty: więcej drużyn spada, dodatkowy wyjazd, dodatkowe opłaty sędziowskie, dodatkowe opłaty za ochronę(nie wszyscy lubią Lechi) Sprawiedliwość wobec innych drużyn starających się o awans do VI ligi - bezcenna :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@

~guma (niezalogowany)  30.05.2018, 23:11
DK. Masz całkowitą rację Lechia spadła z 3 ligi i nie przystąpiła da rozgrywek czeartoligowych ponieważ pseudo działacze uznali że udział w tych rozgrywkach uwłacza ich rozdmuchanemu ego.

~wujo (niezalogowany)  30.05.2018, 23:16
A ja jeszcze dodam że dzięki ich decyzji spadku uniknął jakiś tęczowy klubu zwany centrum który defakto i tak zdycha śmiercią naturalną,czytaj nieudacznictwo łysego prezesa. :@

~Radzio (niezalogowany)  31.05.2018, 09:13
To Centrum jeszcze gra?

~Tom (niezalogowany)  31.05.2018, 09:27
Kazda druzyna powinna oddac walkower dla lechii I za rok dalej bedzid 18 druzyn .

~On (niezalogowany)  31.05.2018, 09:28
Centrum gra w b-klasie.

~kibic Gryfa Słupsk (niezalogowany)  31.05.2018, 12:25
Przyszły sezon znów na straty. Lechia chce III ligę i nie odpuści. Gryf Słupsk kolejny sezon będzie się kisił w IV lidze.

~Leborczanin (niezalogowany)  31.05.2018, 13:58
Tak wyglądają układziki. Pozostałe kluby się nie liczą czego chcą tylko Lechia i Arka. PZPN przy zielonym wygląda najlepiej.

czykier  31.05.2018, 16:35
Wygrajcie z Lechią na boisku a potem się prójcie .

~Menel (niezalogowany)  31.05.2018, 18:12
Na 12 członków Zarządu, tylko 4 głosowało za przyjęciem Lechii II do rozrywek IV ligi. To raptem 33 proc. Jakież podobieństwo do wyborów politycznych. W naszym kraju chodzi do wyborów 40 proc. obywateli.

~Alkoholik (niezalogowany)  31.05.2018, 18:16
Kto głosował za przyjęciem betonów?

~taka prawda (niezalogowany)  31.05.2018, 20:07
i tak za wszystkie sznurki pociąga malinowski. cały zarząd to słupy

~Gorzeka żołądkowa (niezalogowany)  31.05.2018, 21:30
Za głosowali Biała Skarpeta, Wieśniara, Kolosz i Prezio. Reszta wstrzymała się od głosu lub jej nie było. Może nie cały zarząd to słupy ale z 89 % na pewno.

~wkurwio.. (niezalogowany)  31.05.2018, 22:58
A można się odwołać od tej ich debilnej decyzji?
Jak regulamin mówi na taką sytuację?

~Biała Skarpeta (niezalogowany)  31.05.2018, 23:41
Zawsze można się odwołać, ale tego muszą chcieć same kluby...

~Do białej skarpety (niezalogowany)  01.06.2018, 00:55
To nie kluby zrobiły ten bałagan tylko zarząd. Te osoby nie mają wstydu lub nigdy nie pracowały w klubie piłkarskim gdzie trzeba ciężko pracować, aby grać w IV czy V lidze.
Jedno jest pewne, za rok awansuje do III ligi Lechia Gdańsk.
Kiedy są wybory, może wtedy coś się zmieni?
Kluby wybierały te osoby do zarządu i teraz wogóle nie interesują się małymi klubami.

~Realista (niezalogowany)  01.06.2018, 12:53
Tak naprawdę do kluby zrobiły sobie same ten bałagan, ponieważ wybrały takie słupy jak Biała Skarpeta, Wieśniara, czy inne pacynki a teraz mają pretensje do garbatego, że ma proste plecy. Sorki, trzeba myśleć głową, a nie d...

~Waldek (niezalogowany)  01.06.2018, 14:29
Te baraże będą dla V ligi? Wiadomo już coś?

~Maksimus (niezalogowany)  01.06.2018, 16:41
Waldek ogarnij się. Żadnych baraży nie będzie.

~Alkoholik (niezalogowany)  01.06.2018, 21:16
Kto głosuje na takiego moralnego drania jakim jest Biała Skarpeta??? :$ :huh:

~futbolista (niezalogowany)  01.06.2018, 22:12
ta cala procedura zostala dokonana ZGODNIE z przepisami i nic tu nie da wyzywanie tych, ktorzy do takowych decyzji zostali powolanymi w ramach wyborow na takowe pozycje w zwiazku. sie nie podoba- to w nastepnych wyborach wybrac innych, a jeszcze lepiej samemu wystawic swe kandydatury i wygrac i wtedy rzadzic ! teraz jest po ptokach !! :love: :idea:

~kibic (niezalogowany)  01.06.2018, 22:44
Maksimus ogarnij się baraze powinny być jak nie zrobią to bedzie wariactwo granie z pauzą i totalny strzal w kolano zarzadu

~Maksimus (niezalogowany)  02.06.2018, 00:16
Kibic przestań się grzać. Nie będzie żadnych baraży. Zapytaj Białej Skarpety.

~trener 4 (niezalogowany)  02.06.2018, 10:12
Dla mnie to może i biała getra sobie gadać, baraż jest potrzebny bo nie mam zamiaru pauzować i wybiać drużyny z rytmu

~Znawca (niezalogowany)  02.06.2018, 12:10
Z IV ligi spadną tyllo 2 zespoły. I tak będzie najuczciwiej

~piotr (niezalogowany)  03.06.2018, 08:01
A komu to jest potrzebne?Powinni startować jak pozostali od B klasy,ale widocznie "ktoś" załatwił zapis w regulaminie czyli wracamy do starego?Tak trzymać...

~nowy (niezalogowany)  03.06.2018, 10:19
Piotr a co było coś po nowemu?Chyba,że Biała Skarpeta zamieniła się na Czerwoną to w tym kraju możliwe...

~komunikat (niezalogowany)  03.06.2018, 11:12
Oto treść pkt.6 Komunikatu Zarządu Pom.ZPN. Zarząd Pomorskiego ZPN miał w pełni świadomość,iż decyzja o dopuszczeniu drużyny rezerw gdańskiej Lechii do rozgrywek IV ligi w sezonie 2018/2019 nie zostanie przyjęta przez całe środowisko piłkarskie na Pomorzu z pełną aprobatą/święta prawda/Jednakże decyzja ta została podjęta ze świadomością statutowych celów Pomorskiego ZPN,do których należy zgodnie z art.11 Statutu rozwój sportu piłki nożnej na terenie województwa pomorskiego podejmowanie działań na rzecz promocji piłkarstwa profesjonalnego,a także szkolenia młodzieży piłkarskiej.

świadomością - nieświadomością
profesjonalnego - nieprofesjonalnego dokładnie szanowni państwo o to chodzi profesjonalność,świadomość i cichosza a kto będzie protestował to zostanie wykluczony ze struktur PZPN.Oto nasza piłkarska rzeczywistość i nie tylko.

~Jaś Niepan (niezalogowany)  03.06.2018, 13:48
Poziom Panów z Pomorskiego Związku,taki jak poziom piłkarzy IV ligi lub A-klasy.Panowie z Zarządu,jakie macie dokonania,bo o sukcesach to nie ma co mówić.Ósma Liga Mistrzów.

~futbolista (niezalogowany)  03.06.2018, 18:29
zamknac japy, zostalo uczynione z przepisami ? zostalo !!
wiec domagac sie na przyszkosc zmian w przepisach, a nie widzi mi sie kibolstwa !
i samemu stark sie dostac do zarzadu, tym pokazac potem swa moc !
a teraz, to tylko z utesknieniem czekac na rozpoczecie rozgrywek. a i jeszcze moga dojsc kolejne problemy, jezeli
Bytes sie wycofa i tez bedzie chcial grac w IV ! :P :love: :P

~komunikat (niezalogowany)  03.06.2018, 20:21
futbolista rada dla Ciebie!Pisz wyraznie , zrozumiale najlepiej drukowanymi literami to po pierwsze,po drugie kibolem to może jesteś Ty ,po trzecie dokładnie do zarządu potrzebują takich przemądrzałych jak Ty futbolista i po czwarte zamknij kompa i zajmij się czymś pożytecznym bo po Twoich potach zalewa mi monitor od kompa! :P

~futbolista (niezalogowany)  03.06.2018, 21:16
prosta sprawa, nie wlaczaj swego kompa, to bedziesz mial go suchego. i wogole mnie nie czytaj, raczej czas poswiec na nabywanie inteligencji i kultury, teraz to u wielu stoi na baker ! :roll: 8) :huh:

~Dżejbuk (niezalogowany)  03.06.2018, 21:37
Na szczęście nikt w Gdańsku nie kibicuje betoniarzom, niech ten śmieszny klubik leci ze wszystkich możliwych lig.

~autor (niezalogowany)  10.06.2018, 10:58
Cos wiadomo o barażach? Czy Zwiazek potraktuje klasycznie wybiorczo kluby...Lechia i dlugo dlugo nic....

~kibic (niezalogowany)  11.06.2018, 22:10
Moim skromnym zdaniem, wszystkie kluby powinny się odwołać od tej debilnej decyzji ZPN. Jak już mamy mieć wszystko sportowo i fair play, to TAK TO STOSUJMY dla KAŻDEGO. Bo niby czym te białe pedlaskie getry są lepsze od pozostałych klubów które nieraz wypruwają się by być, trwać, walczyć o swoje itd.

Mam nadzieję, że właściciele klubów i Zarządy odwołają się od tej głupiej decyzji PAJACÓW promujących Lechię. Bo po cóz wtedy ma być sezon 201819 rozgrywany ? Niech tym bez honoru pajacom z gdańskiej zbieraniny od razy dadzą awans do 3 ligi. Kluby zaoszczędzą kasę a i ciekawszy kolejny sezon będzie heheee, zwiększy się ilość zespołów w 4 lidze bo nikt nie poleci a będą awanse.

~NWL (niezalogowany)  11.06.2018, 22:12
My reaktywujemy u Nas Tęczę Nowa Wieś Lęborska. Kiedyś grali na 3 poziomie więc teraz od razu zgłosimy na 4 i walka o 3 ligę. Widać można w ZPN rozgrywki zacząć nie od B klasy a od 4 ligii.

~kibic obiektywu (niezalogowany)  12.06.2018, 09:39
szkoda gadac, małe kluby mają mniej delegatów i to jest odpowiedź....wiec nie czekajcie na żadne baraże bo Związek ich nie zrobi...no chyba ze dotyczyłoby to Lechii to wtedy byłaby inna interpretacja wniosków:)

~Kobylarz (niezalogowany)  14.06.2018, 00:03
Żadnych baraży nie będzie, bo po prostu być ich nie może...

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.www.pomorskifutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.
© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE