ZAPRASZAMY NA POMORSKI FUTBOL CUP 2018 W PRZODKOWIE - 13 KATEGORII WIEKOWYCH
MENU
ROZGRYWKI 18/19
ARCHIWUM
POMORZE
ROZRYWKA
SERWIS
REKLAMA
Piłkarska Liga Narodów





Klasa A - grupa Malbork IV - sezon 2017/2018



MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Wisła Tczew 26 66 21 3 2 99 - 26
2. Keramzyt Szprudowo 26 56 17 5 4 84 - 23
3. Mady Ostaszewo 26 54 17 3 6 58 - 32
4. Relax Ryjewo 26 52 16 4 6 82 - 41
5. Delta Miłoradz 26 46 14 4 8 69 - 37
6. Rodło Kwidzyn 26 44 13 5 8 59 - 38
7. Wisła Korzeniewo 26 36 10 6 10 47 - 50
8. Błękitni Kmiecin 26 32 9 5 12 48 - 55
9. Ruch Gościszewo 26 29 8 5 13 42 - 55
10. Start Kulice 26 27 7 6 13 44 - 84
11. LKS Waplewo 26 24 5 9 12 47 - 67
12. Świt Radostowo 26 23 6 5 15 43 - 79
13. Rodło Trzciano 26 17 5 2 19 49 - 108
14. Powiśle Stary Targ 26 7 1 4 21 36 - 112
Ostatni komentarz dodał zulugula 18.07.2018, 23:04:27



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<


Kolejka 3 - 26/27. sierpnia 2017



Ruch Gościszewo 2 - 1 Błękitni Kmiecin 26 sierpnia 2017 - 17:30
Jędrzejewski Grzegorz
Konwa Łukasz
Fryc Bartosz
Mady Ostaszewo 4 - 1 Rodło Trzciano 26 sierpnia 2017 - 17:00
Smentek Radosław
Start Kulice 3 - 1 Powiśle Stary Targ 27 sierpnia 2017 - 15:00
Jasiński Daniel
Jasiński Daniel
Jaśniewski Daniel
Zimny Wojciech
Wisła Tczew 6 - 0 LKS Waplewo 26 sierpnia 2017 - 17:00
Nowaczyk Kamil
Nowaczyk Kamil
Nowaczyk Kamil
Nowaczyk Kamil
Ćwikliński Karol
Kowalczyk Karol
Wisła Korzeniewo 1 - 0 Keramzyt Szprudowo 26 sierpnia 2017 - 17:00
Wyrzykowski Tomasz
Rodło Kwidzyn 6 - 1 Świt Radostowo 26 sierpnia 2017 - 17:00
Abdulkadyrov Muslim
Abdulkadyrov Muslim
Szewczak Mateusz
Szewczak Mateusz
Szewczak Mateusz
Szewczak Mateusz
Smoliński Dawid
Relax Ryjewo 1 - 6 Delta Miłoradz 26 sierpnia 2017 - 17:00
Dudziński Nikolas
Bełz Mateusz
Bełz Mateusz
Bełz Mateusz
Kowalczyk Rafał
Marszałek Piotr
Marszałek Piotr

Komentarze:



 kibic1996   26.08.2017, 17:28:19
Rodlo 1:0 Świt
Mecz trwa
 kibic1996   26.08.2017, 17:36:32
Rodlo 2:0 Świt
Druga bramkę zdobył zawodnik z numerem 8.
 kibic1996   26.08.2017, 17:50:08
Rodlo 2:0 Świt
przerwa
 wwwerder   26.08.2017, 17:53:51
Mady - Rodło 2:1 po 1 połowie.
 kibic1996   26.08.2017, 18:29:45
Rodlo 4;0 Świt
Mecz trwa 2 połowa
 piwoszgosci   26.08.2017, 18:34:27
Gosciszewo Kmiecin. 1do.1 przerwa
Kmiecin bramka w pierwszej akcji
 OczyZielone   26.08.2017, 18:53:16
Okoń 1-0 Keramzyt.. brak słów, drugi mecz z rzędu kurwa, śmiech na sali
 wwwerder   26.08.2017, 19:01:01
Mady - Rodło 4:1. Koniec.
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 fan!!!   26.08.2017, 19:10:19
Relax - Delta 1:6 Brawo :D
 brawo   26.08.2017, 19:25:55
Brawo Wisła :love: :love: :love:
 rychundg   26.08.2017, 19:43:38
Gosciszewo Kmiecin 2-1 dzieki Pany za mecz !
 wwwerder   26.08.2017, 19:50:53
Wisła Tczew - LKS Waplewo Wielkie 6-0.
 kudlaty70   26.08.2017, 19:57:58
Rodło - Świt 6-1
 Damiano79   26.08.2017, 20:05:59
Bramkę dla Wisły Korzeniewo zdobyl Wyrzykowski Tomasz :idea:
 D---M   26.08.2017, 20:54:03
czyzby w Waplewie zabrakło Cz.
 Daniel55   26.08.2017, 21:23:10
Franz Idź wnuki baw po co ty sędziujesz ???
Radostowo po trzech kolejkach traci 3 zawodników w tym dzisiaj bramkarza który szybko nie wróci. Przegrywamy ale gdy związek słyszy Radostowo to aby uje..ać . Dzięki bracia za walkę nie mogłem być !!! Nie poddawaj się ukochana ma nie podawaj się klubie z wioski lwa !!!!!
Franz !!!! Bohater :P !!!!
 Fryzjerek   26.08.2017, 21:34:37
Gościszewo odpaliło rakietę :). Trzciano nadal w polu :).
 NiebieskiWieloryb   26.08.2017, 21:36:39
Trzciano w polu? Przypomnijmy sobie oststnią kolejkę ;)
R E K L A M A
 morderczy_widelec   26.08.2017, 21:51:01
Jak tam kolega z Trzciana po spotkaniu z naszą lokomotywą? Mam nadzieję że rekonwalescencja przebiegnie szybko i będzie mógł wrócić do gry niebawem.
 zulugula   26.08.2017, 22:13:07
To co dziś, za mecz moje kochane chłopaki zagrały z Ruchu to brak mi słów...Radosc po takim zwycięstwie większa niż po wywalczeniu awansu!
 Ali69   26.08.2017, 22:27:52
do tych z Radostowa i nie tylko.
nie do końca wierzyłem w opis meczu Świt-Wisła K. przedstawiany przez sympatyków Radostowa.
i za to PRZEPRASZAM !!! bardzo PRZEPRASZAM !!!!
no bo dziś gramy z Wisłą K. w Korzeniewie ( i - o dziwo ) ten sam sędzia co tydzień temu w Radostowie.
no sorry ale takich jaj dawno nie widziałem, dla Korzeniewa gwizdane wolne czy faul był czy było " ałała " ze strony ich gracza, praktycznie każda decyzja sędziego na korzyść Wisły ! Nie wytrzymał i nasz kapitan i nasz trener !
ale najważniejsze to, że Wisła K. wygrała !
a DUCH SPORTU ?! - no bez jaj kogo to obchodzi ??!!
 binek   26.08.2017, 22:45:56
WEBER to sie cieszcie ze tyle kontuzji przez spadkowicz nie zlapaliscie pzdr.
 amyswoje...   26.08.2017, 22:49:45
Ruch Ruch :love:
 warka10   26.08.2017, 23:32:33
Malo tego wszystkiego pilkarz keramzytu faulowany ewidetnie przez zawodnika wisly w ich polu karnym oczywiscie faulu niema bo. Nasz kochany sedzia woli byc frajerem i dac wygrac Wiśle niewspomne o bocznym kopletna tragedia. Ludzie przychodza na mecze A klasy zeby popatrzyc na dobre mecze a tu bec keramzyt- okoń 0-1 inaczej tego niemozna nazwac tragedia i mam nadzieje ze ten sedzia juz nie posedziuje meczu keramzytu bo ewidetnie wybiera druga ze stron czyli druzyne przeciwna powodzenia dla inych ekip u których bedzie sedziowal wybitnie slaby sedzia Pan Okoń
:@
 Podedodemid   27.08.2017, 01:36:13
Lokomotywa a w starym targu dostali :D
 arcis17   27.08.2017, 07:19:53
Ruch Gościszewo 2 - 1 Błękitni Kmiecin
Kilka slow odnosnie tego spotkania;
Mecz do 20 minuty pod dyktando Kmiecina,grali ciekawa pilke,gra mogla naprawde sie podobac,ale co bylo pozniej to szkoda pisac,po wyrownaniu przez Gosciszewo przestali grac,az sie dziwilem ,ze Gosciszewo w poprzednim sezonie bylo tak dobre.
Bylem na meczu i opisuje obiektywnie.
Kmiecin gramy dalej,zycze zwyciestw

 ZnamSieNaPilce   27.08.2017, 08:44:34
Podedodemod umiesz czytać ze zrozumieniem?
 CalcioA   27.08.2017, 09:49:21
Dla Wisły Tczew: Kamil Nowaczyk x4, Karol Ćwikliński, Karol Kowalczyk

Dobra gra Wisły w tym meczu :)
 WPMG54   27.08.2017, 09:49:42
Ach ci sędziowie :P :P :P znowu ich wina :( :( :(
 Rodełko99   27.08.2017, 11:29:16
Peknieta zatoka nosowa, pokaźne rozciecie. Bedzie spora blizna. Ta wasza lokomotywa to nigdy do konca w glowce poukladane nie miala. Nie zaleznie od klubu ktory reprezentowal. Co do meczu. Mady lepsze i zasluzenie wygraly. My mielismy sam na sam z bramkarzem przy 2-1 dla GDKIS. Przestrzelilismy a 2 minuty pozniej bylo juz 3-1.-powietrze zeszlo i mogliśmy zawijac sie bez punktow do domu. Powodzenia
 brawo   27.08.2017, 12:10:26
Szprudowo nawet klarownej sytuacji nie mieliscie ale sędzia winny jak zawsze 8) Trzeba grać a nie cała drużyna tylko płacze i podgrzewa atmosferę. Pozdro i bez odbioru
 Jabuszko   27.08.2017, 14:41:36
Piłkarzyki z Kmiecina jak nauczycie się troche pokory i szacunku do innych ludzi to może coś zdziałacie. Zawodnik z numerem 7 umiejętnosciami minimum 4 liga ale głowe też trzeba mieć ułożoną. Zawodnik z numerem 8 jesteś przesłaby a najwiecej sie odzywasz ;) Pozdrawiam i zycze powodzenia
 dejw   27.08.2017, 17:08:10
Start - Powiśle 3:1
Jaśniewski
Jasiński 2x

 WPMG54   29.08.2017, 18:59:50
Brawo Start :D :D :D
 preczzkomuna   31.08.2017, 11:37:50
Tego sie nikt nie spodziewał Rakieta z Gościszewa odpaliła wcześniej niż 11 września, co teraz wymyśli Trener, zmiana planów, awans jednak za rok:)
 piwoszgosci   31.08.2017, 18:37:08
To nie była odpalona rakieta jeszcze 2 kolejki :D
 Wyniu   31.08.2017, 21:45:43
kto to jest ten Muslim w Rodle Kwidzyn?
 Delta1995   01.09.2017, 23:36:42
Martyka nie płacz tylko delta
 Relaksik10   02.09.2017, 01:36:33
Delta1995 -Nie cwaniakuj ! Nikt od nas nie płacze ;) Wygraliście bo byliście lepsi i cieszcie się ,takie zaczepki są nie potrzebne ,SZANUJMY SIĘ ! Powodzenia :)
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2018 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE