POMORSKIE CENTRUM MECZOWE - SPRAWDŹ KTO DZISIAJ GRA MECZ
6. lutego 2016 15:00

Zmiany zasad rozliczania kosztów dojazdu dla sędziów od rundy wiosennej

Od rundy wiosennej będą obowiązywać nowe przepisy dotyczące zasad rozliczania zasad sędziowskich. Nowe zasady powodują znaczną obniżkę kwot za dojazdy dla sędziów.

Najważniejsze zmiany:

  • w przypadku przejazdu sędziów na zawody jednym samochodem, właściciel pojazdu rozlicza dojazd z miejsca zamieszkania tam i z powrotem po stawce 0,80 zł za km;
  • w przypadku przejazdu sędziów na zawody więcej niż jednym samochodem, właściciele pojazdów rozliczają dojazd z miejsca zamieszkania tam i z powrotem po stawce 0,60 zł za km;
  • w przypadku meczów obsadzonych jednym sędzią (np. klasa B czy rozgrywki juniorów) właściciel pojazdu rozlicza dojazd z miejsca zamieszkania tam i z powrotem po stawce 0,60 zł za km;
  • sędzia, który przyjechał na zawody z innym sędzią, wystawia delegację sędziowską opiewającą tylko na kwotę ekwiwalentu sędziowskiego;
  • sędzia, aby rozliczyć dojazd wg stawki za km musi uzyskać potwierdzenie od gospodarza meczu, że przyjechał na zawody samochodem

 

Dotychczas obowiązująca tabela, wg której każdy sędzia otrzymywał zwrot kosztów dojazdu przestanie obowiązywać:

Komentarze:

~gość (niezalogowany)  06.02.2016, 20:40
W tym Pzpn to już chyba całkiem zgłupieli;-teraz stawki zadojazd będą większe.
Np; 100km wjedną stronę -120 zł-było 97 zł.
200 km w jedną stronę -240 zł- było 150 zł.

~Zniesmaczony (niezalogowany)  06.02.2016, 21:06
Sędziowie powinny zastrajkować i najprawdopodobniej będą rezygnować, ponieważ za dojazd pieniądze dostanie tylko kierowca. Nikt nie będzie marnować czasu dla 70 złotych brutto.

~Optymista (niezalogowany)  07.02.2016, 07:14
Panowie co wy wypisujecie. Do gość - nic nie będzie więcej bo skoro klub rozliczy tylko jednego sędziego za dojazd to tą wyliczona kwotę należy podzielić przez 3 sędziów i wyjdzie kwota o wiele mniejsza.
Druga sprawa - do tej pory jeżeli sędziowie poświadczali na delegacji, że odbyli podróż własnym pojazdem, a podróż odbywali samochodem innego sędziego to poświadczali nieprawdę w dokumencie za co jest paragraf w Kodeksie Karnym.
Jeszcze jedna kwestia zwrot kosztów przejazdów w żadnym wypadku nie powinien być dodatkowym dochodem sędziów tylko zwrotem faktycznie poniesionych kosztów na dojazd. Jeszcze raz podkreślam dotychczasowa formuła pobierania przez wszystkich sędziów zwrotu kosztów dojazdów w sytuacji gdy odbywali podróż jednym samochodem była patologią, Jeżeli ekwiwalenty sędziowskie są za niskie to niech Polski Związek Piłki Nożnej je podwyższy i temat od strony formalnej będzie czysty.

~gość (niezalogowany)  07.02.2016, 07:29
Do optymista- teraz to sędziowie będą jeżdzić pojedyńczo i zobaczysz jak kluby będą narzekać.

~adi (niezalogowany)  07.02.2016, 08:26
tutaj tylko zyska 4 liga bo tam główny dobiera sobie asystentów a od o do b klasy to koszty tylko wzrosną i sędziowie będą rezygnować

~adolg (niezalogowany)  07.02.2016, 12:16
Do poprzednika: To w końcu jak ? Koszty wzrosną czy sedziowiie będą rezygnować bo mniej skasuja klub ? Przeciez to co piszesz sie wyklucza .a W okręgówce tez jest 3 sędziów. I w aklasie tez. I w juniorach a i b.

~Xxx (niezalogowany)  07.02.2016, 18:05
Optymista- tak masz racje. To wtedy ryczalty powinny pojsc w gore. Prawda jest taka, ze ich wydymali za olecami nie pytajac o zdanie.
Slbo beda pisac urlopy i liga nie ruzy, albo protest jak we Wroxlawiu bodajze, gdzie ligi ruszyly po 3 tyg, albo kazdy bd dymal swoim samochodem

~Sędzia (niezalogowany)  07.02.2016, 18:24
Zarząd Pomorskiego ZPN zakupił sobie na odchodne garnitury za okolo 5 tysięcy zł - zarząd liczy 11 członków to jest 55 tysiecy zł,a tu obniża koszty dojazdów dla sędziów,chcą zaoszczędzić na sędziach.Dlaczego na to wyraziła zgodę Wierzbowska wraz z zarządem Kolegium Sędziów. Skandal.

~do Sędzia (niezalogowany)  07.02.2016, 20:34
A skąd wiesz, że Zarząd Kolegum Sędziów wyraził zgodę? Ich propozycja była stawka ustawowa 0,8358. Ale jak widać nie przyjęli tego w Pomorskim. A sędziowie to nie pracownicy Związku, więc nie musi taka być jak w ustawie. Jest inna stawka - zaproponowana przez Zarząd Pomorskiego - i albo podpisujesz umowę na sędziowanie za zaproponowaną stawkę albo tego nie robisz. Jak ktoś mi zaproponuje stawkę 10zł za metr to jade na robotę. Jak 8 zł, to jade jak mam wolny temin, a za 5zł za metr nie wychodzę z domu. W końcu to umowa, a nie etat.

~Aribter (niezalogowany)  07.02.2016, 22:55
Są dwie opcje - albo sędziowie zaczną pisać urlopy, albo każdy będzie sam jeździć na mecze. Innych opcji nie ma.

~sędzia (niezalogowany)  08.02.2016, 00:26
Michalski chce się podlizać klubom przed wyborami i obniżyć im koszty. Dziwne, że nie zrobił nic dla nich przez 3 lata.

Mam nadzieję, że sędziowie zbojkotują rozgrywki, chyba że nie mają jaj i będą jeździć na niższe ligi za ochłapy dla frajerów.

~doświadczony arbiter (niezalogowany)  08.02.2016, 02:41
Żadnego bojkotu nie będzie... bo pomorscy sędziowie to miętkie faje :blink:

~Xxx (niezalogowany)  08.02.2016, 06:32
Oby mieli jaja

~abc (niezalogowany)  08.02.2016, 09:59
Wydmuszki to mają ale tylko ci sędziowie co są przy korycie.
Wymieniać nie warto bo wszyscy wiedzą o jakich sędziów chodzi. Oni nie będą bojkotować bo mają ukryte mecze i bardzo wiele. Im się nie opłaca. Ani Wierzbowska ani zarząd ani biuro nie myślą o sędziach.


~myślenie (niezalogowany)  08.02.2016, 13:26
przestańmy się kłócić, o to chodzi Zarządowi POM ZPN, chcą nas skłócić z klubami i miedzy sobą .Jak zastrajkujemy i ONI będą musieli się ugiąć to my będziemy ci źli- tak nas przedstawią klubom.

Prezes i wice prezes w marcu w Cetnieiwe nas umoralniali z dojazdami, a następnie w maju ma podwyżkę do 7,5 tyś netto około 11 tys brutto 133 tyś rocznie czyli po 500 zł na sędziego w Pomorskim- można zaoszczędzić i nam dać Prezesie.
Dochodzą różne liczne nagrody dla zarządu, a kluby płacą.
Prezes ma jeszcze dochody w PZPN DIETY IMPREZY BILETY, kasa się zgadza.

Pytanie do klubów Czy według was 2 tyś brutto dla prezesa wystarczy?
Wystarczy prestiż imprezy dodatkowe dochody z PZPN?
Wice prezes to osobna historia o nim później.
Strajkujmy dla siebie i klubów.
Proszę kluby o przedstawienie swoich żądań wobec związku, może razem coś wywalczymy.

~Lechijka (niezalogowany)  08.02.2016, 16:20
Żądam odsunięcia od sędziowania sparingów Lechii i innym klubom przez Dominika Sulika i Darka Bohona.
Czy oni są na etacie w Lechii?

~Sędzia (niezalogowany)  08.02.2016, 16:54
Vice prezes Kryszałowicz ma 7,5 tysiaca brutto to jest około 5 tysięcy zł netto,na miesiąc a sędziom się zabiera jalmużne. A jeśli chodzi o strajk sędziów to ja wto nie wieżę. Dlatego zarząd robi co chce.

~młody (niezalogowany)  08.02.2016, 17:22
Może jestem młod, ale dla mnie ten strajk to szansa, że posędziuję w klasie O, a może nawet na linii czwartej ? Ja bym za takie pieniążki sędziował, bo to dodatek do stypendium. I sędziowanie lubię nawet za 70zł.

~do sędzia (niezalogowany)  08.02.2016, 17:41
Wieże to możesz sobie wybudować :D Prosty jesteś jak jedynka :blink: A jako katolik wiesz, że jałmużnę się przyjmuje i tyle, a nie mówi, że za mało :P A kiedy zrobisz maturę z polskiego?

~mądrala (niezalogowany)  08.02.2016, 22:11
I tak ci młody sędzio nie dadzą szansy posędziować wyższej klasy.Te wszystkie wyższe klasy objadą własnym samochodem Dominik vide obsadowy sulik, Darek vide dwulicowy bohon oraz Krystian vide public relation od spraw niepotrzebnych tetris. Kaska to musi się zgadzać ale u nich w portfelu a nie koniecznie u ciebie.Nikt nie będzie się tobą przejmować że zabraknie ci na książki.

~Xxx (niezalogowany)  09.02.2016, 07:33
Ja tez lubie sedziowac nawet za 50zl. Spolecznie ile sie jebie meczy, ale nie chodzi o to. Chodzi o to jak nas traktuja

~yyy (niezalogowany)  09.02.2016, 13:35
Strajk powinien być, bo nam za mało płacą! Co z tego, że w całej Polsce uważają, żę stawki są OK, że za dojazdy mają mniej niż w Pomorskim, ale musimy zastrajkować! Koniecznie! Bo w Pomorskim oszukują nas, a u innych jest lepiej! Albo przenieśmy się do innych! Tam będzie mniej, ale jak nas traktować będą, HoHoHo .....


~miodek (niezalogowany)  09.02.2016, 15:11
Nigdy w życiu nie zastrajkują sędziowie znajdujący się przy korycie. Im bliżej koryta tym więcej mają. Teraz przy strajku nie będą musieli mieć ukrytych meczy tylko na legalu wszystko obskoczą.
Zapamiętajcie że szyb­ciej nau­czysz bied­ne­go być świ­nią, niż bo­gate­go żyć w chlewie.

~sędzia (niezalogowany)  10.02.2016, 22:01
z informacji jakie zebralem od kolegów w klasie O juz 7 chlopakow ma zamiar sie urlopowac. Poczekamy do Cetniewa, co zostanie uzgodnione.

~sedzia tez (niezalogowany)  10.02.2016, 23:06
w czwartej lidze ja wiem juz o 5


~? (niezalogowany)  11.02.2016, 07:03
a kto zwrócił uwagę na to ze rozgrywki ruszają 12.03 2016, kiedy jest zjazd w Cetniewie , więc wiadomo kto pojedzie na I kolejkę.

~bang (niezalogowany)  11.02.2016, 08:17
Ja wiem o 5 obserwatorach, którzy nie pojadą na pierwszą kolejkę :D

~PD (niezalogowany)  11.02.2016, 08:21
Możemy nie jechać na mecze, ale podajcie powód? Zaniskie ryczałty? Cała Polska nie strajkuje tylko nam za mało. Nowa tabela dojazdów? I tak jest lepsza niż w kilku okręgach, w których sędziują. Zmiana Zarządu? I tak są wybory w sierpniu. Może za dużo szkoleń? Powinno być jedno szkolenie 6 godzin raz na pół roku i tyle. Mieli byśmy mniej roboty.

~Dabo (niezalogowany)  11.02.2016, 09:57
Paweł dobrze pisze. Racja

~Do PD (niezalogowany)  11.02.2016, 10:18
Powód jest prosty rok temu na szkoleniu w Cetniewie prezes Michalski przekazał że będzie zmiana ryczałtów za dojazdy - nikt z seziów obecnych na szkoleniu nie protestował ponieważ prezes obiecał że zarząd zrobi zmiany po konsultacji z sędziami i zarządem Kolegium Sędziów.Podobno Kolsuntacji nie było !!! Prezes przed wyborami zrobił ukłon po czterech nlatach siedzenia na stołku w kierunku klubów - szkoda że nie zapomniał dac sobie podwyżki z 5.000 zł na 7.500 zł.Nie ma w Polsce drugiego związku gdzie prezes kosi taki szmal . A kluby i tak zaoszczędzą niewiele bo znając środowisko sędziowskie to czy to do Ustki Lęborka , Władysławowa, Kwidzyna itd pojadą kazdy swoim samochodem . Proszę zrobić wyliczenia czy klub cokolwiek zaoszczędzi w takiej sytiacji. Prezes Michalski zamiast dawać sobie podwyzki i swoim kolesiom z zarządu z kasy klubów mógłby najpierw znieśc opłaty za rejstrowanie zawodników, licencje trenerów transfery itp. A jak chcesz więcej sędziować to Masz idealną okazję ta runda należy do Ciebie. :D W Polsce nikt nie stajkuje bo nawet jak były zmiany to były konsultowane !!! No ale teraz taka moda że zmiany najlepiej robic po cihu a jeszcze lepiej w nocy :D Nie widzę nigdzie że sędziowie marudzą że mają za dużo szkoleń . Samych trafnych decyzji działaczu związkowy na zielonym boisku życzę :D

~sendzia (niezalogowany)  11.02.2016, 10:55
Do "DoPD": ja nie bede rezygnowal z ryczltu, zeby walczyc o zniesienie oplat dla klubow. A to, ze zaplaca wiecej za nasze dojazdy to nie moja sprawa. JA NIE STRAJKUJE !!!

~do sendzia (niezalogowany)  11.02.2016, 11:41
Gratuluje nie rezygnuj - nikt nikomu nie powiedzieł że ma strajkować. Fajnie że nie zrezygnujesz z ryczałtu najlepiej jakbyś miał 3 mecze dziennie - codziennie . A jak zabraknie asystentów zawsze na linie mozesz sobie zabrąć w samochód albo na bagażnik rowerowy prezesa i viceprezesa to Ci pomogą - na pewno społecznie :D Zawsze mogą się pochwalić ile dla zwiąaku dobrego zrobili i ile zarobili. NIKT NIKOGO TUTAJ DO STRAJKU NIE ZMUSZA.

~kalosz (niezalogowany)  11.02.2016, 12:34
Dajcie spokój z tym strajkiem sędziów z O i A klasy oraz obserwatorów. Grupa trzymająca władzę będąca przy korycie nie będzie strajkować bo to w ogóle im się nie opłaca. Pojadą wszędzie bez umiaru. Nie będą musieli ukrywać zawodów. Paru się urlopuje na kilka kolejek i na tym się skończy.

~yyy (niezalogowany)  11.02.2016, 14:27
.Przykład 45 km x 2 tam i z powrotem -90 km x 0,60 daje nam 54 zł .do tej pory było 51. Przykład 2 - 75 km na mecz x2 -150km x 0,6 daje nam 90zł, do tej pory było 84 Nie widzę tutaj szkody dla sędziów Związkowym działaczom gratuluje super pomysłu zaoszczędzania klubowych pieniążków szkoda że nie zaoszczędzali na sobie.Zarobią stacje benzynowe i mechanicy.Sędziowie będą jeździć w pojedynkę znając życie. Strajk nie potrzebny. Panowie proszę was sędziujcie Wasz prezes😁

~towarzysz (niezalogowany)  11.02.2016, 14:28
Piszcie po imieniu że dotyczy to Darków,Dominików i Krystianów a także ich najbliższych towarzyszy...

~xxx (niezalogowany)  11.02.2016, 15:28
do pd..mowisz ze cala polska nie strajkuje..a co dzialo sie rok temu we wrocku..to samo..ligi byly wstrzymane

~ryczałtowiec (niezalogowany)  11.02.2016, 15:48
Ja urlopuje się z pierwszych kolejek (1, 2, albo 3) Poczekam na reakcję. Nie chodzi o kasę ale o ZASADY. Nikt się z nami nie liczy. Jak teraz odpuścimy to będziemy już zawsze w d..e kopani. Druga sprawa, że nasze władze o nas nie walczą. Ale przecież na Centrali i w UEFA nic się odnośnie dojazdów nie zmieniło. Oni są zadowoleni.
Co do sędziów "przy korycie" wszystkich meczy sami nie obskoczą. Jedyna okazją aby coś osiągnąć jest jeszcze szkolenie w Cetniewie. Ale podejrzewam, że tam nikt się nie odezwie.

~xxx22 (niezalogowany)  11.02.2016, 17:53
dokladnie tak jak mowisz bo sedziowie maja wydmuszki zamiast jaj
otoz to..nie o kase a o zasady

~Edek H (niezalogowany)  11.02.2016, 18:21
A do ało by rade zeby wybrana za pomocą losowania trojka sędziowska powiesiła sie na poprzeczce bramki na inaugurację sezonu na znak protestu przed odebraniem im ryzaltu za koszty dojazdu ktory pobierany jest za dojazd którego rzeczywiście nie ponoszą bo jadą we trójkę jednym samochodem ? Taka mała demonstracja i poświęcenie . ..

~wydmuszka (niezalogowany)  11.02.2016, 22:24
Ryczaltowiec - Ty się nie urlopujesz, tylko za słaby jesteś aby zdac egzaminy. Teraz zgrywasz cwaniaka, a po prostu przyjedziesz na poprawkowe, slabizno. Pajac jeden

~Warszawa (niezalogowany)  11.02.2016, 23:45
Żeby to sędziowanie się opłacało, to obsadowcy będą musieli wysyłać sędziów po 100 km na mecze. Sędziowie ze Słupska będą jeździć do Czarnego albo Debrzna, a ludzie stamtąd do Słupska lub Ustki. I wtedy wyjdą im z głowy te głupie pomysły z jednym dojazdem dla trójki sędziowskiej. :)

~qwerty (niezalogowany)  12.02.2016, 08:47
Tak jak wiele z Was pisało. Poza przypadkiem jazdy na mecz z jednego miasta. Sędziowie będą jeździć każdy swoim samochodem. Ja przynajmniej tak będę robił. I kluby będą płacić więcej niż przed zmianą.

~Ja (niezalogowany)  12.02.2016, 20:38
Wszyscy na strajk. Proponuję na początek 3 kolejki

~a (niezalogowany)  12.02.2016, 21:15
a co na to mały gruby spod Gdańska?.

~ligowiec pn (niezalogowany)  13.02.2016, 08:45
Dlaczego Panowie sędziowie tak pyszczą - do tej pory jeżeli sędziowie poświadczali na delegacji, że odbyli podróż własnym pojazdem, a podróż odbywali samochodem innego sędziego to poświadczali nieprawdę w dokumencie za co jest paragraf w Kodeksie Karnym.
Czy ktoś Wam nie chce zwrócić kosztów przejazdów? Chcecie to jeżdzijcie trzema samochodami. O co tyle hałasu? Najpierw trzeba spojrzeć na siebie żeby oceniać innych - jeżeli sędziowanie ma być biznesem to proponuję ścieżkę szybkiego awansu, nawet do Ligi Mistrzów. Sami się kompromitujecie wypisując tutaj takie bzdury, że aż głowa mała.

~też kalosz (niezalogowany)  15.02.2016, 09:32
Kilka spraw
1. Nowe stawki były konsultowane z sędziami?. To, że kluby płaciły 3 sędziom za przyjazd jednym samochodem było patologią ale uważam, że takie zmiany powinny być konsultowane. Przecież można wypracować jakiś kompromis.
2. Dlaczego za dojazd 3 sędziów kierujący otrzymuje 80gr, a 2 sędziów - 60gr. Dlaczego jak jadę sam na mecz B klasy to też dostaję tylko 60gr. Samochód z 3 sędziami więcej spali, z dwoma mniej to może jak jadę sam na mecz to też powinno być mniej. Rozumiem, że paliwo teraz tańsze, ale dochodzi jeszcze OC, przeglądy, koszty eksploatacyjne które normalnie wyceniane są na 83gr.


~do klubów (niezalogowany)  15.02.2016, 17:52
Myślę, że prezes Mich.... znów ma szansę wygrać wybory, wychodząc na przeciwko klubów. Tylko czy kluby dadzą się nabrać na taki tani chwyt. Niby zrobił dobrze bo chce obniżyć koszta, myślę że nic z tego nie będzie. Sędziowie w większości będą przyjeżdzać osobno panie prezesie.

~gość (niezalogowany)  17.02.2016, 20:14
Jakie są namiary na to kto szykuje się na wymianę steru u sędziów.

~Krzysiu (niezalogowany)  17.02.2016, 21:59
90-60-90 Kasi do takich wymiarów dużo brakuje.Widać że jakaś hiena prowokuje i podpuszcza.Podpisz się gościu z imienia i nazwiska to porozmawiamy.Kolejny po Darkach i jego kompanach co pisze komentarze a brak mu odwagi.Koleżanki i koledzy nie dajcie się sprowokować.

~maks (niezalogowany)  17.02.2016, 22:25
Mirek już u nas był. Tym razem nie ma nikt inny szans! MLB+PIN+SŁ - siła nas!

~maks kolonko (niezalogowany)  18.02.2016, 13:55
widać głupka z trójmiasta ze jest niedowartościowany i takie brednie pisze albo obawia się że straci posadkę i dobre mecze od dominika gdyby tak miało się stać

~luis (niezalogowany)  19.02.2016, 09:14
Maks u kogo był Mirek?

~sedzia (niezalogowany)  19.02.2016, 10:39
A jakie teraz to dobre mecze. jestem zdania, że lepiej jechać gdzieś blisko na mecz bo nikt nie będzie stratny. Jechać w trójkę do miejscowości oddalonej oik. 100 km. (klasa okręgowa) już nie jest tak fajnie. Kierowca wyjdzie na swoje natomiast pozostali np. asystenci 86 zł. teraz licząc czas co najmniej 2,5 godz. przed meczem, sam mecz 2 godz. i powrót ok. 2 godz. co łaćznie daje ok. 7 godzin. Policzmy to daje 12 zł na godzinę. Nawet nie myślę o zakupie obiadu w czasie powrotu bo ko najmniej 20 zł. Lepiej zostać w dniu weekendowym w pracy tam przynajmniej płacą premie. Myślę, że przy tego typu opłatach będziemy na pograniczu minimalnego wynagrodzenia za pracę (patrząc oczywiście za godzinę). Gratuluje podjęcia decyzji i konsultacji z sędizami takiego rozwiązania.

~Masakra (niezalogowany)  21.02.2016, 11:33
A jesli nawet na mecz będzie delegowane trzech sędziów z jednego miasta to kto mnie zmusi do tego żebym prywatnym samochodem woził innych sędziów.
A tym bardziej związek nie zmusi mnie do jazdy innym samochodem.

~Bibob (niezalogowany)  22.02.2016, 10:53
Forsa for ever! Motto powyżej piszących. Zero moralności! Fałszować dokumenty, byle dostać kasę! Masakra

~też kalosz (niezalogowany)  22.02.2016, 11:31
dlaczego fałszować? Jeżdżę swoim samochodem. Dlaczego mam dostawać tylko 0,6 PLN za przejechany kilometr? Dlaczego mam dotować kluby?
Dlaczego zrobiło się to bez przeprowadzenia konsultacji ze środowiskiem sędziowskim?
Pytania można mnożyć. Okaże się co będzie dalej. Czy sędziowie zastrajkują, czy będą jeździć na mecze każdy swoim samochodem i kluby będą płacić...ciekawe kto będzie bardziej zadowolony.
W sumie to obsadowiec będzie miał lepiej bo wyśle do Malborka trójkę gdzie jeden będzie z Gdańska, drugi z Kwidzyna a trzeci z Chojnic...
No i oczywiście zachęci to młodych do zapisywania się na kursy sędziego...


~Kalosz (niezalogowany)  22.02.2016, 13:31
Masz dostawać 0,6 bo taka jest stawka. Nie pasuje? To nie jedź.

~krzyżak (niezalogowany)  22.02.2016, 16:10
Widać wypociny Darka!
Obsadowiec nie będzie miał kłopotu bo jego Darki, Krystiany i inne bliski osoby będą jeździć wszędzie.
Połowa zastrajkuje, połowa napisze urlopowania ale nie DAREK!
On jest moralnie zobowiązany do sędziowania bo to jego jedyny dochód oprócz pensji 1000 zł za parę godzin siedzenia przy biurku z gdańsku.
Miejcie sumienie chociaż. Ale po trupach do kasy.
Totalna porażka.

~Heniek (niezalogowany)  22.02.2016, 21:36
Niech Dominik dalej obsadza Darka na wszystkie mecze i te tajne też. Kiedyś się o tym przekona jaka to przyjaźń jest. Będzie się wypierał zdrady jak Bolek współpracy z komunistami.

~Nowy (niezalogowany)  23.02.2016, 11:54
Przeliczyłem wszystko. Jeżdżąc samemu trace tylko jak będzie 11, 21, czy 31 km. Jeśli będzie 25, 35 to mam więcej niż poprzednio. To o co ta kłótnia?

~SEDZIA (niezalogowany)  24.02.2016, 15:18
A jaka jest stawka jeśli chodzi o dojazd motocyklem/skuterem. Jakie stanowisko jest w tej sprawie.
Pytam gdyż ostatni podpunkt mówi iż gospodarz musi potwierdzić przyjazd samochodu a jak będzie to jednoślad to już jest jakiś konflikt???

~poprzedni (niezalogowany)  24.02.2016, 16:28
Kolejny głupi komentarz :( Bardzo smutne, że taki niski poziom intelektualny prezentujecie :( Dobra, zmiana. Na stronie Pomorskiego artykuł o sędziowaniu :D

~Obserwator (niezalogowany)  24.02.2016, 21:35
Jezeli ta dziewczyna ma talent to ja się nie znam na piłce.Opis o czerwonych kartkach w Kolbudach dobitnie pokazuje jaki ona talent jest.Gdyby na niebie zabrakło tęczy to do dziś tak kobieta żyła by w ciemności.Zaineresowani wiedzą o czym piszę. W tej chwili też pcha się kilka tuzinów talentów.Ci co nie awansują to wielkie pretensje.Sulik też wielki talent co kisił się po województwie do czasu aż za lojalność został wyniesiony na salony.To nie talent tylko znajomość. Za moment kilku kolejnych wepchną co kilkuletnią karierę zrobią a potem słuch o nich zaginie.

~do pseudoobserwatora (niezalogowany)  25.02.2016, 09:05
Jakie Ty masz moralne prawo wypowiadać się o jakości sędziów? Co zrobłeś do tej pory, aby wyszkolić jakiegoś? Ty nawet nie potrafisz dobrze wypełnić raport obserwatora, a odzywasz się?!
Jesteś wrzodem tej organizacji i tyle!

~Obserwator (niezalogowany)  25.02.2016, 11:00
Mylisz się chłopcze bo jestem też mentorem i mam wiedzę i predyspozycje do pełnienia roli obserwatora. Pomogłem wyszkolić kilku sędziów co awansowali do wyższej klasy rozgrywkowej. Raport obserwatora wypełniam bardzo uczciwie. Przykre że o starszych doświadczeniem osobach piszesz że są wrzodem organizacji. Taki wrzód to ty, jeden z kilku co karierę chcą szybko zrobić a u władzy zarobić kilka złotych.

~działacz (niezalogowany)  25.02.2016, 13:33
ja nie kalosz ;) ale czytam te wasze wypociny i niestety płaczą pewnie tylko Ci, którzy z dojazdów zrobili sobie dodatkowy dochód.
Taka sytuacja: przyjeżdża trzech sędziów jednym autem wszyscy z przedziału 41-50km czyli po 51 zł, następnie zostają na kolejny mecz juniora A, razem za dojazdy kasują 6x51 = 306 zł !!!! a teraz dostaną 50km x 2= 100km x 0,8 = 80 zł. oczywiście w tym wypadku, to będzie oszczędność dla klubu. Ale jak przyjadą UCZCIWIE każdy swoim autem to skasują 50km x2 = 100km x 0,6 = 60zł x trzech 180zł.
myślę że tu bardziej chodzi o wyeliminowanie PATOLOGII wśród nieuczciwych dorobkiewiczów.
taka refleksja, że Związek powinien przejąc koszty dojazdów na siebie, może nawet kosztem klubów, podnosząc ekwiwalenty, ustalić równe limity dojazdów (np 500km miesięcznie) dla sędziów poszczególnych klas ( a w nich odpowiednio różne stawki), wtedy i sędziom będzie się chciało szkolić i gwizdać w wyższych klasach.
Nie da się dogodzić wszystkim, ale sądzę, że wielu uczciwych (jak już wyżej wyliczali) wcale na tym nie straci, tzn nie dołoży do paliwa, a kluby nie poniosą większych kosztów niż dotychczas.
AVE ;-) :P :blink:

~kosiarz (niezalogowany)  25.02.2016, 13:44
No to jest kolejna prawda że kilka osób karierowiczów zarabia dodatkowe $ kosztem innych. Oddajcie kilka sparingów tym co powinni dostać a nie sami kosicie.
Darek i Dominik trzymajcie się bo wybory tuż tuż

~do działacza anty kalosz (niezalogowany)  25.02.2016, 14:21
Jak jest każdy takim działaczem jak ty matematykiem to ci współczuję. Jak sędzia zostaje na 2 mecz to nie bierze 2 dojazdu. Chyba że ty im płacisz takie dojazdy. Jak przyjadą w 2 osoby to dostaną po 0.60 a nie po 0.80 jak napisałeś. Nie zapoznałeś się z uchwałą i piszesz bzdury. Tych "uczciwych Darków" jest bardzo mało> Oni i tak nie stracą bo "uczciwy Darek" na powrocie dostanie od Dominika 2 mecz i kasa będzie się zgadzać. Ta grupa "uczciwych Darków" nie jest zainteresowana zmianą bo stracą swój jedyny dochód. Tu nie chodzi o uczciwość tylko o kasiorkę. Ta grupa po wyborach będzie jęczeć, skomleć i płakać w rękaw pozostałym i prosić o przygarnięcie oraz zabieganie o koleżeństwo. W chwili obecnej oni poza sobą nie mają kolegów i chęć większego zarobku od innych stawiana jest na pierwszym miejscu.

~działacz (niezalogowany)  25.02.2016, 14:54
do poprzednika, nie pouczaj mnie pros--taku, i czytaj ze zrozumieniem, a widzę, że jesteś jednym z tych właśnie co tak skrupulatnie liczą.
Napisałem, że trzech, to liczę dla trzech, nie dla dwóch !!
Co do płacenia, na każdym meczu jest inny trener i inny kiero, który płaci, więc dopiero jak ich rozliczam, to widzę, że mnie kalosze wydymali.


~inny działacz (niezalogowany)  25.02.2016, 16:04
Jak dajesz się dymać to już twoja strata lub przyjemność Widać kto jest prostakiem. przy prostaku nie trzeba stawić kresek pros--taku :P
A tak na poważnie to trzeba cię pouczyć bo prosty jesteś działaczu. Jak masz rachunki że zawyżyli to są do tego odpowiednie instytucje a nie płaczesz na portalu i żale wylewasz. Pouczać cię trzeba bo dalej będą cię dymać

~kalosz (niezalogowany)  26.02.2016, 11:29
No właśnie.
Sprawdzać też należy, czy dany kierowca z miejsca zamieszkania nie jechał niechcący najkrótszą drogą. Oszustów łatwo można wyeliminować, trzeba chcieć...

~nie sędzia (niezalogowany)  26.02.2016, 12:27
Niestety szkoda tylko ,że Wy sędziowie nie jesteście rozliczani na podstawie meczu a było by to najbardziej sprawiedliwe na czas obecny.Niestety też opinia o sędziach jest coraz gorsza i to nie tylko w pomorskim środowisku piłkarskim ale i w innych województwach.

Panowie - Sędziowie - do nauki !!!!!!!wyciągać wnioski a nie kasę zdzierać z klubów ,biednych klubów po waszemu(frajerów)

~szkolący się kalosz (niezalogowany)  26.02.2016, 15:04
Będziemy sie szkolić jak co roku w Cetniewie.Tylko niektórzy wolą jechać na mecz zamiast na szkolenie.Tych celowych nieuków co wolą zamiast na szkolenie na meczyk jechać kasę zarobić odkryjemy jak przyjdzie komunikat obsad.A może ukryte mecze będą i komunikatu obsad brak?To już się okaże za parę dni.

~papot (niezalogowany)  28.02.2016, 07:26
Na pierszą kolejkę pojadą centralni oraz najstarsi.

~genek (niezalogowany)  28.02.2016, 08:06
A papot ty jedziesz? Jesteś w tej grupie centralnych czy najstarszych?

~lol (niezalogowany)  28.02.2016, 19:19
jak twoj klub jest biedny,to znaczy ze jednak jestes frajerem.do roboty,szukac pieniedzy,za darmo to gardlo boli.

~patok (niezalogowany)  02.03.2016, 13:56
Jak mają tyle do powiedzenia, to niech na kurs spikerów się zapiszą :D

~tuka (niezalogowany)  09.03.2016, 21:23
Ale obsady!

~lol (niezalogowany)  09.03.2016, 21:27
jakie, bo ja nie dostalem.

~sip (niezalogowany)  10.03.2016, 10:17
Dobra, zmiana

~pimpek (niezalogowany)  10.03.2016, 11:42
Mieli jechać najlepsi a jadą najlepsi znajomi.
Nie widać za to Darka i Krystiana.
Czy od 1 kolejki mają ukryte mecze?
Czy rozpoczęli strajk jak pozostali

~xxx (niezalogowany)  10.03.2016, 12:53
a jest strajk? chetnie sie dolacze
na 1 kolejke jada sedziowie z najwyzszego szczebla, ktorzy juz sa po szkoleniach..bez spiny

~Marek (niezalogowany)  10.03.2016, 13:57
To podaj nazwisko abym wpisał cię na listę strajkujących. Co do sędziów z najwyższego szczebla po szkoleniach to totalna kpina. Kto z asystentów jest już po szkoleniu? Chyba są tam osoby lizusy i znajomi Sulika i bochnosa

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.www.pomorskifutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.
© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE