POMORSKIE CENTRUM MECZOWE - SPRAWDŹ KTO DZISIAJ GRA MECZ
27. lutego 2015 14:21

Olimpia Sztum wycofała się z rozgrywek IV ligi

Jak poinformowała Olimpia Sztum drużyna IV-ligowego klubu została wycofana z rozgrywek.

Jako, że klub rozegrał 50% spotkań, wszystkie dotychczasowe wyniki zostają utrzymane. Kolejne mecze będą weryfikowane jako walkowery, a przeciwnicy Olimpii w rundzie wiosennej będą pauzowali.



Źródło: olimpiasztum.pl
Komentarze:

~gosc (niezalogowany)  27.02.2015, 18:47
aha

~sdfdf (niezalogowany)  27.02.2015, 19:02
tak to jest jak do zarządu wpierdalają się osoby które mają po raz pierwszy styczność z takim czymś..

~działacz (niezalogowany)  27.02.2015, 21:53
Po Koralu kolejna zasłużona drużyna na Pomorzu zwija żagle. Większość klubów 4 ligi ma finansowe problemy. I tu sygnał do Pom. ZPNu że wypadało by zmniejszyć ligę w przyszłości bo zaczyna się sypać ten szczebel rozgrywek. A do samorządów jedno zdanie - bez waszego wsparcia piłka nożna zaczyna umierać w województwie.

~sdfdf (niezalogowany)  27.02.2015, 23:21
Olimpia nie rezygnuje z powodów finansowych,lecz z powodów wybranego nowego zarzadu który powstał z przypadku bo było brak chętnych do startowania,sa to rodzice dzieciaków grających w juniorach którzy nigdy nie mieli styczności z piłką.

~futbolista (niezalogowany)  28.02.2015, 00:01
no to jest gitara i sobie z tego nic a nic nie robic,poniewaz.......sport to tylko zabawa.i czy to na czele czy na dole,to wszystko zabawa.a w obecnej sytuacji,to
bez niepotrzebnego podniecenia,poukladac sobie wszystkie klocki w klubie i od nowego sezonu 2015/2016 z radoscia
przystapic do wyznaczonej grupy A.no i pamietac jeszcze,by wyrogowac cwaniactwo i isc duchem do przodu kapitalizmu.


~karol46 (niezalogowany)  28.02.2015, 00:12
No i porządzili w Olimpii zawodnicy -na złość Parafiniukowi.Uciekli jak szczury z tonącego okrętu.

~Marbolk (niezalogowany)  28.02.2015, 08:16
Szkoda, że tak się stało. Tyle lat można było prowadzić ten klub, a teraz okazuje się, że nowi poszli na łatwznę i zwinęli interes. Nie myśleli o swych dzieciach, bo będa teraz mieli swich idoli w A-klasie

~domino (niezalogowany)  28.02.2015, 09:32
a co robi związek w tych ciężkich czasach dla klubów niszczy je .
Płacić, płacić bo centrala ma duże potrzeby.

~futbolista (niezalogowany)  28.02.2015, 18:09
czemu wy nie mozecie zrozumiec,ze zaden zwiazek nie jest od utrzymywania klubow ani na sile dawania pomocy.zwiazek jest od prowadzenia i zajmowania sie rozgrywkami i tak jest na calym swiecie.u nas w kraju nadal jednak pokutuje w mentalnosci ludzkiej[szczegolnie dzialaczy i kibicow]stary system pomocy i utrzymywania.teraz jest kapitalizm i wedlug jego norm ma wszystko sie rozgrywac.a podstawa to to,by;
jak nie potrafisz to nie pchaj sie na afisz.a decyzja decydentow Olimpii jak najbardziej na miejscu.poukladaja przez te pare miesiecy i jak dadza rade to beda grac.i pamietajmy,ze sport to luksus i nie zawsze i nie wszedzie na luksus ten stac.a zreszta to i tak tylko zabawa.

zdzislaw.krause  28.02.2015, 18:29
przynajmniej amator bedzie mial 3 pkt


~do~futbolista (niezalogowany)  28.02.2015, 21:00
To nie chodzi o to żeby związek "dawał" na utrzymanie, ale żeby nie zdzierał z klubów ostatnich groszy z tytuły rozgrywek, transferów, żółtych kartek i wszelkich innych opłatach czasami wymyślonych tylko dla potrzeb centrali


~futbolista (niezalogowany)  28.02.2015, 21:18
jakby zwiazek tego nie zadal od klubow[i to jest sluszne],toby byla anarchia,kazdy by sobie na swoj sposob
rzepke skrobal i uwazal,ze madrzejszy od wszelkich przepisow.
porzadek byc musi i tak jest po wszystkich zwiazkach na calym swiecie.i pamietaj,chcesz wisiec na afiszu,to plac,jak masz,a jezeli nie masz to zabierz sie za cos za co potrafisz.
i pamietaj,ze we wszystkim nalezy sie dostosowac do wymogow kapitalistycznych,a nie jak dawniej,na krzysia i jakos to tam bedzie,bo grzes zalatwi.a A klasa tez dobra,poznanie nowych ludzi,terenu i po meczu dobry obiadek w miejscowych restauracjach.swietna zabawa !!!

~sdfdf (niezalogowany)  01.03.2015, 01:54
może i tak ale porównujcie tu 4 lige do A klasy,chłopaki mogli by dostawać po 10:0 ale jednak to jakaś frajda niż kopanie się po A klasie, na pewno by znalazło się 11 ludzi żeby sobie tam pograć.

~a (niezalogowany)  01.03.2015, 03:52
Ale frajda, przez 17 kolejek po 10:0. A jak motywuje i rozwija ambicję. Buduje osobowość itp itd. A poza tym futbolista ma rację, tylko ten jego język polski...

marcin_s  01.03.2015, 08:03
Nie będę oceniał postawy działaczy Olimpii bo to ich decyzje oni biorą za nie odpowiedzialność, i życzę im aby za kilka sezonów znowu zagościli w IV lidze.
Prawdą jest że w wielu miejscach żyją przeszłością i gdy gmina/miasto obcina dotację zawijają się działacze bo nie mają pomysłu na klub, ale niestety związek dokłada swoje, opłaty za sędziów za transfery, obserwatorów czy bzdurne wymogi licencyjne w niższych ligach rujnują małe kluby. Wygląda to tak wpłacasz albo wypad, bo niestety pomocy zbyt wielkiej nie ma.
Jestem zdania że taki związek jak ma to miejsce w innych krajach powinien pomagać przede wszystkim w rozwoju młodzieży u nas tego nie ma.
Tak jak pisałem jakiś czas temu od tego roku zacznie się masowe wycofywanie klubów z rozgrywek a największym gwoździem do trumny będzie reforma 3 ligi.

~ciekawy (niezalogowany)  01.03.2015, 09:57
A jak wyglada sytuacja zawodnikow którzy skonczyli wiek juniora czy sa wlasnoscia Olimpii czy moga isc za darmo do innego klubu. Może ktos wie ????


~sdfdf (niezalogowany)  01.03.2015, 10:14
dla tych którzy się zgłosili już od dawna do trenowania w innych drużynach jest transfer definitywny jeśli klub zechce wykupić,a dla tych którzy chcą grać w A klasie wypożyczenie do końca sezonu.

kolega  01.03.2015, 19:56
Klub się rozpada zawodnik jest wolny. Przecież klub nie może mu zapewnić gry. Chyba że będzie mu za ten okres nie grania płacił.

~modlin (niezalogowany)  01.03.2015, 20:16
za amatorszczyznę się nie płaci a 4 liga to sport amatorski,za co ty chcesz kasę

marcin_s  01.03.2015, 20:37
jest różnica rozpada się tak jak np Pomorze Potęgowo przestaje istnieć nie jest już w strukturach PZPN co innego jak nadal np ma drużyny juniorskie a w kolejnym sezonie zaczyna od niższych klas rozgrywkowych
zazwyczaj jest tak że zawodnicy dostają wolną rękę w poszukiwaniu klubów
ale przyznam szczerze że nie wiem czy jeśli klub nadal pozostaje w strukturach nie należy im się ekwiwalent za młodzieżowca

~tomek (niezalogowany)  01.03.2015, 21:13
regulamin mówi jasno.
Zawodnicy seniorów otrzymują status "wolny" ale klub istnieje nadal więc mają prawo do otrzymania ekwiwalentu za wyszkolenie.

~sdfdf (niezalogowany)  01.03.2015, 22:15
jest tak jak napisałem, wiem wszystko na ten temat.

~... (niezalogowany)  02.03.2015, 08:35
Czy Olimpia po rozegraniu 50% meczów spada do 5 ligi czy do A-klasy?

~do marcin_s (niezalogowany)  02.03.2015, 09:07
Trochę demagogii uprawiasz. Za obserwatorów kluby nie płacą od tej rundy, a w poprzedich dwóch latach płaciły 50%. Za sędziów zawsze będą płacić (tak jest na całym świecie), ale bardzo dużo klubów ma opaty za sędziów wliczone w budżet gminny. Czyli Twoje argumenty w tym zakresie odpadają. Barziej przemawiają do mnie argumenty, że cały czas mamy działaczy "starego typu" - dajcie nam, to będziemy działać - nie dacie, to zwijamy interes. Szkoda Olimpii czy innych drużyn, ale z ekonomią można walczyc tylko pomysłami. Choćby wsparcie z UE

marcin_s  02.03.2015, 09:15
ok zgadzam się z Tobą koszta są i muszą być jednak czy na tym poziomie rozgrywkowym powinny być opłaty przy transferach
gminy/urzędy budzą się powoli z ręką w nocniku przez lata dawały kase na kluby a te ją przejadały i teraz jest problem bo trzeba ciąć mało w której gminie niestety uczy się jak pozyskiwać kasę z zewnątrz.

~tomek (niezalogowany)  02.03.2015, 10:32
Przy wycofaniu zespołu następuje degradacja o 2 klasy w dół zatem Olimpia zagra w Klasie A.

~... (niezalogowany)  02.03.2015, 10:36
Dzieki😊

~jhk (niezalogowany)  02.03.2015, 22:17
Olimpia będzie musiała zaczynać od B-Klasy. Zespół który wycofa się po sezonie (przy założeniu, że się utrzyma) spada o II-Klasy niżej, czyli do A-Klasy. Drużyna wycofana w trakcie rozgrywek zabiera sobie tą możliwość, i musi startować od nowa czyli od B-KLASY!

~czekający na obsadę (niezalogowany)  02.03.2015, 22:20
A obsada na zawody kiedy zostanie opublikowana?
Panie Sulikowski liga rusza, pora wstawać z letargu.
Liczę że Bohonosy i Dietrichy w 1 kolejce pojada na zawody.

~roman (niezalogowany)  02.03.2015, 23:55
jhk, jaka B-klasa?
Regulamin Rozgrywek § 16 pkt 1

Drużyna klubu seniorów ,która przed rozpoczęciem rozgrywek lub w trakcie rozgrywek zrezygnuje z dalszego uczestnictwa lub zostanie przez organ prowadzący rozgrywki wycofana z rozgrywek, będzie
występować w następnym cyklu rozgrywek niżej o dwie klasy rozgrywkowe.

~SZTUM (niezalogowany)  03.03.2015, 09:54
Do Fanatyk Sportu
Jesteś zajefajny widze ze ogarniasz wszystko co sie tam dzialo i masz w 100% racje POPIERAM. A najwiekszą kpiną przez Grendowa to są problemy z odejsciem TYCH zasłużonych zawodników..

~jhk (niezalogowany)  03.03.2015, 21:17
roman masz racje ale Olimpia Sztum będzie traktowana już jako V-Ligowiec czyli II-Klasy niżej równa się B-Klasa. Jeżeli Olimpia rozegrała by sezon do końca i utrzymała się w Lidze IV i dopiero wtedy zgłosiła swoją rezygnacje z gry, wówczas relegacja o dwie klasy rozgrywkowe i gra w A-Klasie.

~.. (niezalogowany)  03.03.2015, 23:59
Temat wałkowany tyle razy w wyższych ligach, że szkoda gadać. Nigdy nie widziałem, by zespół wycofany był relegowany 2 razy. ( sportowy spadek, bo prawdopodobnie o tym mówisz, potem za wycofanie się. Klub zacznie od A-klasy. Wiem co mówię. Szkoda, że tak to się dla was skończyło.

~futbolista (niezalogowany)  04.03.2015, 17:38
decyzje o wycofaniu[a nie konczenie juniorami]jak najbardziej sluszne[oszczednosc].teraz ukladac klocki i jak
bedzie rozsadna mozliwosc,kontynuowac zabawe w sport.
a ci co sa"przepowiadaczami"o dalszym wycofywaniu sie klubow,powinni zrozumiec,w jakich czasach zyja.w grze powinni pozostac wylacznie ci co potrafia w zgodzie ze systemem kapitalistycznym sobie poradzic i to bez Zwiazku.
zreszta juz dawno pan Listkiewicz powiedzial,ze cala Polska
lige[je wszystkie]zweryfikuje system i klubow umiejetnosc
znalezienia sie w systemie[w przeciwienstwie do przeszlego systemu-wszelkiej pomocy i cwaniactwa].wiec jezeli nie stac na luksus[a sport tym jest],to wycofac sie !!

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.www.pomorskifutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.
© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE